Phieuw, dat scheelt weer een paar postsquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Als er een topic vol is, wordt die erbij gezet
Van dit topic staat er dus nog niks in
O, en mochten jullie nog verzoekjes voor lijstjes hebben, dan hoor ik dat graag
Fiets zequote:
wPzquote:
Dat zuigt inderdaad! heb dat een jaar geleden ook gehad en dan ga je het trouwens wel (extra) waarderen als je die dingen weer zelfstandig kunt doen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:56 schreef MutZ het volgende:
Dat hoop ik ook, maar inmiddels roep ik dat ook al weken... Het vervelende vind ik alleen dat je zo afhankelijk bent van anderen... En als er iets is wat ik niet kan, dan is het afhankelijk zijn...
Dat zeker, tis fijn als dingen soms uit handen genomen worden omdat je dat zelf niet kunt op dat moment, maar het is 1000 maal fijner om die dingen zelf te doen...quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat zuigt inderdaad! heb dat een jaar geleden ook gehad en dan ga je het trouwens wel (extra) waarderen als je die dingen weer zelfstandig kunt doen.
Sluit mij heeeel graag aan bij Michiel wat betreft de winnaar van de Popprijs 2008. Moke = the best!!
Misschien is het wel zo rustig omdat het Forum loopt te bokken? Wilde net al reageren maar toen verscheen er een 404.. oftewel een time-out.![]()
Ik minderquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:59 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik ben ook niet echt actief geweest de afgelopen tijd hoor
Amen!quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:45 schreef MutZ het volgende:
Dat zeker, tis fijn als dingen soms uit handen genomen worden omdat je dat zelf niet kunt op dat moment, maar het is 1000 maal fijner om die dingen zelf te doen...
Ik hoop dat Moke het wordt...quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Amen!
Krezip wordt ook genoemd als mogelijke winnaar van de Popprijs. Ook niet verkeerd natuurlijk! Als A Clark maar niet wint..
Ik zou je het niet durven zeggenquote:
quote:
Was C. er ook?quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:45 schreef Sirolf het volgende:
Pffff... zooo... hehe...
Ik ben echt kapot en zal morgen warschijnlijk klinken als een schorre fluitketel, maar man o man, wat was het leuk en gezellig!
Ook nog de nodige bekenden gesproken (zoals Domien, Roosmarijn en natuurlijk Michiel) en ook de muziek wss erg goed (al ben ik nog wat doof van Moke).
Ik heb ook nog het nodige gefotografeerd en opgenomen, dus ik hoop dat morgen online te gaan zetten.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als je Domien hebt krijg je C. er gratis bij.
Ben benieuwd. Mijn zusje was er ookquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:45 schreef Sirolf het volgende:
Ik heb ook nog het nodige gefotografeerd en opgenomen, dus ik hoop dat morgen online te gaan zetten.
Over film gesproken...quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Mijn zusje was er ook
Haha!quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:01 schreef Sirolf het volgende:
Als je Domien hebt krijg je C. er gratis bij.
Je had 't Domien kunnen vragen. Wij stonden vooral bij de MEGA-eend in de buurt.quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:11 schreef Sersjee het volgende:
Zo, ook weer terug.
Leuk feestje, puike catering en heule beste muziek!
voor Alain Clark en band, goeie cover van Hard to handle. Morgen die CD ff dow kopen.
Jeremy's was wel geinig, missen alleen een wat voller geluid (2e gitarist een ideetje?).
En Moke...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen Fokkers gesproken, maar dat komt vooral omda'k geen idee heb hoe een ieder er uit ziet. Lekker bijgebabbeld met neef Jan (uit Velsen-Noord, beter dan Velsen-Zuid) en een badeend als toetje... Volgend jaar weer graag!
Ehm... Hahaha, ik ook! Maar goed, was leuk om weer eens uitgebreid met m'n neef te praten, want die heb ik de afgelopen jaren veel te weinig gezien.quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je had 't Domien kunnen vragen. Wij stonden vooral bij de MEGA-eend in de buurt.
Ah, deze?quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:34 schreef Litton-Lane het volgende:
Ready for the floor.
Daar zit volgens mij een abba geluidje in..
Edit: OjaThuis.
Terug van de Bios www.mustsee.nl mooie nieuwe bios. Fijne zalen, groot scherm. Mooi geluid. En achterin heerlijke banken voor 2 personen
Mag je als je thuis komt even in de database van 3fmfan het nummer van dit topic wijzigenquote:Op woensdag 9 januari 2008 23:47 schreef Sirolf het volgende:
Zo, nog even de laatste kilometertjes door Hoofddorp. Bijna thuis!
In Tilburg zag het er iets anders uit. Zat in de grijze zaal, misschien daarom. Maar die tekst stond er niet op. En dus heeft ze dat ook niet gedaan...quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, deze?![]()
[ afbeelding ]
Je bent dan vast niet naar Saw 4 geweest![]()
Welke bios ben je geweest, Tilburg? Ik ga altijd std. naar de MustSee in de Euroborg maar daar loopt het niet heel tof qua bezoekers... Hopelijk gaat het snel de goede kant op want anders moet je dus wel naar de Pathe. Ook aardig hoor maar zo vreselijk druk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |