Financieel gezien vast welquote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Eén van de allerbeste gasten ooit? Mwah...
Ja, maar stel je nou voor dat het wél iemand anders is? Sta ik ook weer met mn paal.. euh.. voor paalquote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat had je toch eigenlijk wel zeker moeten weten hoor, valt me toch van je tegen.
Was echt serieus de meest waardeloze gast die ik heb gehoordquote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Even afwachten inderdaad.. ben zelf niet zo'n grote fan de gast.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Schandalig...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:48 schreef Timo20 het volgende:
R.E.M.![]()
Gisteren erg genoten van die docu Rock! waar Michiel het gisteren over had![]()
Bedacht ik me, toen het over Nirvana ging, dat ik nog steeds Nevermind niet in m`n collectie heb![]()
![]()
En echt geen enkele cd van zowel Pearl Jam als R.E.M.![]()
![]()
![]()
Zometeen eens ff recht zetten en wat bestellen![]()
![]()
cd-wow.com en play.com zijn uw vriendenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:48 schreef Timo20 het volgende:
R.E.M.![]()
Gisteren erg genoten van die docu Rock! waar Michiel het gisteren over had![]()
Bedacht ik me, toen het over Nirvana ging, dat ik nog steeds Nevermind niet in m`n collectie heb![]()
![]()
En echt geen enkele cd van zowel Pearl Jam als R.E.M.![]()
![]()
![]()
Zometeen eens ff recht zetten en wat bestellen![]()
![]()
Yeah no kiddingquote:
jupquote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
cd-wow.com en play.com zijn uw vrienden.
"En bruin"quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
"je hebt de groene band, begrijp ik?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |