Valt nog wel mee tochquote:Op woensdag 9 januari 2008 12:30 schreef cosmick het volgende:
Wat is dit in hemelsnaam voor een crap!
mikaquote:Op woensdag 9 januari 2008 12:30 schreef cosmick het volgende:
Wat is dit in hemelsnaam voor een crap!
Mika heeft volgens mij een afspraak met de platenmaatschappij dat elk liedje dat hij uitbrengt slechter moet zijn dan zijn vorige.quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:34 schreef cosmick het volgende:
O, Mika. Nee, vreselijk. Nog gladder dan de gladste Robbie Williams-plaat imo
.
heeft iets van Blinded by the light vind ikquote:Op woensdag 9 januari 2008 12:50 schreef broer het volgende:
Goed nummer, inderdaad.
Ja, die lachen zich rijk. Wat een nare foute huisvrouwen-muziekquote:Op woensdag 9 januari 2008 12:41 schreef broer het volgende:
[..]
Mika heeft volgens mij een afspraak met de platenmaatschappij dat elk liedje dat hij uitbrengt slechter moet zijn dan zijn vorige.
Tot nu toe lukt dat.
DAT ze nog gingen twijfelen om Starlight te draaien. Een nummer die drie biljoen keer is gedraaid vorige jaar!quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:40 schreef Againzender het volgende:
pikt Giel er zowaar een leuke plaat uit
laten we ervan uit gaan dat dat een zieke grap was van zequote:Op woensdag 9 januari 2008 12:54 schreef cosmick het volgende:
[..]
DAT ze nog gingen twijfelen om Starlight te draaien. Een nummer die drie biljoen keer is gedraaid vorige jaar!
Net zoals het nieuwe schoenen liedje van Paulo nog wat... die hoor ik de laatste dagen ook weer wat vaker langs komen. Vorig jaar volgens mij toch wel een van de platen die het meest op 3FM te horen is geweest. Van mij mogen ze die plaat in het archief laten liggen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:54 schreef cosmick het volgende:
DAT ze nog gingen twijfelen om Starlight te draaien. Een nummer die drie biljoen keer is gedraaid vorige jaar!
quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:55 schreef -Hans- het volgende:
Zou Loes (producer RabRadio) vandaag ook weer dienst hebben?
Mijquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:22 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Wie zien we vanavond allemaal?
quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:17 schreef Againzender het volgende:
Aha, vandaar het enthousiasme over de producer van Paul
Ah, heeft Rabbelink op dat gebied iig wel smaakquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:17 schreef Againzender het volgende:
Aha, vandaar het enthousiasme over de producer van Paul
Soquote:
Helaas niet. Moet allemaal werken enzo..quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:22 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Sersjee, Marc63, Broekie, Glacier en ik.quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:22 schreef DomienVerschuuren het volgende:
en mij nietquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sersjee, Marc63, Broekie, Glacier en ik.
Ik ga voor optie 2 !quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:06 schreef borisz het volgende:
Nu dan eindelijk! De eerste HAKKUHDAG van het nieuwe jaar. Waar hak jij de week mee doormidden?
Nakatomi - Children of the night
Party Animals - Aquarius
DJ Paul Elstak - Rave on
Kiest u maar
Allemachtig. Kan die gast niet eens een andere cd aanschaffen dan Eurotrash 1994?quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:06 schreef borisz het volgende:
Nu dan eindelijk! De eerste HAKKUHDAG van het nieuwe jaar. Waar hak jij de week mee doormidden?
Nakatomi - Children of the night
Party Animals - Aquarius
DJ Paul Elstak - Rave on
Kiest u maar
quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:26 schreef WebHawkjuh het volgende:
Toch mis ik iedere keer weer de WinXP-foutmelding na het woord "Incompatible" in Bedingfield's Soulmate
Ik heb hem serieus een paar keer gehoord op 3FM!quote:
Bij Ekdom zeker?quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:31 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik heb hem serieus een paar keer gehoord op 3FM!
Zou maar zo kunnen. Of bij Verschuurenquote:
Had jij niet ergens een pagina met allemaal javaclients voor de LS-Chat?quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:36 schreef Sirolf het volgende:
lalala meuk tieten boobs lol
quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:48 schreef borisz het volgende:
beep beep
Nope, het is gewoon op het mediapark, maar niet in de peperbus.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:57 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zeg even voor de mensen die erheen gaan; komt metmichiels nieuwjaarsreceptie niet toevallig uit boyd's bar?
Dat lijkt me een logische keuze aangezien daar al een lokatieset klaarstaat
Ha, weer te vroeg ingestart netquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:36 schreef Sirolf het volgende:
Het valt me trouwens op dat Paul nogal vaak moeite heeft met op tijd stoppen met praten in de intro van een plaat... Net alsof 'ie ze chronisch te vroeg instart.
Alain Clark er direct achteraanquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik schiet spontaan in de hibernation-mode bij het horen van deze plaat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
En zometeen weer een pipo de clown-houseplaatquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik schiet spontaan in de hibernation-mode bij het horen van deze plaat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Bij Bart!quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Zou maar zo kunnen. Of bij Verschuuren
meneer Elstak mag zich melden.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Alain Clark er direct achteraan
Bijna tijd voor Happy hardcore![]()
Toch gewonnen?! had ik eigenlijk niet verwacht.quote:
Nee, dan de Editors...quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:36 schreef Againzender het volgende:
jezus, wat een zooi bagger achter elkaar
Rabbering kan ik sowieso zelden op het draaien van goede platen betrappen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:36 schreef Againzender het volgende:
jezus, wat een zooi bagger achter elkaar
Heeeeejjjj Roel! Helemaal met je eens. Ik ontdek wekelijks zoveel leuke muziek. En alleen de nietserige rommel wordt er dan uitgepikt (Beep Beep).quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zeg mensen die de muziek op 3FM bepalen, hebben jullie de laatste zes maanden liggen pitten? Vergeten datHey
There
Delilah
al een keer of 350.000 is gedraaid?
![]()
Of heeft de platenmaatschappij per ongeluk een zak geld achtergelaten?
Tering, draai es wat nieuws.
voor jou zet ik Around the world maar eens opquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:41 schreef Againzender het volgende:
en Delilah ook weer....
ik weet dat er op woensdag in ieder geval één plaat langskomt die ik bagger vindmaar wat er nu omheen gedraaid wordt maakt mij ook niet echt vrolijk.
Stuur Roosmarijn een fax zou ik zeggen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zeg mensen die de muziek op 3FM bepalen, hebben jullie de laatste zes maanden liggen pitten? Vergeten datHey
There
Delilah
al een keer of 350.000 is gedraaid?
![]()
Of heeft de platenmaatschappij per ongeluk een zak geld achtergelaten?
Tering, draai es wat nieuws.
Hm, mss leest ze dit topic wel meequote:Op woensdag 9 januari 2008 15:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Stuur Roosmarijn een fax zou ik zeggen.
neeequote:Op woensdag 9 januari 2008 15:48 schreef borisz het volgende:
[..]
voor jou zet ik Around the world maar eens op
dat doet jouw kabelboer toch?quote:
Lijkt me niets eigenlijk. AL copy-paste ik wel veel natuurlijk in photoshopquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat zou dat toch heerlijk zijn, een baan met iedere dag hetzelfde copy-paste-programma....
Wat dan? Phil Collins? Easy Lover?quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:09 schreef cosmick het volgende:
[..]
Lijkt me niets eigenlijk. AL copy-paste ik wel veel natuurlijk in photoshop.
En goh, geen Summer Of 69 als uuropener![]()
.
Nee, die andere, Bon Joviquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:12 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Wat dan? Phil Collins? Easy Lover?
quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, een nieuwe megahit aan de lijn.
Dan zou de geloofwaardigheid echt 0 worden.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, een nieuwe megahit aan de lijn.
Wat betreft de MH kwam die toch al niet ver boven 0 uit........quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:28 schreef Horloge het volgende:
[..]
Dan zou de geloofwaardigheid echt 0 worden.
Als het echt Racoon blijkt te zijn of Kane of iets van die strekking, dan geloof ik het iig niet meer.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wat betreft de MH kwam die toch al niet ver boven 0 uit.........
Eenschquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:44 schreef Impry het volgende:
Ik vind die nieuwe van Kane eigenlijk niet eens zo heel slecht, best professionele plaat. Ben niet echt een Kane-fan, maar kan deze wel pruimen.
Maar wat is er experimenteel aan dan? Ik hoor echt niets nieuws.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eensch
Lekker experimenteel, zit goed in elkaar en is goed geproduceerd...
Nu ook weer idd... Eerst een gast affikken en daarna ook nog durven te bellen met een zogenaamd serieus gesprek. Kleutersquote:
Toettoetquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:16 schreef Sirolf het volgende:
Hier Sirolf vanuit de bus die nu door Hoofddorp rijdt!
* Sirolf is on his way
Omdat ik naar huis gaquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eensch
Lekker experimenteel, zit goed in elkaar en is goed geproduceerd...
Alleen jammer van z'n stemMaar dat geldt voor elke Kane plaat
Jaja.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee voor Kane is het experimenteel om zo'n synthesizer te gebruiken etc (ritmes e.d.)...Niet meer standaard recht door zee pauperrock zoals ze eerst maakte
Jongens, bek houden. Adem inhoudenquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een hoogtepunt!
Koester het, want ze zijn schaars.
Voordat je de gast aan de lijn hebt in zogenaamd populaire bewoordingen die gast affikken, daarna wat domme vragen stellen en dan ook nog totaal respectloos het gesprek afsluiten door over naaktzwemmen te beginnen. Nee, ze kunnen helemaal niets goed doen. Kansloze kneuzen zijn het. Radio die nog te erg is voor op een steiger.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:28 schreef broer het volgende:
Ik begrijp die kritiek niet zo. Er zit wat flauw geouwehoer in, maar over het algemeen was het toch een normaal, licht-kritisch gesprek? Of kunnen Coen en Sander sowieso niets goed doen, hier?
Smaken verschillrn idd. Ik vind Ekdom met z'n uitspraken bijvoorbeeld nog steeds geweldig.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:39 schreef broer het volgende:
We verschillen van mening, Roel. Die Coen kan inderdaad niet zoveel, maar om Sander moet ik meestal erg lachen.
Beter dan een Veenstra Veenstra die een 'ver buitenland' gaat bellen op een feestdag om vervolgens alleen maar wat vaag steenkolen-Engels uit te kramen, of een Ekdom die het na een jaar nog stééds over 'Die lúcht!' heeft.
Me too. Altijd zo lekker enthousiast, meebrullend en vrolijkquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Smaken verschillrn idd. Ik vind Ekdom met z'n uitspraken bijvoorbeeld nog steeds geweldig.
Dat dus...quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:28 schreef broer het volgende:
Of kunnen Coen en Sander sowieso niets goed doen, hier?
* Sjowhan ook welquote:Op woensdag 9 januari 2008 18:07 schreef Impry het volgende:
[..]
Dat dus...
Ik vermaak me altijd wel met Coen en Sander
Duidelijk dat ik die mening niet deel...quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:44 schreef Impry het volgende:
Ik vind die nieuwe van Kane eigenlijk niet eens zo heel slecht, best professionele plaat. Ben niet echt een Kane-fan, maar kan deze wel pruimen.
Deze deel ik wel!quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:55 schreef Impry het volgende:
Dit is ook wel een leuk liedje met Chris Martin/Kanye West.
And posters...quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:02 schreef IedeK. het volgende:
[..]
This thread is worthless without pics!
quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:08 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
And posters...![]()
(en dan niet posters, als in aanplakbiljetten natuurlijk...)
quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:27 schreef WebHawkjuh het volgende:
1) Het PSB alarm gaat
2) Sluit deuren en ramen
3) Geniet
Heb je geen FM-radio?quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:43 schreef WebHawkjuh het volgende:
nadeel aan streamen via GPRS is dat het aan je accu vreet
niet op mijn pda, en bij mn andere foon is de voor radio vereiste headset keduukquote:
quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:45 schreef -Hans- het volgende:
Omg daar is de " Megahit " weer.. wat een bagger
Ik had graag vooraan gestaan met m'n vlaggetje, maar ik kan sommige momenten amper lopen en zitten, laat staan dat dat lukt...quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej MutZ ! sta jij niet met je vlaggetje bij de nieuwjaarsreceptie?
Hoe dat zo (opeens)?quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:50 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik had graag vooraan gestaan met m'n vlaggetje, maar ik kan sommige momenten amper lopen en zitten, laat staan dat dat lukt...
Damn, dat klinkt heftig! weet niet of je er hier al over hebt geschreven maar in elk geval beterschap/sterkte gewenst!!quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:50 schreef MutZ het volgende:
Ik had graag vooraan gestaan met m'n vlaggetje, maar ik kan sommige momenten amper lopen en zitten, laat staan dat dat lukt...
* recorder klaar zetquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:02 schreef Sirolf het volgende:
Ik kreeg een fax dat er een webcam is, zal wel op 3fm.nl staan.
Tis niet opeens, althans voor een deel is het niet opeens... Ik heb een aangeboren afwijking in m'n rug, waardoor ik gewoon zo'n beetje chronisch pijn heb... Daarnaast zijn er vermoedens van reuma in m'n rug... Ik ben alleen in de week van SR ook nog eens door m'n rug gegaan, dus sindsdien gaat het niet echt geweldig... Kwam nog eens bij dat m'n fysio op vakantie was en verder heel erg vol zat, dus daar kon ik woensdag pas bij terecht... Het was zo erg dat hij halverwege gestopt is omdat hij bang was dat ik van m'n stokkie zou gaan van de pijn... Hij vond het gewoon niet verantwoord... Moet nu dus vrijdag terug met een pallet pijnstillers...quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoe dat zo (opeens)?![]()
Ik was al bijna vergeten dat NoordpoolFM dit jaar was
Roosjequote:
Heftig..quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:11 schreef MutZ het volgende:
[..]
Tis niet opeens, althans voor een deel is het niet opeens... Ik heb een aangeboren afwijking in m'n rug, waardoor ik gewoon zo'n beetje chronisch pijn heb... Daarnaast zijn er vermoedens van reuma in m'n rug... Ik ben alleen in de week van SR ook nog eens door m'n rug gegaan, dus sindsdien gaat het niet echt geweldig... Kwam nog eens bij dat m'n fysio op vakantie was en verder heel erg vol zat, dus daar kon ik woensdag pas bij terecht... Het was zo erg dat hij halverwege gestopt is omdat hij bang was dat ik van m'n stokkie zou gaan van de pijn... Hij vond het gewoon niet verantwoord... Moet nu dus vrijdag terug met een pallet pijnstillers...
Stats stonden volgens mij laatst in de OP.quote:
http://piles.nl/3fm/quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Stats stonden volgens mij laatst in de OP.![]()
top 3 bestaat uit
1 - Roosje
2 - Hans, wie?![]()
3 - Floris !
Ach, je went er op een gegeven moment aan, maar prettig is anders...quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heftig..![]()
* -Hans- zit met wat lekkers en een blikje Cola te wachten op het optreden van Moke !
Hmmm... De vorige keer dat er stats waren, was ik juist uit de top 10 verdwenen...quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Stats stonden volgens mij laatst in de OP.![]()
top 3 bestaat uit
1 - Roosje
2 - Hans, wie?![]()
3 - Floris !
leuk zoquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:32 schreef valing het volgende:
[..]
http://piles.nl/3fm/
staat trouwens nog steeds in de OP
Jij en rustig aanquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:41 schreef D.Rose het volgende:
Ik moet nog even rustig aan doen, dan is Hans me voorbij
Jaaaa dat is de link! worden die gegevens real-time bijgewerkt. Volgens mij niet, toch??quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:32 schreef valing het volgende:
http://piles.nl/3fm/
staat trouwens nog steeds in de OP
Kan me er wel wat bij inbeelden al weet ik natuurlijk niet wat je nu voelt.. Hopelijk duurt het niet erg lang!quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:37 schreef MutZ het volgende:
Ach, je went er op een gegeven moment aan, maar prettig is anders...
quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:41 schreef D.Rose het volgende:
Ik moet nog even rustig aan doen, dan is Hans me voorbij
Als er een topic vol is, wordt die erbij gezetquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:44 schreef -Hans- het volgende:
Jaaaa dat is de link! worden die gegevens real-time bijgewerkt. Volgens mij niet, toch??
te laatquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]!!!! Nee joh, blijf ajb gewoon lekker fanatiek hier posten want ik hecht verder echt geen waarde aan dat soort lijstjes. Word zelfs wel een beetje moe als ik die aantallen zie. Denk dan: mijn leven wat doe je me aan.
aaah okay, thanks!quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:47 schreef Piles het volgende:
Als er een topic vol is, wordt die erbij gezet
Van dit topic staat er dus nog niks in
Dat hoop ik ook, maar inmiddels roep ik dat ook al weken... Het vervelende vind ik alleen dat je zo afhankelijk bent van anderen... En als er iets is wat ik niet kan, dan is het afhankelijk zijn...quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jaaaa dat is de link! worden die gegevens real-time bijgewerkt. Volgens mij niet, toch??
[..]
Kan me er wel wat bij inbeelden al weet ik natuurlijk niet wat je nu voelt.. Hopelijk duurt het niet erg lang!
Ik ben ook niet echt actief geweest de afgelopen tijd hoorquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Jij hebt de afgelopen week vast meer gepost dan ik
Phieuw, dat scheelt weer een paar postsquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Als er een topic vol is, wordt die erbij gezet
Van dit topic staat er dus nog niks in
O, en mochten jullie nog verzoekjes voor lijstjes hebben, dan hoor ik dat graag
Fiets zequote:
wPzquote:
Dat zuigt inderdaad! heb dat een jaar geleden ook gehad en dan ga je het trouwens wel (extra) waarderen als je die dingen weer zelfstandig kunt doen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:56 schreef MutZ het volgende:
Dat hoop ik ook, maar inmiddels roep ik dat ook al weken... Het vervelende vind ik alleen dat je zo afhankelijk bent van anderen... En als er iets is wat ik niet kan, dan is het afhankelijk zijn...
Dat zeker, tis fijn als dingen soms uit handen genomen worden omdat je dat zelf niet kunt op dat moment, maar het is 1000 maal fijner om die dingen zelf te doen...quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat zuigt inderdaad! heb dat een jaar geleden ook gehad en dan ga je het trouwens wel (extra) waarderen als je die dingen weer zelfstandig kunt doen.
Sluit mij heeeel graag aan bij Michiel wat betreft de winnaar van de Popprijs 2008. Moke = the best!!
Misschien is het wel zo rustig omdat het Forum loopt te bokken? Wilde net al reageren maar toen verscheen er een 404.. oftewel een time-out.![]()
Ik minderquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:59 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik ben ook niet echt actief geweest de afgelopen tijd hoor
Amen!quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:45 schreef MutZ het volgende:
Dat zeker, tis fijn als dingen soms uit handen genomen worden omdat je dat zelf niet kunt op dat moment, maar het is 1000 maal fijner om die dingen zelf te doen...
Ik hoop dat Moke het wordt...quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Amen!
Krezip wordt ook genoemd als mogelijke winnaar van de Popprijs. Ook niet verkeerd natuurlijk! Als A Clark maar niet wint..
Ik zou je het niet durven zeggenquote:
quote:
Was C. er ook?quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:45 schreef Sirolf het volgende:
Pffff... zooo... hehe...
Ik ben echt kapot en zal morgen warschijnlijk klinken als een schorre fluitketel, maar man o man, wat was het leuk en gezellig!
Ook nog de nodige bekenden gesproken (zoals Domien, Roosmarijn en natuurlijk Michiel) en ook de muziek wss erg goed (al ben ik nog wat doof van Moke).
Ik heb ook nog het nodige gefotografeerd en opgenomen, dus ik hoop dat morgen online te gaan zetten.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als je Domien hebt krijg je C. er gratis bij.
Ben benieuwd. Mijn zusje was er ookquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:45 schreef Sirolf het volgende:
Ik heb ook nog het nodige gefotografeerd en opgenomen, dus ik hoop dat morgen online te gaan zetten.
Over film gesproken...quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Mijn zusje was er ook
Haha!quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:01 schreef Sirolf het volgende:
Als je Domien hebt krijg je C. er gratis bij.
Je had 't Domien kunnen vragen. Wij stonden vooral bij de MEGA-eend in de buurt.quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:11 schreef Sersjee het volgende:
Zo, ook weer terug.
Leuk feestje, puike catering en heule beste muziek!
voor Alain Clark en band, goeie cover van Hard to handle. Morgen die CD ff dow kopen.
Jeremy's was wel geinig, missen alleen een wat voller geluid (2e gitarist een ideetje?).
En Moke...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen Fokkers gesproken, maar dat komt vooral omda'k geen idee heb hoe een ieder er uit ziet. Lekker bijgebabbeld met neef Jan (uit Velsen-Noord, beter dan Velsen-Zuid) en een badeend als toetje... Volgend jaar weer graag!
Ehm... Hahaha, ik ook! Maar goed, was leuk om weer eens uitgebreid met m'n neef te praten, want die heb ik de afgelopen jaren veel te weinig gezien.quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je had 't Domien kunnen vragen. Wij stonden vooral bij de MEGA-eend in de buurt.
Ah, deze?quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:34 schreef Litton-Lane het volgende:
Ready for the floor.
Daar zit volgens mij een abba geluidje in..
Edit: OjaThuis.
Terug van de Bios www.mustsee.nl mooie nieuwe bios. Fijne zalen, groot scherm. Mooi geluid. En achterin heerlijke banken voor 2 personen
Mag je als je thuis komt even in de database van 3fmfan het nummer van dit topic wijzigenquote:Op woensdag 9 januari 2008 23:47 schreef Sirolf het volgende:
Zo, nog even de laatste kilometertjes door Hoofddorp. Bijna thuis!
In Tilburg zag het er iets anders uit. Zat in de grijze zaal, misschien daarom. Maar die tekst stond er niet op. En dus heeft ze dat ook niet gedaan...quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, deze?![]()
[ afbeelding ]
Je bent dan vast niet naar Saw 4 geweest![]()
Welke bios ben je geweest, Tilburg? Ik ga altijd std. naar de MustSee in de Euroborg maar daar loopt het niet heel tof qua bezoekers... Hopelijk gaat het snel de goede kant op want anders moet je dus wel naar de Pathe. Ook aardig hoor maar zo vreselijk druk..
Ik heb natuurlijk allang op Moke gestemd. Ik was al enthousiast genoeg. Vanavond wel weer wat bijgekomenquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:44 schreef -Hans- het volgende:
Hopelijk zijn de mensen die vanavond bij de receptie aanwezig waren ook enthousiast geworden en stemmen ze ook even op Moke![]()
Ik was die lange met dat Bert-shirt aan. Antiroos heeft em nog even bewonderdquote:Op woensdag 9 januari 2008 23:11 schreef Sersjee het volgende:Geen Fokkers gesproken, maar dat komt vooral omda'k geen idee heb hoe een ieder er uit ziet. Lekker bijgebabbeld met neef Jan (uit Velsen-Noord, beter dan Velsen-Zuid) en een badeend als toetje... Volgend jaar weer graag!
quote:Op donderdag 10 januari 2008 01:10 schreef WebHawkjuh het volgende:
What the hell? Hoe kan dat, ik heb het vorige topic +1 gedaan!
Niet (0909-) 13.36mb?quote:Op donderdag 10 januari 2008 01:23 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hehehehehehehe, mijn 3fm-stats database is momenteel EXACT 13.37mb groot
quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:37 schreef Sirolf het volgende:
Uitslapen is er niet bij voot me... [afbeelding]
Al voel ik me minder brak dan ik van tevoren dacht.
Nee, helemaal niks zelfs. Ik kan alleen wat slecht tegen lang staan enzo.quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Veel gedronken op de MM nieuwjaars dinges ??.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 01:59 schreef Sirolf het volgende:
Kijk eens wie we daar hebben! Als dat MEGA-eend niet is...
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mogguh.
Heerlijk wakker worden met Hey There Delilah net voor achten. Echt geweldig! Wat denken jullie? Zou het een hit worden?
*kots*
heel lekker op zo'n duffe ochtendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |