Heeft hij ff geluk dat de politie vandaag geen mobiele radarcontroles doetquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:39 schreef moveyourass-kevin het volgende:
smsje: "zeg zijn jullie van de EO ofzo, waar blijft die fucking hiphop??'
omgquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:39 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Waar staan ze?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ga ze donderdag live zien, zowel Voicst als Gram, als er nog Fokkers mee willen, you're welcome... ik heb nog niemand zo gek gekregen
Onder welke steen heeft die gezetenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:39 schreef moveyourass-kevin het volgende:
013quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:39 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Dat vind ik eigenlijk te ver weg... Moet de volgende dag redelijk wakker bij m'n beoordeling zittenquote:
Geeft niet dan ga ik gewoon in m'n uppiequote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:46 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk te ver weg... Moet de volgende dag redelijk wakker bij m'n beoordeling zitten
Oe boze negersquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:39 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hehehehehequote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:39 schreef moveyourass-kevin het volgende:
He dat was mijn tekstquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |