quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:15 schreef TheArt het volgende:
Ik luisterde net pas het uurtje Avondspits terug van afgelopen dinsdag, maar het is toch ongelofelijk hoe dat uur er muzikaal bovenuit steekt.
Kan Frits de hele muziekredactie niet vervangen?
Ik vind die tul lup!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Hoor toch es die nar sissen."
"Vind je het goed als ik deze cro kus? "
Klinkt wel erg Amy Winehousequote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:18 schreef borisz het volgende:
Duffy ?
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:21 schreef TheArt het volgende:
Nou weet ik dus weer waaorm ik niet naar 538 luister, naast de reden dat het een kutstation is. Die luisteraars kraken daar Turbofunk met Gotta move en Everyday I work on the road van Voicst. Die hebben echt geen verstand van muziek
Ah, Monique Smit...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:23 schreef Sirolf het volgende:
Ah, de studio-homepage is gewoon http://studio.3fm.nl (helaas wel bescherm op IP)
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Oh dat is niet iets van de laatste tijd hoor. Ik heb het altijd al verschrikkelijk gevonden, daarom word ik ook wakker tegenwoordig met óf stubru óf de Belgische Radio 1, want kneiters die draaien me ook een goeie muziekquote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:25 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
maar ja dat is niets nieuws trouwens
Begin trouwens wel steeds en steeds meer het gevoel te krijgen dat Giel in de morgen toch beter op 538 past dan op 3FM. Altijd dat gebel met die Idols en So You Wanna be A Popstar figuren![]()
![]()
en vanmorgen met die ontzettend misselijke "grap" over Benny Nyman. Heb gelijk gezapt...
Stubru of VRT Radio 1 kan ik hier niet ontvangen.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
Oh dat is niet iets van de laatste tijd hoor. Ik heb het altijd al verschrikkelijk gevonden, daarom word ik ook wakker tegenwoordig met óf stubru óf de Belgische Radio 1, want kneiters die draaien me ook een goeie muziek
Ja ik weet dat het niet iets van de laatste tijd is. Erg he?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
Oh dat is niet iets van de laatste tijd hoor. Ik heb het altijd al verschrikkelijk gevonden, daarom word ik ook wakker tegenwoordig met óf stubru óf de Belgische Radio 1, want kneiters die draaien me ook een goeie muziek
Ik op de digitale tv wel, dus zet ik die altijd aanquote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Stubru of VRT Radio 1 kan ik hier niet ontvangen.
Die kan ik volgens mij niet ontvangen in m`n autoquote:
ROFLquote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:23 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
"Pizza Veenstra, bestel hem nu via nul neggie nul neggie ain drie drie zes"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |