Lijkt me niets eigenlijk. AL copy-paste ik wel veel natuurlijk in photoshopquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat zou dat toch heerlijk zijn, een baan met iedere dag hetzelfde copy-paste-programma....
Wat dan? Phil Collins? Easy Lover?quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:09 schreef cosmick het volgende:
[..]
Lijkt me niets eigenlijk. AL copy-paste ik wel veel natuurlijk in photoshop.
En goh, geen Summer Of 69 als uuropener![]()
.
Nee, die andere, Bon Joviquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:12 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Wat dan? Phil Collins? Easy Lover?
quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, een nieuwe megahit aan de lijn.
Dan zou de geloofwaardigheid echt 0 worden.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, een nieuwe megahit aan de lijn.
Wat betreft de MH kwam die toch al niet ver boven 0 uit........quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:28 schreef Horloge het volgende:
[..]
Dan zou de geloofwaardigheid echt 0 worden.
Als het echt Racoon blijkt te zijn of Kane of iets van die strekking, dan geloof ik het iig niet meer.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wat betreft de MH kwam die toch al niet ver boven 0 uit.........
Eenschquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:44 schreef Impry het volgende:
Ik vind die nieuwe van Kane eigenlijk niet eens zo heel slecht, best professionele plaat. Ben niet echt een Kane-fan, maar kan deze wel pruimen.
Maar wat is er experimenteel aan dan? Ik hoor echt niets nieuws.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eensch
Lekker experimenteel, zit goed in elkaar en is goed geproduceerd...
Nu ook weer idd... Eerst een gast affikken en daarna ook nog durven te bellen met een zogenaamd serieus gesprek. Kleutersquote:
Toettoetquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:16 schreef Sirolf het volgende:
Hier Sirolf vanuit de bus die nu door Hoofddorp rijdt!
* Sirolf is on his way
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |