Ik heb natuurlijk allang op Moke gestemd. Ik was al enthousiast genoeg. Vanavond wel weer wat bijgekomenquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:44 schreef -Hans- het volgende:
Hopelijk zijn de mensen die vanavond bij de receptie aanwezig waren ook enthousiast geworden en stemmen ze ook even op Moke![]()
Ik was die lange met dat Bert-shirt aan. Antiroos heeft em nog even bewonderdquote:Op woensdag 9 januari 2008 23:11 schreef Sersjee het volgende:Geen Fokkers gesproken, maar dat komt vooral omda'k geen idee heb hoe een ieder er uit ziet. Lekker bijgebabbeld met neef Jan (uit Velsen-Noord, beter dan Velsen-Zuid) en een badeend als toetje... Volgend jaar weer graag!
quote:Op donderdag 10 januari 2008 01:10 schreef WebHawkjuh het volgende:
What the hell? Hoe kan dat, ik heb het vorige topic +1 gedaan!
Niet (0909-) 13.36mb?quote:Op donderdag 10 januari 2008 01:23 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hehehehehehehe, mijn 3fm-stats database is momenteel EXACT 13.37mb groot
quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:37 schreef Sirolf het volgende:
Uitslapen is er niet bij voot me... [afbeelding]
Al voel ik me minder brak dan ik van tevoren dacht.
Nee, helemaal niks zelfs. Ik kan alleen wat slecht tegen lang staan enzo.quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Veel gedronken op de MM nieuwjaars dinges ??.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 01:59 schreef Sirolf het volgende:
Kijk eens wie we daar hebben! Als dat MEGA-eend niet is...
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mogguh.
Heerlijk wakker worden met Hey There Delilah net voor achten. Echt geweldig! Wat denken jullie? Zou het een hit worden?
*kots*
heel lekker op zo'n duffe ochtendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |