quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:23 schreef Piles het volgende:
[..]
En Sjowhan, beetje door het slotje posten [afbeelding] [afbeelding]
Ik ben het er zelf eigenlijk niet mee eens. Editors roeleren!quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:24 schreef -Hans- het volgende:
Toffe TT !
Over de Editors ben ik ook heel duidelijk want die vind ik echt zwaar OK. Nickleback daar in tegen....quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:25 schreef Marc63 het volgende:
Ik ben het er zelf eigenlijk niet mee eens. Editors roeleren!
quote:
Óf of natuurlijkquote:
Nou, moet je nog een TT-change?quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zekers!quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:36 schreef -Hans- het volgende:
Motors - Airport is trouwens ook wel een verdomd fijn liedje.
Wat moet zij met die suffe Sarkozy?quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
cos! Carla Bruni weer model
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mja, het hoofd vind ik toch wel wat minder eigenlijk.. Haar (Franstalige) muziek vind ik welquote:
quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:43 schreef cosmick het volgende:
"Qua leeftijd verschillen jullie maar 1 jaar". Ja, niet qua schoenmaat nee [afbeelding].
Ach.. Schijnbaar iets van een vlam ofzoquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:44 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Wat moet zij met die suffe Sarkozy? [afbeelding]
"Qua leeftijd verschillen jullie maar 1 jaar". Ja, niet qua schoenmaat nee.
"Qua leeftijd verschillen jullie maar 1 jaar". Ja, niet qua schoenmaat nee.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:51 schreef -Hans- het volgende:
http://michielveenstra.nl/page/log/145177/Alle%20eendjes/
Dat kansloze geschreeuw? Nee, dankje.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:26 schreef Horloge het volgende:
Is er iemand die dat 30 Seconds To Mars tof vindt?
Vreselijke baggerquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:26 schreef Horloge het volgende:
Nopequote:Op donderdag 17 januari 2008 16:26 schreef Horloge het volgende:
Die dwarsdoorsnede van de reacties!quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:48 schreef Piles het volgende:
Ik vond het er wel één om in te lijsten (zowel positief als negatief):
Stenders Eetvermaak - Indecent Proposal 17-01-2008
ja, hij had aardig wat losgemaakt bij de luisteraarsquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:48 schreef Piles het volgende:
Ik vond het er wel één om in te lijsten (zowel positief als negatief):
Stenders Eetvermaak - Indecent Proposal 17-01-2008
Maar dat was toch wel te verwachten. Gelukkig maar dat er luisteraars zijn die er niet mee eens waren en die 't even per sms lieten weten.quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, hij had aardig wat losgemaakt bij de luisteraars
ik ben halverwege seizoen 1quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:03 schreef Marc63 het volgende:
Net eindelijk het 6e seizoen van 24 afgekeken
Nog genoeg tijd om in te halen. Nieuwe seizoen begint (in Amerika) niet eerder dan september.quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:11 schreef borisz het volgende:
[..]
ik ben halverwege seizoen 1
Avond
MIchiel, Maricha
de rest
Deel de mening.quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Over de Editors ben ik ook heel duidelijk want die vind ik echt zwaar OK. Nickleback daar in tegen....
quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:15 schreef Litton-Lane het volgende:
Deel de mening.
Nickelback(hoewel ik een beetje twijfel over die nieuwe single)
Welke is dat?quote:Die van Silkstone, de nieuwe die vind ik wel
ojaheej
quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:17 schreef Maricha het volgende:
Hallo dan!
Geen idee of Silvy beter is, maar vandaag komt 3voor12 Radio uit DeSmet....dus het is vandaag gewoon 2,5 uur werken nogquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Weer klaar voor 4 uurtjes werken? Of heb je een fax gekregen dat Silvy weer beter is?
Oh ja, helemaal vergeten. Zal wel lekker zijnquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:26 schreef Maricha het volgende:
[..]
Geen idee of Silvy beter is, maar vandaag komt 3voor12 Radio uit DeSmet....dus het is vandaag gewoon 2,5 uur werken nog
Ik twijfel ook....quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:20 schreef -Hans- het volgende:
Rockstar? Mwa, vind ik eigenlijk niet zo heel boeiend.![]()
silkstone here in your world...quote:
Al toe aan weekendquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:26 schreef Maricha het volgende:
[..]
Geen idee of Silvy beter is, maar vandaag komt 3voor12 Radio uit DeSmet....dus het is vandaag gewoon 2,5 uur werken nog
Het was super leuk om met die stelling bezig te zijn, want ondertussen hadden we in de studio zelf ook discussies over het onderwerp!quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:29 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Oh ja, helemaal vergeten. Zal wel lekker zijnOf vond je het wel leuk om bezig te zijn met de stelling van de dag?
Nu maar hopen dan dat er geen fax komt dat Domien Tjitse besmet heeft. Of wordt dan Tamara opgetrommeld om Ekstra Weekend te produceren?quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:40 schreef Maricha het volgende:
[..]
Het was super leuk om met die stelling bezig te zijn, want ondertussen hadden we in de studio zelf ook discussies over het onderwerp!
Maar het was ook best vermoeiend, en dus ben ik inderdaad toe aan weekend!
Domien Tjitse besmet? Waarmee dan?quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nu maar hopen dan dat er geen fax komt dat Domien Tjitse besmet heeft. Of wordt dan Tamara opgetrommeld om Ekstra Weekend te produceren?
Wél gek! Aflevering 09 is gisteren getoond in Amerika, en ik heb zojuist gekeken. Weer ontzettend gaaf!quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nog genoeg tijd om in te halen. Nieuwe seizoen begint (in Amerika) niet eerder dan september.
Ik zat te denken om toch maar eens aan Lost te beginnen. Van Heroes en Prison Break komen voorlopig ook nog geen nieuwe afleveringen.
Niet gehoord? Domien ging vannacht ziek naar huis. Heeft maar een kwartiertje Nacht DnA gedaan.quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:49 schreef Maricha het volgende:
[..]
Domien Tjitse besmet? Waarmee dan?
Wat? Waarvan? Prison Break?quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wél gek! Aflevering 09 is gisteren getoond in Amerika, en ik heb zojuist gekeken. Weer ontzettend gaaf!
Huh? Hij was wel gewoon op kantoor vandaag, heb er niets over gehoordquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Niet gehoord? Domien ging vannacht ziek naar huis. Heeft maar een kwartiertje Nacht DnA gedaan.
Inderdaad, hij had even daarvoor een bezoekje aan de enige echte 3FM WC gebracht, en daar kwam iets aan de verkeerde kant naar buiten...quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Niet gehoord? Domien ging vannacht ziek naar huis. Heeft maar een kwartiertje Nacht DnA gedaan.
Klinkt wel leuk !quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:29 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik twijfel ook....![]()
[..]
silkstone here in your world...
Heb geen clipje. op hun site kun je (rechtsboven) aan luisteren. http://www.silkstonemusic.com/home.php
Ging dus over Prison Breakquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wél gek! Aflevering 09 is gisteren getoond in Amerika, en ik heb zojuist gekeken. Weer ontzettend gaaf!
We gaan het hier niet verraden hoor. Je moet dus alleen uit het WIDM-topic blijven.quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:56 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik kan vanavond niet naar de Mol kijken, ik moet zo weg.... Dus moet ik van het forum blijven tot ik uitzending gemist gezien heb,,,,,![]()
(Ik heb wel een voorkeur wie erin mag blijven...)![]()
Heb em al gevondenquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je kan em iig vinden op de nieuwsgroepen, ook ondertiteld
Ah ja. Als we zo ook maar één Avril-fan laten kijken naar Rock die daardoor gaat spitten in de historie ben ik al blij!quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:13 schreef Sersjee het volgende:
Niet om het een of ander, maar Avril Lavigne heeft dus helemaal niets met punk te maken, he!
Daar heb je een punt, maar is Rock! dan niet een beetje te laat op de avond voor haar fansquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:22 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ah ja. Als we zo ook maar één Avril-fan laten kijken naar Rock die daardoor gaat spitten in de historie ben ik al blij!
quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:27 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, maar is Rock! dan niet een beetje te laat op de avond voor haar fans![]()
Waarom regent het nog steeds?! Ik wil pokeren en bier drinken bij m'n cluppie...
met de hoeveelheid wind die hier staat met een plu op de fiets? Geen succes... En vanaf de dichtstbijzijnde bushalte is het nog zeker een kwartier lopen naar de kantine, dus dat wordt ook niks... En dan moet ik terug het hele eind lopen en daar he'k al helemaal geen zin in!quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Neem een paraplu mee dan! Of ga met de bus.
Deze ???? Oeh complimenten ! Bones, wat een plaat is dat.quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:04 schreef Marc63 het volgende:
Yay! Mn request komt zo
Best snel, was behoorlijk last-minute met het versturen.
Heerlijke plaat om lekker op te schreeuwen. Vooral het ' Shut up when I'm talking to you ' gedeelte is erg tof.quote:
Ik gevraagd om iets van de Killers. Bones is dus Michiel's keuze. Ik kan wel zeggen dat ik het een hele goeie keuze vind, maar dat had ik ook bij elke andere plaat kunnen zeggenquote:Op donderdag 17 januari 2008 21:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Deze ???? Oeh complimenten ! Bones, wat een plaat is dat.![]()
leuke clip ook !
Nou Michiel, als je meeleest dan weet je wat ik van je keus vondquote:Op donderdag 17 januari 2008 21:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik gevraagd om iets van de Killers. Bones is dus Michiel's keuze. Ik kan wel zeggen dat ik het een hele goeie keuze vind, maar dat had ik ook bij elke andere plaat kunnen zeggen
Hahaquote:Op donderdag 17 januari 2008 21:09 schreef Marc63 het volgende:
Ik gevraagd om iets van de Killers. Bones is dus Michiel's keuze. Ik kan wel zeggen dat ik het een hele goeie keuze vind, maar dat had ik ook bij elke andere plaat kunnen zeggen
een of ander youtube filmpjequote:Op donderdag 17 januari 2008 21:11 schreef Broekie het volgende:
Maricha en Michiel, waar waren jullie naar aan het kijken? Jullie reacties maken me nieuwsgierig
Guus en Meeuwis met Blik Bier al gezien? Annemieke had het erover. Dat fimpje is te fout, maar stiekem ook wel grappigquote:
Zo'n idee had ik alquote:
http://www.eblogx.de/Dummes-Webcamgirl-8409.htmlquote:Op donderdag 17 januari 2008 21:11 schreef Broekie het volgende:
Maricha en Michiel, waar waren jullie naar aan het kijken? Jullie reacties maken me nieuwsgierig
't wordt duidelijk tijd dat ik naar huis ga in plaats van hier in m'n uppie te zitten werken op de HU terwijl m'n collega's niet eens hun mobiele telefoon op nemen...quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:25 schreef MichielV het volgende:
[..]
http://www.eblogx.de/Dummes-Webcamgirl-8409.html
quote:Toegang tot deze pagina is momenteel beperkt.
Reden: De categorie "Adult Content" wordt gefilterd.
URL: http://www.eblogx.de/Dummes-Webcamgirl-8409.html
Auwquote:Op donderdag 17 januari 2008 21:25 schreef MichielV het volgende:
[..]
Omg... die zag je al heel vroeg aankomenquote:Op donderdag 17 januari 2008 21:25 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ik heb al gehoord dat het heeeel spannend was met een super gave opdrachtquote:Op donderdag 17 januari 2008 21:35 schreef Sirolf het volgende:
De WIDM-ploeg komt weer langzaamaan binnenvallen hier...
quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:43 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik heb al gehoord dat het heeeel spannend was met een super gave opdracht
quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:43 schreef Maricha het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooral de cameramannen waren er erg blij mee...quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:43 schreef Maricha het volgende:
[..]
Kijk je het via Sport1 ?quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:53 schreef borisz het volgende:
Amsterdam - Rotterdam is een best aardige pot.
nu 15 punten voorsprong met nog 3 punten te gaan.quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kijk je het via Sport1 ?![]()
Lees dat Rotterdam behoorlijk op voorsprong staat tegen en Amsterdam en dat vind ik best wel knap. Voor ons (Capitals/Donar) niet zo heel gunstig dat Rotterdam wint. Laat Amsterdam maar lekker eerste worden want die hebben toch geen fluit aan het thuis voordeel tijdens de playoffs want er komt daar toch geen hond mens.
Gaan ze wel winnen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:58 schreef borisz het volgende:
nu 15 punten voorsprong met nog 3 punten te gaan.
ja sport 1 ja
Ik wilde net hetzelfde vragen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:07 schreef T3hTommay het volgende:
Is er ook iets anders op Sport 1 dan sport, dan?
83-97 voor rotterdam, afgelopen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gaan ze wel winnen.Sport 1 mis ik soms wel.. Vooral het sport gedeelte.
Hou dit topic even in de gaten, daar komt een link naar een duidelijke torrent van de aflevering:quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:12 schreef Litton-Lane het volgende:
Oe...
Goede muziek gemist. Een goede widm gemist. En bijna op spoiler gedrukt. Hoe lang duurt het voor widm op uitzending gemist staat....
Betekent dat we weer vaak van NachteMichiel kunnen genieten in het voorjaar?quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:13 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
http://medialog.blogspot.(...)oor-giel-beelen.html
Thunder dus....quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:36 schreef Piles het volgende:
Moet dit
Er mag zo wel veel met gitaren komen, ter compensatie
Nee, maar daarom mis ik het welquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:07 schreef T3hTommay het volgende:
Is er ook iets anders op Sport 1 dan sport, dan?
Voetbalrechten bedoel je? Ik hoop echt dat die weer naar de NOS gaan en anders gewoon bij RTL/Tele2 want dat is opzich ook wel tof.. Kijk af en toe wel eens een wedstrijd via Planet/Tele2 en dat is best te doen. 4,50 is ook niet super veel geld.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:49 schreef borisz het volgende:
ik heb deze maand nog tot deze sport 1 dan is he proefabo afgelopen![]()
en mijn vader wil het niet verlengen dus dan gaat die weer op zwart helaas. Nu hopen dat sport1 de rechten krijgt. tele 2 houden we wel.
ja die voetbalrechten en dan met name de liverechten. Als die bij sport1 komen wil mijn vader wel sport1 weer aanschaffen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Voetbalrechten bedoel je? Ik hoop echt dat die weer naar de NOS gaan en anders gewoon bij RTL/Tele2 want dat is opzich ook wel tof.. Kijk af en toe wel eens een wedstrijd via Planet/Tele2 en dat is best te doen. 4,50 is ook niet super veel geld.![]()
Gaat morgen weer een leuke MoveYourAss uitzending worden met ook de nieuwe Megahit! Geinig, want de Megahit van de vorige keer (zeik plaat van Anouk) hebben ze de vorige keer 'gewoon' niet gedraaid. Denk ook niet dat Eric Corton en Rudy voor Anouk hebben gestemd.. Lijkt mij niet hun genre.
Binnenkort zullen we wel horen wat het gaat worden. Ben allang blij dat SBS is afgehaakt.quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:02 schreef borisz het volgende:
ja die voetbalrechten en dan met name de liverechten. Als die bij sport1 komen wil mijn vader wel sport1 weer aanschaffen.
Samenvattingen mogen weer naar de NOS ja
Bevestigd door Eric Corton !!quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:04 schreef -Hans- het volgende:
Ik hoor de NIEUWE Meeeeeeeegahit !!!
Voicst![]()
dat is zeker fijnquote:Op donderdag 17 januari 2008 23:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Binnenkort zullen we wel horen wat het gaat worden. Ben allang blij dat SBS is afgehaakt.![]()
Pffff daar moet je toch niet aandenkenquote:Op donderdag 17 januari 2008 23:08 schreef borisz het volgende:
dat is zeker fijnInterviews net Hans Kraaij moet je niet aan denken
Gekken heb je overal. Ook bij Feyenoord (dat is 010 toch?). Ik vind 010/020 gebruiken nog steeds achterlijk trouwensquote:Op donderdag 17 januari 2008 23:18 schreef borisz het volgende:
Ik kijk nu naar profiel van gister
gaat over het legioen van 010 wat een gekken![]()
010 is even uit luiheid. Ik typ meestel Feijenoord maar goed.quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Gekken heb je overal. Ook bij Feyenoord (dat is 010 toch?). Ik vind 010/020 gebruiken nog steeds achterlijk trouwens![]()
Ik ben Feyenoorder, maar wat is er moeilijk aan AJAX zeggen
Die gingen van Pim naar Geert zekerquote:Op donderdag 17 januari 2008 23:28 schreef Piles het volgende:
Ik zit wel eens in het stadion, of kijk tv, en dan denk ik: al die mensen hebben stemrecht
En de steuntrekkers naar Jan waarschijnlijkquote:Op donderdag 17 januari 2008 23:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Die gingen van Pim naar Geert zeker
Ja, kan wel wat meer tempo in op zo'n momentquote:Op vrijdag 18 januari 2008 01:22 schreef broer het volgende:
Nou, kom op. Als je dan zo'n kutgesprek hebt, breek het dan af en draai wat muziek!
Vast wel, maar niet met radiomaken...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:32 schreef Glacier het volgende:
Mmm, ik ben geloof ik een beetje te laat..is Michiel nog bezig?
Mja, maar als hij dan Jack Johnson en Lenny Kravitz draait, had ik toch liever dat hij even had doorgeploeterd met dat gesprek.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 01:30 schreef Impry het volgende:
Ja, kan wel wat meer tempo in op zo'n moment
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 01:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vast wel, maar niet met radiomaken...
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:03 schreef SilentChaos het volgende:
Die's vrijdag altijd verdacht laat
Is'ie vrij op vrijdag ofzo
Asociaal eigenlijk
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:15 schreef EdvandeBerg het volgende:
Michael Jackson in zijn Thriller-tijd
Daarna heeft hij ook nog geweldige muziek gemaakt IMHOquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:15 schreef EdvandeBerg het volgende:
Michael Jackson in zijn Thriller-tijd
Eensquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:38 schreef Glacier het volgende:
[..]
Daarna heeft hij ook nog geweldige muziek gemaakt IMHOZijn laatste album Invincible was ook erg sterk vond ik..
Maar wat hij nu aan het doen is met die Will I Am..daar heb ik mijn twijfels bij
Ik denk het ook nietquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:17 schreef SilentChaos het volgende:
Precies!
Godver..zit ik lekker met een pen in m'n bek, breekt dat plastic, m' n hele mond vol met gruis...Dat kan nooit gezond zijn
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:17 schreef SilentChaos het volgende:
Precies!
Godver..zit ik lekker met een pen in m'n bek, breekt dat plastic, m' n hele mond vol met gruis...Dat kan nooit gezond zijn
Jullie zijn 2 weken van me af, ik ga naar bonaire op vakantie / familiebezoek.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 08:12 schreef WebHawkjuh het volgende:
Mogge iedereen!
Laatste dagje in dit koude land
quote:
relaxte plaat.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:33 schreef ruud.nl het volgende:
Ik vind deze van de Sugababes stiekem ook wel erg geniaal.
U bent schuldig bevonden, u zult nu voor straf drie uur 538 moeten luisterenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:33 schreef ruud.nl het volgende:
Ik vind deze van de Sugababes stiekem ook wel erg geniaal.
Jaquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:42 schreef ruud.nl het volgende:
Dan zou ik de Dandy warhols missen. [afbeelding]
Had ik ook al jaquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:19 schreef Againzender het volgende:
ik krijg zin in guinness....
Slaapplaatquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Behind Blue Eyes [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Wat
een
kut-
plaat
*ril*
doet het al heel lang niet volgens mij.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:24 schreef jmac het volgende:
http://sites.3fm.nl/page/tv_switchtv werkt dat niet/nooit? Kan maar 1'tje kiezen.
Denk het ookquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:30 schreef -Hans- het volgende:
Nieuwe Racoon![]()
Zal volgende week wel Megahit zijn.....
Vreselijk saaie plaat en zo weinig vernieuwd. Ook absoluut niet mijn ding.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:33 schreef Againzender het volgende:
Denk het ook
Baggerplaat. Niet mijn ding
De MH was gisterochtend al bekendquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:47 schreef Piles het volgende:
Ik had wel een reactie verwacht op de nieuwe MH hier, maar iedereen is al weg blijkbaar
Toffe plaat maar ben ook wel bang dat ik de plaat na een week draaien al weer 'zat' ben. Reageer nu al minder enthousiast t.o.v. de eerste keren dat ik de plaat hoorde, dus...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:51 schreef Damzkieee het volgende:
Megahit valt me mee, denk alleen niet dat ik m lang ga trekken.
reactie gegevenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:11 schreef -Hans- het volgende:
Ben blij als de Disco Classics beginnen, wat een drama dit. Coen heeft ook direct een log gewijd aan de nieuwe van Racoon. Het is natuurlijk ook wel een prachtplaat...
De eerste of de tweede?quote:
Matigquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
He he .... pffffffffff... en, uitgeslapen?
Het was de tweede, maar kneusje Swijnenberg censureert haast sneller dan dat ik een reactie postquote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:42 schreef cosmick het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ze slaapt nu naast me op de bank.
Dat blijktquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Site is brak
Duurt ff voor je je reactie kan zien
Je weet ook de relatie tussen het weblog-systeem en ene M.V.quote:
M.V.? Wat heb ik er mee te maken?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Je weet ook de relatie tussen het weblog-systeem en ene M.V.
Ben er ook op deze manier achter gekomen
quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:06 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
Holiday
![]()
![]()
Wat een heerlijke plaat blijft dat toch
Ben ik tweede.quote:
Dag webcam!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:09 schreef Sirolf het volgende:
Hee, (nog) geen Ekstra TV? Of staat de webcam gewoon verkeerd?
Zometeen een nieuw topic openen?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:10 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ben ik tweede.
Nu ben ik echt nutteloos, jij verzorgt de filmpjes, de links.. WAT IS MIJN ROL?!
Nu staat de cam op de gang. Ik denk dat Ekstra tv straks wel komt.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:09 schreef Sirolf het volgende:
Hee, (nog) geen Ekstra TV? Of staat de webcam gewoon verkeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |