Gekken heb je overal. Ook bij Feyenoord (dat is 010 toch?). Ik vind 010/020 gebruiken nog steeds achterlijk trouwensquote:Op donderdag 17 januari 2008 23:18 schreef borisz het volgende:
Ik kijk nu naar profiel van gister
gaat over het legioen van 010 wat een gekken![]()
010 is even uit luiheid. Ik typ meestel Feijenoord maar goed.quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Gekken heb je overal. Ook bij Feyenoord (dat is 010 toch?). Ik vind 010/020 gebruiken nog steeds achterlijk trouwens![]()
Ik ben Feyenoorder, maar wat is er moeilijk aan AJAX zeggen
Die gingen van Pim naar Geert zekerquote:Op donderdag 17 januari 2008 23:28 schreef Piles het volgende:
Ik zit wel eens in het stadion, of kijk tv, en dan denk ik: al die mensen hebben stemrecht
En de steuntrekkers naar Jan waarschijnlijkquote:Op donderdag 17 januari 2008 23:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Die gingen van Pim naar Geert zeker
Ja, kan wel wat meer tempo in op zo'n momentquote:Op vrijdag 18 januari 2008 01:22 schreef broer het volgende:
Nou, kom op. Als je dan zo'n kutgesprek hebt, breek het dan af en draai wat muziek!
Vast wel, maar niet met radiomaken...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:32 schreef Glacier het volgende:
Mmm, ik ben geloof ik een beetje te laat..is Michiel nog bezig?
Mja, maar als hij dan Jack Johnson en Lenny Kravitz draait, had ik toch liever dat hij even had doorgeploeterd met dat gesprek.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 01:30 schreef Impry het volgende:
Ja, kan wel wat meer tempo in op zo'n moment
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 01:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vast wel, maar niet met radiomaken...
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:03 schreef SilentChaos het volgende:
Die's vrijdag altijd verdacht laat
Is'ie vrij op vrijdag ofzo
Asociaal eigenlijk
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:15 schreef EdvandeBerg het volgende:
Michael Jackson in zijn Thriller-tijd
Daarna heeft hij ook nog geweldige muziek gemaakt IMHOquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:15 schreef EdvandeBerg het volgende:
Michael Jackson in zijn Thriller-tijd
Eensquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:38 schreef Glacier het volgende:
[..]
Daarna heeft hij ook nog geweldige muziek gemaakt IMHOZijn laatste album Invincible was ook erg sterk vond ik..
Maar wat hij nu aan het doen is met die Will I Am..daar heb ik mijn twijfels bij
Ik denk het ook nietquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:17 schreef SilentChaos het volgende:
Precies!
Godver..zit ik lekker met een pen in m'n bek, breekt dat plastic, m' n hele mond vol met gruis...Dat kan nooit gezond zijn
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:17 schreef SilentChaos het volgende:
Precies!
Godver..zit ik lekker met een pen in m'n bek, breekt dat plastic, m' n hele mond vol met gruis...Dat kan nooit gezond zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |