Vorige week is het een keertje niet gelukt, maar verder blijft de schade tot nu toe beperktquote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:23 schreef purplerose het volgende:
[..]
Mutz!Nog levens gered? Of juist niet
![]()
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:38 schreef cosmick het volgende:. Die whiskey gaat er verdomd goed in!
Kun je wel een LP mee vullenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:39 schreef -Hans- het volgende:
De woordspelingen zijn vanavond echt briljant
Ik zou volgende week je beeldscherm van te voren inpakkenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:38 schreef Timo20 het volgende:
En k*t: daar ging het bier over het beeldscherm van de pc![]()
Bier drinken en luisteren naar Ekstra Weekend is blijkbaar toch geen goede combinatie
echt heyquote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:39 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik zou volgende week je beeldscherm van te voren inpakken
Damn idd!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:39 schreef -Hans- het volgende:
De woordspelingen zijn vanavond echt briljant
Handeltje beginnen in doorzichtig plastic folie tijdens Ekstra Weekend, gouden handel!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:39 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik zou volgende week je beeldscherm van te voren inpakken
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:38 schreef Timo20 het volgende:
En k*t: daar ging het bier over het beeldscherm van de pc![]()
Bier drinken en luisteren naar Ekstra Weekend is blijkbaar toch geen goede combinatie
Mooi, mooiquote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:35 schreef MutZ het volgende:
[..]
Vorige week is het een keertje niet gelukt, maar verder blijft de schade tot nu toe beperkt
Komen die oude monitor-hoezen weer op de marktquote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Handeltje beginnen in doorzichtig plastic folie tijdens Ekstra Weekend, gouden handel!
101-oneliners met beeld ook bijna, als Premiere ff meewerkt.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:43 schreef Feivel1 het volgende:
Weekoverzicht wordt upgeload.
Wees blij dat ze geen locatie-uitzending maken vanuit de vijver op het Mediapark, mét Donald Duck-pak.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:45 schreef Feivel1 het volgende:
Staat Michiel nou alweer fotogeniek te zijn?
'n avond!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:45 schreef moveyourass-kevin het volgende:
goeienavond allen!
Avond Kevinquote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:45 schreef moveyourass-kevin het volgende:
goeienavond allen!
Goeienavond Kevinquote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:45 schreef moveyourass-kevin het volgende:
goeienavond allen!
ACh, een beetje druktequote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:49 schreef moveyourass-kevin het volgende:
't blijft toch nog wennen om hier op vrijdag ipv dinsdagavond te zitten. er loopt hier veel meer volk rond en ze zijn allemaal hyper
hehehe, over tijdje sta je zelf ook mee te hyperenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:49 schreef moveyourass-kevin het volgende:
't blijft toch nog wennen om hier op vrijdag ipv dinsdagavond te zitten. er loopt hier veel meer volk rond en ze zijn allemaal hyper
En geen een nuchter zeker?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:49 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Waar halen jullie die shirts allemaal vandaanquote:
Gezien hetgeen wat vanavond gaat komen zal het ook hier nog lang onrustig blijven!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:49 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Je weet wat er met die mensen is gebeurd he? *Gerard kom er maar in met je oneliner*quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:53 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
wij wel! (al heb ik net het bier koud gezet in de koelkast)
Heb ook al te horen gekregen dat m'n stage voor de eerste tien weken voldoende is (na elke 10 weken wordt je beoordeeld), terwijl de beoordeling volgende week pas isquote:
Zou wel grappig zijn, een polonaise door de studio, live te volgen via de webcam.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Allemaal dronken NOB mensen in de regiekamer? Dat zou wat zijn zeg[ afbeelding ]
Moet ik alvast een bakje voor je pakken?quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:56 schreef Sirolf het volgende:
Zou wel grappig zijn, een polonaise door de studio, live te volgen via de webcam.
Zometeen ook op Youtube: http://www.youtube.com/v/XKSR3DUE2yYquote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:57 schreef Feivel1 het volgende:
YO! Vangen!: http://www.mediafire.com/?dzmfjt0xifm
Ah, hoef je iig niet in spanning te daarvoorquote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:55 schreef MutZ het volgende:
[..]
Heb ook al te horen gekregen dat m'n stage voor de eerste tien weken voldoende is (na elke 10 weken wordt je beoordeeld), terwijl de beoordeling volgende week pas is
Maar de komende weken ga ik me wat meer richten op de cardiale aandoeningen en het lezen van ECG's (ben daar zó slecht in, kan wel goed ritmes beoordelen, maar ECG's is niet mijn sterkste kant tot nu toe)
Roosjequote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:58 schreef D.Rose het volgende:
*tvp plaatst
Las het op Nu.nl idd vanavond. 14.000 schade aan zijn A8quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:02 schreef -Hans- het volgende:
wtf?!?! iemand die een fietser heeft doorgereden wil de schade aan zijn auto verhalen bij de ouders van het slachtoffer, bizar!
Zie je wel, die technicus is wél dronken!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:03 schreef moveyourass-kevin het volgende:
it wasn't us!!
Wel een geinige wagen maar toch... bizarquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:03 schreef cosmick het volgende:
Las het op Nu.nl idd vanavond. 14.000 schade aan zijn A8.
"Ik ben ook een slachtoffer in dit alles. Je kunt het probleem van de jongen niet oplossen, maar wel dat van mij".quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wel een geinige wagen maar toch... bizar
Zoiets zou hij inderdaad wel gedacht hebben.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:07 schreef cosmick het volgende:
"Ik ben ook een slachtoffer in dit alles. Je kunt het probleem van de jongen niet oplossen, maar wel dat van mij".
.
VOlgens nu.nl heeft die gast dat dus gezegd.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zoiets zou hij inderdaad wel gedacht hebben.![]()
Gelukkig kom ik dat niet al te vaak tegen... Voor decubitus liggen de mensen tekort bij ons, want als ze stabiel zijn, gaan ze van de hartbewaking af. Het gebeurt dus regelmatig dat als ik een dag gewerkt heb, dat ik dan de volgende dag kom en ik heb allemaal nieuwe patiënten...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:59 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ah, hoef je iig niet in spanning te daarvooren gefeli
mij staat vooral bij het schoonmaken van gebitjes en de plakjes kaas die eraan geplakt zitten verwijderen![]()
ow en de decubitus plekkenhet wondvocht lijkt altijd op chocomelk alleen meurt het naar heul wat anders
Wat een mafkeesquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:11 schreef cosmick het volgende:
VOlgens nu.nl heeft die gast dat dus gezegd.
Michiel en rustig? En dat in één zin? Dat kan niet...!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:08 schreef moveyourass-kevin het volgende:
het ruikt echt anders hier dan op de dinsdagavond, toen zaten alleen marisha en michiel rustig in de studio
Ik hoor Paul Mccartnietquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:13 schreef cosmick het volgende:
"Je denkt zeker dat je KC & The Sunshine Band"![]()
![]()
.
Veeg me op!
Ik zat idd toen op neurologie, allemaal kwijlende mensjesquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:11 schreef MutZ het volgende:
[..]
Gelukkig kom ik dat niet al te vaak tegen... Voor decubitus liggen de mensen tekort bij ons, want als ze stabiel zijn, gaan ze van de hartbewaking af. Het gebeurt dus regelmatig dat als ik een dag gewerkt heb, dat ik dan de volgende dag kom en ik heb allemaal nieuwe patiënten...
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:13 schreef cosmick het volgende:
"Je denkt zeker dat je KC & The Sunshine Band"![]()
![]()
.
Veeg me op!
Ik had al zo'n vermoeden, want ik heb zelf ook op neurologie stage gelopen... maar ik durfde niet te vragen of jij dan toevallig op neurologie zatquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:15 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik zat idd toen op neurologie, allemaal kwijlende mensjes
Ik moest helaas stoppen na me rotatie op neurologie, ik zou naar interne geneeskunde gaan daarna. Maar het was te zwaar met me depressie en vermoeidheids klachten enzo.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:17 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden, want ik heb zelf ook op neurologie stage gelopen... maar ik durfde niet te vragen of jij dan toevallig op neurologie zat
Maar de hartbewaking vind ik stiekem toch wel een heel stuk interessanter
moeten we komen aanmoedigen? Kunnen we op cue applaus geven enzoquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:21 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Attentie: dit is een leuke nieuwe band: VEGAS FOR MILLIONS, over 2 weken in de studio...
Ik schrijf het even opquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:21 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Attentie: dit is een leuke nieuwe band: VEGAS FOR MILLIONS, over 2 weken in de studio...
Lekkerrrrrquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik schrijf het even op![]()
Audio Bullys
Interne lijkt me ook wel leukquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:19 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik moest helaas stoppen na me rotatie op neurologie, ik zou naar interne geneeskunde gaan daarna. Maar het was te zwaar met me depressie en vermoeidheids klachten enzo.
Ben daarna in de kraamzorg gegaan
Wat nu ook te zwaar voor me is
Sneeuw
Ik ga ze donderdag live zien, zowel Voicst als Gram, als er nog Fokkers mee willen, you're welcome... ik heb nog niemand zo gek gekregenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:37 schreef moveyourass-kevin het volgende:
we zitten te wachten op Marg (van Gram), die heeft vanavond nog het voorprogramma van Voicst gedaan in nijmegen is nu vast tegen 160 kmp/u hierheen aan het scheuren...
En dan over een paar weken in de krant "Marg van Gram krijgt rij-ontzegging van 4 maanden".quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:37 schreef moveyourass-kevin het volgende:
we zitten te wachten op Marg (van Gram), die heeft vanavond nog het voorprogramma van Voicst gedaan in nijmegen is nu vast tegen 160 kmp/u hierheen aan het scheuren...
Boze negersquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:39 schreef moveyourass-kevin het volgende:
smsje: "zeg zijn jullie van de EO ofzo, waar blijft die fucking hiphop??'
De 'doelgroep' is blijkbaar nog steeds niet helemaal verhuisd.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:39 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Heeft hij ff geluk dat de politie vandaag geen mobiele radarcontroles doetquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:39 schreef moveyourass-kevin het volgende:
omgquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:39 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Waar staan ze?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ga ze donderdag live zien, zowel Voicst als Gram, als er nog Fokkers mee willen, you're welcome... ik heb nog niemand zo gek gekregen
Onder welke steen heeft die gezetenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:39 schreef moveyourass-kevin het volgende:
013quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:39 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Dat vind ik eigenlijk te ver weg... Moet de volgende dag redelijk wakker bij m'n beoordeling zittenquote:
Geeft niet dan ga ik gewoon in m'n uppiequote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:46 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk te ver weg... Moet de volgende dag redelijk wakker bij m'n beoordeling zitten
Oe boze negersquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:39 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hehehehehequote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:39 schreef moveyourass-kevin het volgende:
He dat was mijn tekstquote:
Onbegrijpelijk eigenlijk want wat een GEWELDIGE plaat! wel jammer dat zulke platen nooit Megahit zullen worden.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:14 schreef moveyourass-kevin het volgende:
calvin calvin calvin... (helaas nog niet op de 3FM playlist)
Je bent weer de held van de week Pilesquote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:12 schreef Piles het volgende:
Nog een half uurtje voor EkstraWeekend is opgeslagen (na een half uur klooien omdat audio en video niet synchroon liepen). Daarna uploaden, dus hij staat vanavond nog online
Nog niet te vroeg juichen, hoop dat het er allemaal goed op staat. Had er niet echt veel zin meer inquote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:15 schreef purplerose het volgende:
[..]
Je bent weer de held van de week Piles
jaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog niet te vroeg juichen, hoop dat het er allemaal goed op staat. Had er niet echt veel zin meer in
Wilde jij de Sandstorm-mix ook nog hebben trouwens?
... en in de ultra-slank editie zeker (want breedbeeld op 4:3).quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog niet te vroeg juichen, hoop dat het er allemaal goed op staat. Had er niet echt veel zin meer in
Wilde jij de Sandstorm-mix ook nog hebben trouwens?
Ziet er wel leuk uit!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:43 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ja leuk he dat logo...de mannen van de freaknacht hebben dat even geritseld
Je hebt een toffe uitzending gemistquote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:50 schreef DaMook het volgende:
Hallo, vandaag op het werk geen ew kunnen luisteren
.
Hij is bezig met uploaden, dus hou http://3fm.stimpy.nu in de gaten. 1e deel is binnen een half uur, de rest volgt in ongeveer 2 à 3 uurquote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:50 schreef DaMook het volgende:
Hallo, vandaag op het werk geen ew kunnen luisteren
.
Ken je deze plaat nog niet....?! Onder welke steen heb jij dan gelegen?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:58 schreef purplerose het volgende:
wtf is dit nu weer?
wiebelende konijntjes
Ik blijf niet bezigquote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:59 schreef purplerose het volgende:
ok, wie heeft hier een mp3tje van voor me?
MP3tjes mag ik hier niet geven, maar op hun Myspace staan alle versies ook.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:59 schreef purplerose het volgende:
ok, wie heeft hier een mp3tje van voor me?
Ja, ik was er heel december tot aan deze week niet echt dus wiebelende konijntjes is even aan me voorbij gegaanquote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ken je deze plaat nog niet....?! Onder welke steen heb jij dan gelegen?
sorrie popquote:
Waarom nietquote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:00 schreef Sirolf het volgende:
MP3tjes mag ik hier niet geven
Hij is al aan het uploaden (heb m zelf pas uit een podcast van Giel gehaald)quote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:00 schreef purplerose het volgende:
[..]
sorrie popthx voor de remix iig
Dat lukt nietquote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
MP3tjes mag ik hier niet geven, maar op hun Myspace staan alle versies ook.
http://www.myspace.com/akathejunkies
Briljante aflevering, echt heel tof!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:07 schreef Marc63 het volgende:
Nog een legendarische Ekstra Weekend gemist?
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Briljante aflevering, echt heel tof!![]()
Check bijvoorbeeld eens de uuropener van het laatste uur: http://www.youtube.com/watch?v=5BqZVuLSA1M
quote:
Moet je nagaan waar ik in de afgelopen weken regelmatig last van heb gehad (ben alle oude Ekstra Weekend-uuropeners aan het knippen en verzamelen)...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Briljante aflevering, echt heel tof!![]()
Check bijvoorbeeld eens de uuropener van het laatste uur: http://www.youtube.com/watch?v=5BqZVuLSA1M
Over ongeveer 4 uur staat alles op 3fm.stimpy.nu (met beeld). Deel 1 (1e uur) staat er al opquote:
Ok, nog beterquote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Over ongeveer 4 uur staat alles op 3fm.stimpy.nu (met beeld). Deel 1 (1e uur) staat er al op
Wordt het trouwens niet eens tijd om daar wat mapjes aan te gaan maken? Het wordt wat onoverzichtelijk.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Over ongeveer 4 uur staat alles op 3fm.stimpy.nu (met beeld). Deel 1 (1e uur) staat er al op
Meen je niet?! Oeh, wat een geweldige klus maar wel ontzettend lachen volgens mij om al die oude uuropeners weer eens te horen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:13 schreef Sirolf het volgende:
Moet je nagaan waar ik in de afgelopen weken regelmatig last van heb gehad (ben alle oude Ekstra Weekend-uuropeners aan het knippen en verzamelen)...
Morgen om 18.00 uur ben je aan de beurtquote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wordt het trouwens niet eens tijd om daar wat mapjes aan te gaan maken? Het wordt wat onoverzichtelijk.
Dat is op dit moment geen probleemquote:
Er staan er al rond de 90 op www.3fmfan.nl -> audio/videoquote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Meen je niet?! Oeh, wat een geweldige klus maar wel ontzettend lachen volgens mij om al die oude uuropeners weer eens te horen.![]()
Zeker doen, Marc!Trusten Piles
![]()
... maar sinds wanneer kan Windows goed tijd inschatten...?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:19 schreef Piles het volgende:
Nog een kleine update, ben eigenlijk al weg, maar de opnames staan al over 1 uur en 36 minuten compleet online (volgens Windows)
Mjah ik heb op het werk meteen om 3 uur 3fm opezet, maar ik was vandaag voorwerker en dan ben je maar af en toe op je kantoortje waar je radio kunt luisterenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:53 schreef purplerose het volgende:
[..]
Je hebt een toffe uitzending gemist
Mooiquote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij is bezig met uploaden, dus hou http://3fm.stimpy.nu in de gaten. 1e deel is binnen een half uur, de rest volgt in ongeveer 2 à 3 uur
quote:1. Simple Things - DB Clifford
2. Chasing Pavements - Adele
3. I Thought It Was Over - The Feeling
4. Superstar - Lupe Fiasco
5. Diamond Hoo Ha Man - Supergrass
6. One Time - Delavega
7. Love Has Gone - Dave Armstrong
8. Feedback - Janet Jackson
9. Empire - Pete Philly & Perquisite
10. Mercy - Duffy
11. Tremblin - Eddy De Clerq & Friends
Wat? The Feeling geen Freakandel Speciaal?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:24 schreef -Hans- het volgende:
Nieuwe Freeeeeeeak 11:
[..]
[ afbeelding ]
En nu gaat het geluid weer even vet in de plus. Justice vs Simian - We Are Your Friends![]()
Die plaat is nog niet uit, dus vind ik niet eens zo heel erg opvallend.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wat? The Feeling geen Freakandel Speciaal?
Helaas.... wel leuk dat de nieuwe van Supergrass in de lijst staatquote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:27 schreef Marc63 het volgende:
Wat? The Feeling geen Freakandel Speciaal?
Of z'n pretjurk.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:34 schreef Marc63 het volgende:
Rudy had zeker zn lolbroek aan gisteren
Of zn grapjas...
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:00 schreef moveyourass-kevin het volgende:
nou, wij zijn klaar. doei!!!
Fijn weekendquote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:00 schreef moveyourass-kevin het volgende:
nou, wij zijn klaar. doei!!!
iddquote:
wel Marcellaquote:Op zaterdag 26 januari 2008 02:01 schreef SunChaser het volgende:
Geen Ancilla, dus ik ga zo maar CSI opzetten
Wel goede he. Nu zelfs terror jaapquote:Op zaterdag 26 januari 2008 02:10 schreef ScottTracy het volgende:
Die Amerikaan denkt echt van wtf? bij dat gedicht van 'Peter the filthy poet'
Top Piles !!quote:
Hmm, dat dacht ik vóór ik deze post las ook al, dus heb ik het al gedaanquote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wordt het trouwens niet eens tijd om daar wat mapjes aan te gaan maken? Het wordt wat onoverzichtelijk.
Had het ook gehoord. Maar Giel kapte het volgens mij snel af want het is Sunchaser ditmaal niet gelukt om Fok! te noemen.quote:
Ik zei t in t begin.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 10:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Had het ook gehoord. Maar Giel kapte het volgens mij snel af want het is Sunchaser ditmaal niet gelukt om Fok! te noemen.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 10:12 schreef Broekie het volgende:
Hmm, dat dacht ik vóór ik deze post las ook al, dus heb ik het al gedaan
Das heel jammer inderdaad.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:30 schreef Sersjee het volgende:
De Wombats zitten vast op een Engels vliegveld en de uitzending komt vanuit de BNN bar, dus aan de webcam heb je geen moer...
Wel? dan heb ik het gemist.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:38 schreef SunChaser het volgende:
Ik zei t in t begin.En er was een heel gesprekje. Hij kapte me af toen ik vroeg of Ancilla nog kwam. Toen hij nee zei zei ik dat ik mn tv zou uitlaten.
Jaja, zeker nu snel gevluchtquote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:51 schreef Toad het volgende:
[..]
Dat is zowat voor m'n deur. Maar ik zit gelukkig in Middelburg.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:42 schreef Marc63 het volgende:
Hmm... ineens een witje hier.
Kan Erik ff vertellen wat een witje is?
Volgens mij waren ze daar pas ook mee aan het spelen, die fragmenten gebruikten ze toen ookquote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:51 schreef Marc63 het volgende:
Die fragmenten van Erik de Zwart die uitlegt hoe je radio maakt, komen uit het programma 538-webstation. Ooit al eens voor 5 euro bij de Hema gekocht toen het mij wel leuk leek om ook eens te proberen om radio te maken.
Ik heb trouwens nooit meer van die cd gehoord. Eens kijken of ik em nog terug kan vinden.
Best een geinig programma, alleen zo jammer dat je allemaal maar van die crappy 538-jingles kunt gebruiken. Ik heb er ook nooit een fatsoenlijke uitzending mee gemaakt. Ik vond het nog het leukst om platen op een goeie manier in elkaar over te laten lopen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:52 schreef MutZ het volgende:
[..]
Volgens mij waren ze daar pas ook mee aan het spelen, die fragmenten gebruikten ze toen ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |