Omdat ik naar huis gaquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eensch
Lekker experimenteel, zit goed in elkaar en is goed geproduceerd...
Alleen jammer van z'n stemMaar dat geldt voor elke Kane plaat
Jaja.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee voor Kane is het experimenteel om zo'n synthesizer te gebruiken etc (ritmes e.d.)...Niet meer standaard recht door zee pauperrock zoals ze eerst maakte
Jongens, bek houden. Adem inhoudenquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een hoogtepunt!
Koester het, want ze zijn schaars.
Voordat je de gast aan de lijn hebt in zogenaamd populaire bewoordingen die gast affikken, daarna wat domme vragen stellen en dan ook nog totaal respectloos het gesprek afsluiten door over naaktzwemmen te beginnen. Nee, ze kunnen helemaal niets goed doen. Kansloze kneuzen zijn het. Radio die nog te erg is voor op een steiger.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:28 schreef broer het volgende:
Ik begrijp die kritiek niet zo. Er zit wat flauw geouwehoer in, maar over het algemeen was het toch een normaal, licht-kritisch gesprek? Of kunnen Coen en Sander sowieso niets goed doen, hier?
Smaken verschillrn idd. Ik vind Ekdom met z'n uitspraken bijvoorbeeld nog steeds geweldig.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:39 schreef broer het volgende:
We verschillen van mening, Roel. Die Coen kan inderdaad niet zoveel, maar om Sander moet ik meestal erg lachen.
Beter dan een Veenstra Veenstra die een 'ver buitenland' gaat bellen op een feestdag om vervolgens alleen maar wat vaag steenkolen-Engels uit te kramen, of een Ekdom die het na een jaar nog stééds over 'Die lúcht!' heeft.
Me too. Altijd zo lekker enthousiast, meebrullend en vrolijkquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Smaken verschillrn idd. Ik vind Ekdom met z'n uitspraken bijvoorbeeld nog steeds geweldig.
Dat dus...quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:28 schreef broer het volgende:
Of kunnen Coen en Sander sowieso niets goed doen, hier?
* Sjowhan ook welquote:Op woensdag 9 januari 2008 18:07 schreef Impry het volgende:
[..]
Dat dus...
Ik vermaak me altijd wel met Coen en Sander
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |