quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:23 schreef Piles het volgende:
[..]
En Sjowhan, beetje door het slotje posten [afbeelding] [afbeelding]
Ik ben het er zelf eigenlijk niet mee eens. Editors roeleren!quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:24 schreef -Hans- het volgende:
Toffe TT !
Over de Editors ben ik ook heel duidelijk want die vind ik echt zwaar OK. Nickleback daar in tegen....quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:25 schreef Marc63 het volgende:
Ik ben het er zelf eigenlijk niet mee eens. Editors roeleren!
quote:
Óf of natuurlijkquote:
Nou, moet je nog een TT-change?quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zekers!quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:36 schreef -Hans- het volgende:
Motors - Airport is trouwens ook wel een verdomd fijn liedje.
Wat moet zij met die suffe Sarkozy?quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
cos! Carla Bruni weer model
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mja, het hoofd vind ik toch wel wat minder eigenlijk.. Haar (Franstalige) muziek vind ik welquote:
quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:43 schreef cosmick het volgende:
"Qua leeftijd verschillen jullie maar 1 jaar". Ja, niet qua schoenmaat nee [afbeelding].
Ach.. Schijnbaar iets van een vlam ofzoquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:44 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Wat moet zij met die suffe Sarkozy? [afbeelding]
"Qua leeftijd verschillen jullie maar 1 jaar". Ja, niet qua schoenmaat nee.
"Qua leeftijd verschillen jullie maar 1 jaar". Ja, niet qua schoenmaat nee.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:51 schreef -Hans- het volgende:
http://michielveenstra.nl/page/log/145177/Alle%20eendjes/
Dat kansloze geschreeuw? Nee, dankje.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:26 schreef Horloge het volgende:
Is er iemand die dat 30 Seconds To Mars tof vindt?
Vreselijke baggerquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:26 schreef Horloge het volgende:
Nopequote:Op donderdag 17 januari 2008 16:26 schreef Horloge het volgende:
Die dwarsdoorsnede van de reacties!quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:48 schreef Piles het volgende:
Ik vond het er wel één om in te lijsten (zowel positief als negatief):
Stenders Eetvermaak - Indecent Proposal 17-01-2008
ja, hij had aardig wat losgemaakt bij de luisteraarsquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:48 schreef Piles het volgende:
Ik vond het er wel één om in te lijsten (zowel positief als negatief):
Stenders Eetvermaak - Indecent Proposal 17-01-2008
Maar dat was toch wel te verwachten. Gelukkig maar dat er luisteraars zijn die er niet mee eens waren en die 't even per sms lieten weten.quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, hij had aardig wat losgemaakt bij de luisteraars
ik ben halverwege seizoen 1quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:03 schreef Marc63 het volgende:
Net eindelijk het 6e seizoen van 24 afgekeken
Nog genoeg tijd om in te halen. Nieuwe seizoen begint (in Amerika) niet eerder dan september.quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:11 schreef borisz het volgende:
[..]
ik ben halverwege seizoen 1
Avond
MIchiel, Maricha
de rest
Deel de mening.quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Over de Editors ben ik ook heel duidelijk want die vind ik echt zwaar OK. Nickleback daar in tegen....
quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:15 schreef Litton-Lane het volgende:
Deel de mening.
Nickelback(hoewel ik een beetje twijfel over die nieuwe single)
Welke is dat?quote:Die van Silkstone, de nieuwe die vind ik wel
ojaheej
quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:17 schreef Maricha het volgende:
Hallo dan!
Geen idee of Silvy beter is, maar vandaag komt 3voor12 Radio uit DeSmet....dus het is vandaag gewoon 2,5 uur werken nogquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Weer klaar voor 4 uurtjes werken? Of heb je een fax gekregen dat Silvy weer beter is?
Oh ja, helemaal vergeten. Zal wel lekker zijnquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:26 schreef Maricha het volgende:
[..]
Geen idee of Silvy beter is, maar vandaag komt 3voor12 Radio uit DeSmet....dus het is vandaag gewoon 2,5 uur werken nog
Ik twijfel ook....quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:20 schreef -Hans- het volgende:
Rockstar? Mwa, vind ik eigenlijk niet zo heel boeiend.![]()
silkstone here in your world...quote:
Al toe aan weekendquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:26 schreef Maricha het volgende:
[..]
Geen idee of Silvy beter is, maar vandaag komt 3voor12 Radio uit DeSmet....dus het is vandaag gewoon 2,5 uur werken nog
Het was super leuk om met die stelling bezig te zijn, want ondertussen hadden we in de studio zelf ook discussies over het onderwerp!quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:29 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Oh ja, helemaal vergeten. Zal wel lekker zijnOf vond je het wel leuk om bezig te zijn met de stelling van de dag?
Nu maar hopen dan dat er geen fax komt dat Domien Tjitse besmet heeft. Of wordt dan Tamara opgetrommeld om Ekstra Weekend te produceren?quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:40 schreef Maricha het volgende:
[..]
Het was super leuk om met die stelling bezig te zijn, want ondertussen hadden we in de studio zelf ook discussies over het onderwerp!
Maar het was ook best vermoeiend, en dus ben ik inderdaad toe aan weekend!
Domien Tjitse besmet? Waarmee dan?quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nu maar hopen dan dat er geen fax komt dat Domien Tjitse besmet heeft. Of wordt dan Tamara opgetrommeld om Ekstra Weekend te produceren?
Wél gek! Aflevering 09 is gisteren getoond in Amerika, en ik heb zojuist gekeken. Weer ontzettend gaaf!quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nog genoeg tijd om in te halen. Nieuwe seizoen begint (in Amerika) niet eerder dan september.
Ik zat te denken om toch maar eens aan Lost te beginnen. Van Heroes en Prison Break komen voorlopig ook nog geen nieuwe afleveringen.
Niet gehoord? Domien ging vannacht ziek naar huis. Heeft maar een kwartiertje Nacht DnA gedaan.quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:49 schreef Maricha het volgende:
[..]
Domien Tjitse besmet? Waarmee dan?
Wat? Waarvan? Prison Break?quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wél gek! Aflevering 09 is gisteren getoond in Amerika, en ik heb zojuist gekeken. Weer ontzettend gaaf!
Huh? Hij was wel gewoon op kantoor vandaag, heb er niets over gehoordquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Niet gehoord? Domien ging vannacht ziek naar huis. Heeft maar een kwartiertje Nacht DnA gedaan.
Inderdaad, hij had even daarvoor een bezoekje aan de enige echte 3FM WC gebracht, en daar kwam iets aan de verkeerde kant naar buiten...quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Niet gehoord? Domien ging vannacht ziek naar huis. Heeft maar een kwartiertje Nacht DnA gedaan.
Klinkt wel leuk !quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:29 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik twijfel ook....![]()
[..]
silkstone here in your world...
Heb geen clipje. op hun site kun je (rechtsboven) aan luisteren. http://www.silkstonemusic.com/home.php
Ging dus over Prison Breakquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wél gek! Aflevering 09 is gisteren getoond in Amerika, en ik heb zojuist gekeken. Weer ontzettend gaaf!
We gaan het hier niet verraden hoor. Je moet dus alleen uit het WIDM-topic blijven.quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:56 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik kan vanavond niet naar de Mol kijken, ik moet zo weg.... Dus moet ik van het forum blijven tot ik uitzending gemist gezien heb,,,,,![]()
(Ik heb wel een voorkeur wie erin mag blijven...)![]()
Heb em al gevondenquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je kan em iig vinden op de nieuwsgroepen, ook ondertiteld
Ah ja. Als we zo ook maar één Avril-fan laten kijken naar Rock die daardoor gaat spitten in de historie ben ik al blij!quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:13 schreef Sersjee het volgende:
Niet om het een of ander, maar Avril Lavigne heeft dus helemaal niets met punk te maken, he!
Daar heb je een punt, maar is Rock! dan niet een beetje te laat op de avond voor haar fansquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:22 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ah ja. Als we zo ook maar één Avril-fan laten kijken naar Rock die daardoor gaat spitten in de historie ben ik al blij!
quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:27 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, maar is Rock! dan niet een beetje te laat op de avond voor haar fans![]()
Waarom regent het nog steeds?! Ik wil pokeren en bier drinken bij m'n cluppie...
met de hoeveelheid wind die hier staat met een plu op de fiets? Geen succes... En vanaf de dichtstbijzijnde bushalte is het nog zeker een kwartier lopen naar de kantine, dus dat wordt ook niks... En dan moet ik terug het hele eind lopen en daar he'k al helemaal geen zin in!quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Neem een paraplu mee dan! Of ga met de bus.
Deze ???? Oeh complimenten ! Bones, wat een plaat is dat.quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:04 schreef Marc63 het volgende:
Yay! Mn request komt zo
Best snel, was behoorlijk last-minute met het versturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |