Ok, nog beterquote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Over ongeveer 4 uur staat alles op 3fm.stimpy.nu (met beeld). Deel 1 (1e uur) staat er al op
Wordt het trouwens niet eens tijd om daar wat mapjes aan te gaan maken? Het wordt wat onoverzichtelijk.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Over ongeveer 4 uur staat alles op 3fm.stimpy.nu (met beeld). Deel 1 (1e uur) staat er al op
Meen je niet?! Oeh, wat een geweldige klus maar wel ontzettend lachen volgens mij om al die oude uuropeners weer eens te horen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:13 schreef Sirolf het volgende:
Moet je nagaan waar ik in de afgelopen weken regelmatig last van heb gehad (ben alle oude Ekstra Weekend-uuropeners aan het knippen en verzamelen)...
Morgen om 18.00 uur ben je aan de beurtquote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wordt het trouwens niet eens tijd om daar wat mapjes aan te gaan maken? Het wordt wat onoverzichtelijk.
Dat is op dit moment geen probleemquote:
Er staan er al rond de 90 op www.3fmfan.nl -> audio/videoquote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Meen je niet?! Oeh, wat een geweldige klus maar wel ontzettend lachen volgens mij om al die oude uuropeners weer eens te horen.![]()
Zeker doen, Marc!Trusten Piles
![]()
... maar sinds wanneer kan Windows goed tijd inschatten...?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:19 schreef Piles het volgende:
Nog een kleine update, ben eigenlijk al weg, maar de opnames staan al over 1 uur en 36 minuten compleet online (volgens Windows)
Mjah ik heb op het werk meteen om 3 uur 3fm opezet, maar ik was vandaag voorwerker en dan ben je maar af en toe op je kantoortje waar je radio kunt luisterenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:53 schreef purplerose het volgende:
[..]
Je hebt een toffe uitzending gemist
Mooiquote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij is bezig met uploaden, dus hou http://3fm.stimpy.nu in de gaten. 1e deel is binnen een half uur, de rest volgt in ongeveer 2 à 3 uur
quote:1. Simple Things - DB Clifford
2. Chasing Pavements - Adele
3. I Thought It Was Over - The Feeling
4. Superstar - Lupe Fiasco
5. Diamond Hoo Ha Man - Supergrass
6. One Time - Delavega
7. Love Has Gone - Dave Armstrong
8. Feedback - Janet Jackson
9. Empire - Pete Philly & Perquisite
10. Mercy - Duffy
11. Tremblin - Eddy De Clerq & Friends
Wat? The Feeling geen Freakandel Speciaal?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:24 schreef -Hans- het volgende:
Nieuwe Freeeeeeeak 11:
[..]
[ afbeelding ]
En nu gaat het geluid weer even vet in de plus. Justice vs Simian - We Are Your Friends![]()
Die plaat is nog niet uit, dus vind ik niet eens zo heel erg opvallend.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wat? The Feeling geen Freakandel Speciaal?
Helaas.... wel leuk dat de nieuwe van Supergrass in de lijst staatquote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:27 schreef Marc63 het volgende:
Wat? The Feeling geen Freakandel Speciaal?
Of z'n pretjurk.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:34 schreef Marc63 het volgende:
Rudy had zeker zn lolbroek aan gisteren
Of zn grapjas...
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:00 schreef moveyourass-kevin het volgende:
nou, wij zijn klaar. doei!!!
Fijn weekendquote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:00 schreef moveyourass-kevin het volgende:
nou, wij zijn klaar. doei!!!
iddquote:
wel Marcellaquote:Op zaterdag 26 januari 2008 02:01 schreef SunChaser het volgende:
Geen Ancilla, dus ik ga zo maar CSI opzetten
Wel goede he. Nu zelfs terror jaapquote:Op zaterdag 26 januari 2008 02:10 schreef ScottTracy het volgende:
Die Amerikaan denkt echt van wtf? bij dat gedicht van 'Peter the filthy poet'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |