Top Piles !!quote:
Hmm, dat dacht ik vóór ik deze post las ook al, dus heb ik het al gedaanquote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wordt het trouwens niet eens tijd om daar wat mapjes aan te gaan maken? Het wordt wat onoverzichtelijk.
Had het ook gehoord. Maar Giel kapte het volgens mij snel af want het is Sunchaser ditmaal niet gelukt om Fok! te noemen.quote:
Ik zei t in t begin.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 10:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Had het ook gehoord. Maar Giel kapte het volgens mij snel af want het is Sunchaser ditmaal niet gelukt om Fok! te noemen.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 10:12 schreef Broekie het volgende:
Hmm, dat dacht ik vóór ik deze post las ook al, dus heb ik het al gedaan
Das heel jammer inderdaad.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:30 schreef Sersjee het volgende:
De Wombats zitten vast op een Engels vliegveld en de uitzending komt vanuit de BNN bar, dus aan de webcam heb je geen moer...
Wel? dan heb ik het gemist.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:38 schreef SunChaser het volgende:
Ik zei t in t begin.En er was een heel gesprekje. Hij kapte me af toen ik vroeg of Ancilla nog kwam. Toen hij nee zei zei ik dat ik mn tv zou uitlaten.
Jaja, zeker nu snel gevluchtquote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:51 schreef Toad het volgende:
[..]
Dat is zowat voor m'n deur. Maar ik zit gelukkig in Middelburg.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:42 schreef Marc63 het volgende:
Hmm... ineens een witje hier.
Kan Erik ff vertellen wat een witje is?
Volgens mij waren ze daar pas ook mee aan het spelen, die fragmenten gebruikten ze toen ookquote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:51 schreef Marc63 het volgende:
Die fragmenten van Erik de Zwart die uitlegt hoe je radio maakt, komen uit het programma 538-webstation. Ooit al eens voor 5 euro bij de Hema gekocht toen het mij wel leuk leek om ook eens te proberen om radio te maken.
Ik heb trouwens nooit meer van die cd gehoord. Eens kijken of ik em nog terug kan vinden.
Best een geinig programma, alleen zo jammer dat je allemaal maar van die crappy 538-jingles kunt gebruiken. Ik heb er ook nooit een fatsoenlijke uitzending mee gemaakt. Ik vond het nog het leukst om platen op een goeie manier in elkaar over te laten lopen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:52 schreef MutZ het volgende:
[..]
Volgens mij waren ze daar pas ook mee aan het spelen, die fragmenten gebruikten ze toen ook
Fok!ken en radio maken gaan blijkbaar niet samenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:00 schreef Marc63 het volgende:
Euhm... foutje? Misschien moet Domien ff die filmpjes van Erik de Zwart kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |