Valt nog wel mee tochquote:Op woensdag 9 januari 2008 12:30 schreef cosmick het volgende:
Wat is dit in hemelsnaam voor een crap!
mikaquote:Op woensdag 9 januari 2008 12:30 schreef cosmick het volgende:
Wat is dit in hemelsnaam voor een crap!
Mika heeft volgens mij een afspraak met de platenmaatschappij dat elk liedje dat hij uitbrengt slechter moet zijn dan zijn vorige.quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:34 schreef cosmick het volgende:
O, Mika. Nee, vreselijk. Nog gladder dan de gladste Robbie Williams-plaat imo
.
heeft iets van Blinded by the light vind ikquote:Op woensdag 9 januari 2008 12:50 schreef broer het volgende:
Goed nummer, inderdaad.
Ja, die lachen zich rijk. Wat een nare foute huisvrouwen-muziekquote:Op woensdag 9 januari 2008 12:41 schreef broer het volgende:
[..]
Mika heeft volgens mij een afspraak met de platenmaatschappij dat elk liedje dat hij uitbrengt slechter moet zijn dan zijn vorige.
Tot nu toe lukt dat.
DAT ze nog gingen twijfelen om Starlight te draaien. Een nummer die drie biljoen keer is gedraaid vorige jaar!quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:40 schreef Againzender het volgende:
pikt Giel er zowaar een leuke plaat uit
laten we ervan uit gaan dat dat een zieke grap was van zequote:Op woensdag 9 januari 2008 12:54 schreef cosmick het volgende:
[..]
DAT ze nog gingen twijfelen om Starlight te draaien. Een nummer die drie biljoen keer is gedraaid vorige jaar!
Net zoals het nieuwe schoenen liedje van Paulo nog wat... die hoor ik de laatste dagen ook weer wat vaker langs komen. Vorig jaar volgens mij toch wel een van de platen die het meest op 3FM te horen is geweest. Van mij mogen ze die plaat in het archief laten liggen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:54 schreef cosmick het volgende:
DAT ze nog gingen twijfelen om Starlight te draaien. Een nummer die drie biljoen keer is gedraaid vorige jaar!
quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:55 schreef -Hans- het volgende:
Zou Loes (producer RabRadio) vandaag ook weer dienst hebben?
Mijquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:22 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Wie zien we vanavond allemaal?
quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:17 schreef Againzender het volgende:
Aha, vandaar het enthousiasme over de producer van Paul
Ah, heeft Rabbelink op dat gebied iig wel smaakquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:17 schreef Againzender het volgende:
Aha, vandaar het enthousiasme over de producer van Paul
Soquote:
Helaas niet. Moet allemaal werken enzo..quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:22 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Sersjee, Marc63, Broekie, Glacier en ik.quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:22 schreef DomienVerschuuren het volgende:
en mij nietquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sersjee, Marc63, Broekie, Glacier en ik.
Ik ga voor optie 2 !quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:06 schreef borisz het volgende:
Nu dan eindelijk! De eerste HAKKUHDAG van het nieuwe jaar. Waar hak jij de week mee doormidden?
Nakatomi - Children of the night
Party Animals - Aquarius
DJ Paul Elstak - Rave on
Kiest u maar
Allemachtig. Kan die gast niet eens een andere cd aanschaffen dan Eurotrash 1994?quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:06 schreef borisz het volgende:
Nu dan eindelijk! De eerste HAKKUHDAG van het nieuwe jaar. Waar hak jij de week mee doormidden?
Nakatomi - Children of the night
Party Animals - Aquarius
DJ Paul Elstak - Rave on
Kiest u maar
quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:26 schreef WebHawkjuh het volgende:
Toch mis ik iedere keer weer de WinXP-foutmelding na het woord "Incompatible" in Bedingfield's Soulmate
Ik heb hem serieus een paar keer gehoord op 3FM!quote:
Bij Ekdom zeker?quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:31 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik heb hem serieus een paar keer gehoord op 3FM!
Zou maar zo kunnen. Of bij Verschuurenquote:
Had jij niet ergens een pagina met allemaal javaclients voor de LS-Chat?quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:36 schreef Sirolf het volgende:
lalala meuk tieten boobs lol
quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:48 schreef borisz het volgende:
beep beep
Nope, het is gewoon op het mediapark, maar niet in de peperbus.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:57 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zeg even voor de mensen die erheen gaan; komt metmichiels nieuwjaarsreceptie niet toevallig uit boyd's bar?
Dat lijkt me een logische keuze aangezien daar al een lokatieset klaarstaat
Ha, weer te vroeg ingestart netquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:36 schreef Sirolf het volgende:
Het valt me trouwens op dat Paul nogal vaak moeite heeft met op tijd stoppen met praten in de intro van een plaat... Net alsof 'ie ze chronisch te vroeg instart.
Alain Clark er direct achteraanquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik schiet spontaan in de hibernation-mode bij het horen van deze plaat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
En zometeen weer een pipo de clown-houseplaatquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik schiet spontaan in de hibernation-mode bij het horen van deze plaat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Bij Bart!quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Zou maar zo kunnen. Of bij Verschuuren
meneer Elstak mag zich melden.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Alain Clark er direct achteraan
Bijna tijd voor Happy hardcore![]()
Toch gewonnen?! had ik eigenlijk niet verwacht.quote:
Nee, dan de Editors...quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:36 schreef Againzender het volgende:
jezus, wat een zooi bagger achter elkaar
Rabbering kan ik sowieso zelden op het draaien van goede platen betrappen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:36 schreef Againzender het volgende:
jezus, wat een zooi bagger achter elkaar
Heeeeejjjj Roel! Helemaal met je eens. Ik ontdek wekelijks zoveel leuke muziek. En alleen de nietserige rommel wordt er dan uitgepikt (Beep Beep).quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zeg mensen die de muziek op 3FM bepalen, hebben jullie de laatste zes maanden liggen pitten? Vergeten datHey
There
Delilah
al een keer of 350.000 is gedraaid?
![]()
Of heeft de platenmaatschappij per ongeluk een zak geld achtergelaten?
Tering, draai es wat nieuws.
voor jou zet ik Around the world maar eens opquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:41 schreef Againzender het volgende:
en Delilah ook weer....
ik weet dat er op woensdag in ieder geval één plaat langskomt die ik bagger vindmaar wat er nu omheen gedraaid wordt maakt mij ook niet echt vrolijk.
Stuur Roosmarijn een fax zou ik zeggen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zeg mensen die de muziek op 3FM bepalen, hebben jullie de laatste zes maanden liggen pitten? Vergeten datHey
There
Delilah
al een keer of 350.000 is gedraaid?
![]()
Of heeft de platenmaatschappij per ongeluk een zak geld achtergelaten?
Tering, draai es wat nieuws.
Hm, mss leest ze dit topic wel meequote:Op woensdag 9 januari 2008 15:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Stuur Roosmarijn een fax zou ik zeggen.
neeequote:Op woensdag 9 januari 2008 15:48 schreef borisz het volgende:
[..]
voor jou zet ik Around the world maar eens op
dat doet jouw kabelboer toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |