Mjah, en zonder sambal geen lijst natuurlijkquote:Op donderdag 27 december 2007 18:39 schreef borisz het volgende:
Ik krijg net een fax dat de sambal op is.
quote:Op donderdag 27 december 2007 18:12 schreef pascalheister het volgende:
gek he als ie in de soundtrack zit
Tof ja!quote:Op donderdag 27 december 2007 18:28 schreef Marc63 het volgende:
Cool... kom er net achter dat Domien vanochtend uitgebreid mn zus en mn moeder heeft bedankt voor het aanvragen van een plaat
Zijn Oktoknopie en Cor Daad er ook?quote:Op donderdag 27 december 2007 19:15 schreef Litton-Lane het volgende:
Het ging even helemaal fout met een reactie plaatsen....
Maar als jullie dit lezen is het gelukt..
Zit even op Ned 2 de taptoe in Ahoy te kijken. Klinkt wel stoer....
Ik heb ze nog niet gezien...quote:Op donderdag 27 december 2007 19:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zijn Oktoknopie en Cor Daad er ook?
Inderdaad, die gast heeft totaal geen stijl die bij 3FM past... het zal ook wel geen toeval zijn dat ie bij de C&S-show hoortquote:Op donderdag 27 december 2007 19:23 schreef Horloge het volgende:
"Heet er iemand in je familie ook Atle? HAHAHAHA!"
Timur![]()
![]()
Ik denk steeds dat ik verkeerd zit. Timurs open air op Caz.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Inderdaad, die gast heeft totaal geen stijl die bij 3FM past... het zal ook wel geen toeval zijn dat ie bij de C&S-show hoort
Beste ABBA plaat, als u mij toestaat...quote:Op donderdag 27 december 2007 19:33 schreef -Hans- het volgende:ABBA - lay all your love on me
![]()
Woei !
tegen timur zeg je dan 'Als je begrijpt wat ik bedoel?'quote:Op donderdag 27 december 2007 19:36 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Beste ABBA plaat, als u mij toestaat...
Kan ik mij een heel eind in vinden.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:36 schreef Litton-Lane het volgende:
Beste ABBA plaat, als u mij toestaat...
quote:Op donderdag 27 december 2007 19:38 schreef borisz het volgende:
tegen timur zeg je dan 'Als je begrijpt wat ik bedoel?'
Meer fans, lees ik....quote:Op donderdag 27 december 2007 19:38 schreef borisz het volgende:
[..]
tegen timur zeg je dan 'Als je begrijpt wat ik bedoel?'
de podcast heb ik en dan knal ik er een stuk op mijn mobiel en luister ik achter elkaar doorquote:
Ik heb ze ook allemaal. (volgens mij mis ik er geen ene)quote:Op donderdag 27 december 2007 19:45 schreef borisz het volgende:
[..]
de podcast heb ik en dan knal ik er een stuk op mijn mobiel en luister ik achter elkaar door
Zie de TS voor een 64kbps AAC-link.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:44 schreef DJKoster het volgende:
Mijn snelheid is momenteel te langzaam om de stream te luisteren...![]()
die 128 dan, 32 + 64 zijn ruk
ik heb ze niet allemaal. Hopelijk zijn ze ook via een andere site te downloaden.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:47 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb ze ook allemaal. (volgens mij mis ik er geen ene)
Bommel hoorspel
BNN heeft m aangenomen, niet 3fm.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:51 schreef TheVulture het volgende:
goddomme wat een kansloze kutradio dit zeg... van die DJ's zoals Timur die vooral zichzelf erg graag horen praten en die denken dat ze grappig zijn maar echt totaal geen humor hebben, in tegenstelling tot de heren Ekdom, Veenstra en Stenders... wat dacht Florent toen ie deze gast aannam
Nou, dergelijke gedachten heb ik ook erg lang gehad bij Dennis W... Zeer matige jock, maar hij draaide af en toe wel erg vette platen! Zonder Dennis W had ik waarschijnlijk nooit gehoord van Ladytron of Modest Mouse. Naja, heel misschien via MYA (in het geval van Modest Mouse zeker weten). Ik word ook niet echt warm bij de gedachte dat Miluska misschien wat bij 3FM gaat doen... Er zijn al genoeg jocks met een flotte babbel, maar die qua muziekkennis weinig toevoegen.. Van mij hoeft dat dus niet zo nodig.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:51 schreef TheVulture het volgende:
goddomme wat een kansloze kutradio dit zeg... van die DJ's zoals Timur die vooral zichzelf erg graag horen praten en die denken dat ze grappig zijn maar echt totaal geen humor hebben, in tegenstelling tot de heren Ekdom, Veenstra en Stenders... wat dacht Florent toen ie deze gast aannam
You got mail......quote:Op donderdag 27 december 2007 19:49 schreef borisz het volgende:
[..]
ik heb ze niet allemaal. Hopelijk zijn ze ook via een andere site te downloaden.
de podcast kan je ze niet allemaal meer downloaden
Inderdaad, van mij hoeft die Miluska ook niet zo op de radio. Als ik iets irritant vond op TMF dan was het haar stem/manier van praten wel. Ooit was John Legend te gast, kon ze niet eens Engels, wat mij betreft toch wel enigszins een vereiste is als je van plan bent Engelse gasten te interviewen..quote:Op donderdag 27 december 2007 19:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou, dergelijke gedachten heb ik ook erg lang gehad bij Dennis W... Zeer matige jock, maar hij draaide af en toe wel erg vette platen! Zonder Dennis W had ik waarschijnlijk nooit gehoord van Ladytron of Modest Mouse. Naja, heel misschien via MYA (in het geval van Modest Mouse zeker weten). Ik word ook niet echt warm bij de gedachte dat Miluska misschien wat bij 3FM gaat doen... Er zijn al genoeg jocks met een flotte babbel, maar die qua muziekkennis weinig toevoegen.. Van mij hoeft dat dus niet zo nodig.
Delerium - Silence
Het feit dat ie samenwerkt met de kansloze C&S-kneusjes zegt eigenlijk al genoeg...quote:Op donderdag 27 december 2007 19:51 schreef TheVulture het volgende:
Alle herinneringen komen boven!quote:Op donderdag 27 december 2007 20:17 schreef Piles het volgende:
Ik zit nu de maandagochtend tussen 6-10 te luisteren (met Ekdom), maar ik heb nog wat te knippen
Sowieso het wakker maken, en Martin Gaus bellen
quote:Op donderdag 27 december 2007 20:41 schreef DaMook het volgende:
tvp
Ik ga naar bed, voel me niet lekker en moet er morgen vroeg uit
ik durf het bijna niet te zeggen maar ik geloof dat ik hem zelfs irritanter vind dan C&Squote:Op donderdag 27 december 2007 20:49 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Beterschap!
Ik kan die Timur ook niet aanhoren, ik hoor 'm voor 't eerst.
Ik weet het wel zeker. Oké, niet ieder liedje is van het kaliber Briljant, maar mensen vragen die platen aan, betalen er geld voor en zodra meneer DJ vindt dat het niet helemaal in z'n Q538Caz-straatje ligt, gaat hij schaapachtig lachen en de keuze van de luisteraar verdomme belachelijk zitten maken. Tyft toch op en ga rukken op je DJ Paul Elstak-remixes lul de stucadoor.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik durf het bijna niet te zeggen maar ik geloof dat ik hem zelfs irritanter vind dan C&S
quote:Op donderdag 27 december 2007 21:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker. Oké, niet ieder liedje is van het kaliber Briljant, maar mensen vragen die platen aan, betalen er geld voor en zodra meneer DJ vindt dat het niet helemaal in z'n Q538Caz-straatje ligt, gaat hij schaapachtig lachen en de keuze van de luisteraar verdomme belachelijk zitten maken. Tyft toch op en ga rukken op je DJ Paul Elstak-remixes lul de stucadoor.
Zo. Dat is gezegd.
Rudyquote:Op donderdag 27 december 2007 21:10 schreef borisz het volgende:
nog 45 minuten timur en dan weer Rudy
Helemaal mee eens (ook absoluut qua stemgeluid).quote:Op donderdag 27 december 2007 20:29 schreef Markeerstift het volgende:
Inderdaad, van mij hoeft die Miluska ook niet zo op de radio. Als ik iets irritant vond op TMF dan was het haar stem/manier van praten wel. Ooit was John Legend te gast, kon ze niet eens Engels, wat mij betreft toch wel enigszins een vereiste is als je van plan bent Engelse gasten te interviewen..
Daarom is het ook erg vervelend voor ze om nu een lijst online te zetten... alsof nu gewacht moet worden totdat de muziekredactie terug is. Gaan die de lijst handmatig in Word typen of zo?quote:Op donderdag 27 december 2007 20:35 schreef TheVulture het volgende:
Hoe meer ik van de 'lijst' hoor des te meer raak ik er van overtuigd dat er nu gewoon willekeurig wordt gedraaid... ze zullen wel alleen de 100 meest aangevraagde platen op volgorde draaien, de rest komt gewoon gemixed voorbij...
naast het feit dat ie een link heeft met C&S zegt het natuurlijk veel dat zo'n figuur alleen maar op dit soort momenten wordt opgetrommeld.......quote:Op donderdag 27 december 2007 21:13 schreef TheVulture het volgende:
pfff... wat is dit vermoeiende radio om naar te luisteren zeg... het is dat ik graag goeie platen hoor maar dit soort figuren doen we gewoon afbreuk aan die SR-vibe
't Is donderdagavond, Hansquote:Op donderdag 27 december 2007 21:24 schreef -Hans- het volgende:
JAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Metallica - wherever i may roam, rock 'n roll ! Met zo'n plaat wordt ik graag wakker op maandagochtend.![]()
Wel zo'n nummer wat ik iets hoger had verwacht in de lijst en wel meer van die platen die ik de afgelopen dagen heb horen langskomen.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:24 schreef -Hans- het volgende:
JAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Metallica - wherever i may roam, rock 'n roll ! Met zo'n plaat wordt ik graag wakker op maandagochtend.![]()
Ik snap niet waarom ze niet gewoon op ranking kunnen draaien, dat is toch veel leuker dan deze janboel... ik zou dat met het oog op volgend jaar echt een hele verbetering vindenquote:Op donderdag 27 december 2007 21:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daarom is het ook erg vervelend voor ze om nu een lijst online te zetten... alsof nu gewacht moet worden totdat de muziekredactie terug is. Gaan die de lijst handmatig in Word typen of zo?En waar halen de dj's die nu moeten draaien hun platen dan vandaan?
't Komt net zo echt over als dat de megahit iedere week volledig democratisch en zonder tussenkomst van platenmaatschappijen door de dj's wordt gekozen.
'Serious' Radio![]()
.
Er zullen ook wel weer commerciële motieven aan ten grondslag liggen ofzo. Blijkbaar erg lastig om volledig eerlijk tegen de luisteraars te zijn... Helaas. Zou ook gewoon leuk zijn voor degenen die geld gedoneerd hebben om een lijst online te zien met de nummers in volgorde plus daarbij de namen van de mensen die gedoneerd hebben en een tijdsindicatie wanneer die plaat gedraaid wordt. Zo lastig kan dat niet zijn. Zo ongeveer alles wordt digitaal aangeleverd, dus gegevens zijn toch eenvoudig uit een database te trekken..quote:Op donderdag 27 december 2007 21:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ze niet gewoon op ranking kunnen draaien, dat is toch veel leuker dan deze janboel... ik zou dat met het oog op volgend jaar echt een hele verbetering vinden
Ze wilde wel heel graag iets doen bij 3FM, maar volgens mij is in de nieuwe programmering helemaal geen plaats voor haar. Laat haar eerst maar wat jaartjes oefenen voor ze wat op 3FM gaat doen. Heb de afgelopen dagen wat TMF gekeken maar dat is tegenwoordig wel heel erg triest. 2 van die domme dames die qua muziekkennis op het niveau zitten van de jumpstyle generatie. Een hoop geouwehoer (beetje met eten gooien enzo, kerstbomen in de fik zetten, haha wat een lol...).quote:Op donderdag 27 december 2007 21:16 schreef TheVulture het volgende:
Maar is het dan al zeker dat die Miluska gaat komen? Ik zit er niet op te wachten... vroeger konden die VJ's van TMF nog wel wat maar tegenwoordig is daar het niveau ook echt om te janken zo slecht
Dat is dus ook de reden waarom ik denk dat het geen 'lijst' is... je maakt mij niet wijs dat Rene Froger of De Kast zoveel zijn aangevraagdquote:Op donderdag 27 december 2007 21:27 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Wel zo'n nummer wat ik iets hoger had verwacht in de lijst en wel meer van die platen die ik de afgelopen dagen heb horen langskomen.
Nummer had van mij ook wel wat hoger mogen staan.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:27 schreef DJKoster het volgende:
Wel zo'n nummer wat ik iets hoger had verwacht in de lijst en wel meer van die platen die ik de afgelopen dagen heb horen langskomen.
quote:Op donderdag 27 december 2007 21:33 schreef DJKoster het volgende:
Nog iemand de lijst van vorig jaar?
Zijn we daar niet ook nog op aan 't wachten?quote:Op donderdag 27 december 2007 21:33 schreef DJKoster het volgende:
Gevonden:quote:Op donderdag 27 december 2007 21:33 schreef DJKoster het volgende:
Dat heeft alles met de dj-keuzes te maken... zo'n Timur verneukt gewoon de boel...quote:Op donderdag 27 december 2007 21:48 schreef Peterchris het volgende:
Toch jammer die top serious request. Leuke muziek dat wel, maar het is in schril contrast met de radio van een week geleden.
Echt toegevoegde waarde heeft hij niet nee, maar om nou te zeggen dat hij de boel verneukt... Ik erger me er (nog) niet aan.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat heeft alles met de dj-keuzes te maken... zo'n Timur verneukt gewoon de boel...
quote:Op donderdag 27 december 2007 22:07 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Queen !!!!
Je was sneller...quote:Op donderdag 27 december 2007 22:07 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Queen !!!!
Dit zijn de spaarzame momenten waar ik op wacht (dat Queen dus wordt gedraaid).quote:
Rudy op de radio en jij trekt je terug in bed.... uuuhhmz.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga in bed nog effe verder luisteren.... bis morgen
quote:Op donderdag 27 december 2007 22:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Rudy op de radio en jij trekt je af in bed.... uuuhhmz.
quote:Op donderdag 27 december 2007 22:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Rudy op de radio en jij trekt je terug in bed.... uuuhhmz.
Nog nergens.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:21 schreef DJKoster het volgende:
Waar staat die lijst dan?
Die flap zei net dat de lijst nu op de site zou staanquote:
lijst van vorig jaarquote:27-12-07 23:00 850
28-12-07 0:00 838
28-12-07 1:00 826
28-12-07 2:00 814
28-12-07 3:00 801
28-12-07 4:00 789
28-12-07 5:00 777
28-12-07 6:00 765
28-12-07 7:00 753
28-12-07 8:00 741
28-12-07 9:00 729
28-12-07 10:00 716
Erg prettig de diversiteit in de playlist.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:31 schreef alwaysleft het volgende:
Ik heb vandaag de hele dag 3FM op mijn werk aangehad en ik vind dat dit format, de meeste vreemde platen achter mekaar hoor je soms en niet de hele dag dezelfde muziek mij veeel beter bevalt dan het format wat ze normaal uitzenden.
Dus tot nieuwjaar lekker genieten van de uitgebreide muziekmix op 3FM nu
dat zekerquote:Op donderdag 27 december 2007 22:57 schreef -Hans- het volgende:
JAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Modest Mouse - Dashboard !![]()
[..]
Erg prettig de diversiteit in de playlist.![]()
Dat zeker. Steve Jablonsky Bijna net zo goed als Hans Zimmerquote:Op donderdag 27 december 2007 23:32 schreef Peterchris het volgende:
Mooie soundtrack hè.
Ja, dat hoorde ik ook. Maar helaas...quote:Op donderdag 27 december 2007 22:40 schreef DJKoster het volgende:
Die flap zei net dat de lijst nu op de site zou staan
De pagina heeft zo te zien wel een update gehad.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:40 schreef broer het volgende:
Ja, dat hoorde ik ook. Maar helaas...
Dit staat er nu:quote:Bovenste deel
Vanaf woensdag 26 december kun je de hele Top Serious Request op deze site vinden. Tot die tijd volstaan we met het bovenste deel.
quote:Bovenste deel
Zodra we alle platen in ons systeem hebben gezet, kun je de hele Top Serious Request op deze site vinden. Tot die tijd volstaan we met het bovenste deel.
Jongens... Ik vind het heel leuk dat jullie zo meeleven met Serious Request, maar back off. Gun ons een beetje rust. We hebben ons met z'n allen letterlijk kapot gewerkt vorige week en werken nu niet met 100% mansbezetting bij 3FM. De TSR is gewoon nog niet af. En hoe kunnen we een lijst online zetten die nog niet af is? Dus luister gewoon lekker naar 3FM en hoor vanzelf of je plaat gedraaid wordt en zo niet, dan niet. We kunnen niet harder werken dan dit en zeuren (want dat is het na twee dagen wel een beetje) heeft geen enkele zin en komt erg verwend over.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:11 schreef DJKoster het volgende:
Ah, hij heeft mijn mailtje over de ontbrekende lijst gelezen
okquote:Op donderdag 27 december 2007 23:50 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Jongens... Ik vind het heel leuk dat jullie zo meeleven met Serious Request, maar back off. Gun ons een beetje rust. We hebben ons met z'n allen letterlijk kapot gewerkt vorige week en werken nu niet met 100% mansbezetting bij 3FM. De TSR is gewoon nog niet af. En hoe kunnen we een lijst online zetten die nog niet af is? Dus luister gewoon lekker naar 3FM en hoor vanzelf of je plaat gedraaid wordt en zo niet, dan niet. We kunnen niet harder werken dan dit en zeuren (want dat is het na twee dagen wel een beetje) heeft geen enkele zin en komt erg verwend over.
Dankjulliewel voor het begrip!
Sluit ik mij graag bij aan!quote:Op donderdag 27 december 2007 23:55 schreef DJKoster het volgende:
Ok, we zullen geduldig afwachten
Thnx voor de reactie![]()
quote:release-/verzenddatum: Maandag 4 Feb
Dat jullie je tijdens SR kapot gewerkt hebben, begrijp ikquote:Op donderdag 27 december 2007 23:55 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Snap ik wel. Maar het samenstellen van de TSR kost helaas meer tijd dan gepland... Spijt ons echt enorm, maar 'we' (de muziekredactie) kan écht niet harder werken dan dit.
Eh. Ja. Was het maar zo simpel... Het gaat wel wat verder dan dat, maar daar ga ik jullie niet mee vermoeien. De lijst was samengesteld tot en met 27 december (vandaag), nu is 'ie af tot en met 28 december (morgen). Ik ga er van uit dat de lijst vrijdag (morgen dus) gepubliceerd zal gaan worden...quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Maar wat is zo lastig aan het op aantal keren of bedrag sorteren van de nummers? En als er geen lijst klaar is, wat draaien de dj's dan nu?? En als je die lijst nu nog aan 't samenstellen bent, wordt 't werk ook steeds meer. Je moet dan ook nog rekening houden met de pallet platen die gedraaid zijn....
Goed dat de genoemde datum nu weg is gehaald. Overigens vind ik dit niet zo heel erg tof: " zeuren (want dat is het na twee dagen wel een beetje) heeft geen enkele zin en komt erg verwend over. " Heb alle begrip dat jullie het erg druk hebben, maar als er op de site staat dat de lijst op 26 dec online staat en het staat er na 2 dagen nog niet op dan is het ons goed recht om daar wat over te zeggen. Dat heeft echt geen fluit met zeuren of verwend zijn te maken.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:55 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Snap ik wel. Maar het samenstellen van de TSR kost helaas meer tijd dan gepland... Spijt ons echt enorm, maar 'we' (de muziekredactie) kan écht niet harder werken dan dit.
sluit ik mij bij aanquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Overigens goed dat de genoemde datum nu weg is gehaald. Overigens vind ik dit niet zo heel erg tof: " zeuren (want dat is het na twee dagen wel een beetje) heeft geen enkele zin en komt erg verwend over. " Heb alle begrip dat jullie het erg druk hebben, maar als er op de site staat dat de lijst op 26 dec online staat en het staat er na 2 dagen nog niet op dan is het ons goed recht om daar wat over te zeggen.
Verder no-hard-feelings enzo...
Is toch opgenomen in de studio van Hans Zimmer? Z'n invloeden hoor je iig in de soundtrack terug. 'Scorponok' en 'arrival to earth'quote:Op donderdag 27 december 2007 23:38 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat zeker. Steve Jablonsky Bijna net zo goed als Hans Zimmer
(geweldige tekst op de foto, zo denk ik er ook over... (niet de tattoo tekst....)
Vanaf 2008 elke vrijdag tussen 22 en 1 uur!quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:53 schreef DJKoster het volgende:
Whehe, die Rudy is wel leuk bezig 's nachts
Flink eind gezakt, vorig jaar 156, nu ongeveer 820quote:I say don't you know
You say you don't know
I say... take me out
I say you don't show
Don't move time is slow
I say... take me out
I say you don't know
You say you don't go
I say... take me out
Vond het wel grappig, totaal niet romantisch ookquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat gebeurt iedere jock wel een keer.
Yepquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:56 schreef Sirolf het volgende:
Ah, vandaag wel LIVE nachtradio met Annemieke?
Toffe plaat idd! Hoorde 'm net in de auto (even op en neer van Zwolle naar 's-Gravenzandequote:Op vrijdag 28 december 2007 00:56 schreef Sirolf het volgende:
Ah, vandaag wel LIVE nachtradio met Annemieke?
Guru Josh!
Aan het einde van de finale werd er duidelijk geroepen 'tot volgend jaar!'.quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:09 schreef T3hTommay het volgende:
Trouwens, lees dit net op wikipedia:
Serious Request 2008
Ook in 2008 zal Serious Request weer gaan plaatsvinden in de dagen voor kerst. De locatie en het doel van de actie zijn nog niet bekendgemaakt.
Wanneer is dat bekend gemaakt dan? O_o
Ja, Gerard is echt een klein mannetje, en Michiel is nog best groot.quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:22 schreef Peterchris het volgende:
Die header op de serious request site van 3fm, is Gerard echt zo klein vergeleken met Michiel?
http://seriousrequest.3fm.nl/page/07_live
Ligt eraan hoe laat je de radio aanzet hè? Als dat al voor 1 uur is hoor je Domien.quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:27 schreef purplerose het volgende:
Gezellie, met michiel en roosmarijn het nieuwe jaar beginnen
Ik zet hem uiteraard psies in de reclame aanquote:Op vrijdag 28 december 2007 01:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe laat je de radio aanzet hè? Als dat al voor 1 uur is hoor je Domien.
Purplerose, jij bent me d'r eendje!quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:40 schreef purplerose het volgende:
Ik heb ook metmichiel badeend tshirt besteld![]()
Reclame om 1 uur 's nachts?quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:41 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik zet hem uiteraard psies in de reclame aan
tja, duckies roel hequote:Op vrijdag 28 december 2007 01:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Purplerose, jij bent me d'r eendje!![]()
zing het eens?quote:Op vrijdag 28 december 2007 02:13 schreef T3hTommay het volgende:
Overigens, is het nog mogelijk om een geluidje aan te vragen van al die talloze jingles? Zoja, graag dat muziekje van Tante Jopie...
Zo nee: Laat maar zitten!
Het wisselt. Het springt van Fleetwood Mac naar Blof (quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hier toch maar ff naar de Top 2000 geswitched. Eens kijken hoe lang we 't volhouden.
"What's going on in the kitchen, but i don't know what's cooking"quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:37 schreef SilentChaos het volgende:
Ik was eergister in Crazy Piano's in Scheveningen, deden ze dit nummer ook (Gangsta's paradise)...Maar dan op piano! Geniaal!
Ik ookquote:Op vrijdag 28 december 2007 09:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hier toch maar ff naar de Top 2000 geswitched. Eens kijken hoe lang we 't volhouden.
Hey, da's de AH hier bij mij om de hoek!quote:Op vrijdag 28 december 2007 02:35 schreef Sirolf het volgende:
Een cover van Big Girl van Mika...
http://nl.youtube.com/watch?v=5_LcFlTNopA
Zou leuk zijnquote:Op vrijdag 28 december 2007 10:10 schreef Impry het volgende:
[..]
Ik ookIs wel erg wisselend soms, maar op zich wel te pruimen.
Wellicht dat JeRa een dezer dagen een rits met statjes van de SR-reeks hier post, heb ik beetje contact met hem over gehad, dus hoop dat het lukt.
Beyonce dus. Godallemachtig, dit is toch wel het meest vreselijke nummer wat ik ooit heb gehoordquote:Op vrijdag 28 december 2007 10:17 schreef cosmick het volgende:
AAARGH, mijn oren.
Op Eerste Kerstdag een concert van Beyonce gezien op BBC HD-tv... Die muziek, tsja... Maar om te zienquote:Op vrijdag 28 december 2007 10:18 schreef cosmick het volgende:
[..]
Beyonce dus. Godallemachtig, dit is toch wel het meest vreselijke nummer wat ik ooit heb gehoord.
Met het geluid uit hoop ik iddquote:Op vrijdag 28 december 2007 10:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Op Eerste Kerstdag een concert van Beyonce gezien op BBC HD-tv... Die muziek, tsja... Maar om te zien![]()
!!!
Wahaaha, idd. Maar dit dan, ik zie Gwen Stefani maar hoor haar jammergenoeg welquote:Op vrijdag 28 december 2007 11:34 schreef Dos37 het volgende:
Ik vind de top SR nu eigenlijk nog niets aan.
Dat je platen aanvraagd voor het goede doel ok, maar dat je geld gaat betalen op Ironic te horen
Of ze noemen niet iedereen..quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:57 schreef TheVulture het volgende:
Net de reactie van Domien hier gelezen, maar ik vroeg me af of hij ook kan aangeven op welke manier de platen nu worden gedraaid. Ik denk willekeurig omdat de ene keer een plaat door 3 man wordt aangevraagd, dan door een hele pallet en dan weer door 2.
Top 10 staat alwel op 3FM hè.quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:57 schreef Theoden het volgende:
nog een keer bevestigd dat lijst er vandaag nog komt
Ik geloof nog steeds niet dat ze op volgorde draaienquote:Op vrijdag 28 december 2007 11:46 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Of ze noemen niet iedereen..
ARCTIC MONKEYS WHEN THE SUN GOES DOWN
Vorig jaar 186, dit jaar ongeveer 700. Wel flink gedaald.
mja, maar de Top10 was ook al bij het einde van SR op de website te vindenquote:
Ik vraag me telkens als ik haar hoor toch stiekum af of ze een spraakgebrek heeft of dat het gewoon een raar accent is.quote:
Is Give it Away geen springen-met-gitaar-plaat dan?quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:28 schreef Litton-Lane het volgende:
Goede platen hoor ik voorbij komen.
"Year of the cat", peppers en dergelijke.
Ik ben alleen nu meer in de stemming voor nummers als: Read my mind PSB remix, Arctic Monkeys, Smashing Pumpkins, Wombats, Maximopark, editors etc etc... category springen en gitaar...
Tja, maar zo'n iemand neem je toch niet aan voor de positie van nieuwslezeres.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vraag me telkens als ik haar hoor toch stiekum af of ze een spraakgebrek heeft of dat het gewoon een raar accent is.
Alleen jammer van die afgrijselijke blèrplaten. En tijdens de lunch hoorde ik ook een Borsato-vehikel?quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:28 schreef Litton-Lane het volgende:
Jawel, maar niet waar ik zin in had eigenlijkquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Is Give it Away geen springen-met-gitaar-plaat dan?
Die heb ik gelukkig gemist. In de kantine hebben we geen radioquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:36 schreef cosmick het volgende:
[..]
Alleen jammer van die afgrijselijke blèrplaten. En tijdens de lunch hoorde ik ook een Borsato-vehikel?
Dan zou ik 'm op Kink FM zetten. Momenteel de Kink 100 van 2007.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:28 schreef Litton-Lane het volgende:
"Year of the cat", peppers en dergelijke.
Ik ben alleen nu meer in de stemming voor nummers als: Read my mind PSB remix, Arctic Monkeys, Smashing Pumpkins, Wombats, Maximopark, editors etc etc... category springen en gitaar...
Dit is voor mij zo`n onbekende lekkere plaat. Deze hoor je echt te weinigquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:16 schreef cosmick het volgende:Tonic
!
PR waar ben je lazy biatch! :
Dat is me een aardige lijst.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:00 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dan zou ik 'm op Kink FM zetten. Momenteel de Kink 100 van 2007.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:16 schreef cosmick het volgende:Tonic
!
PR waar ben je lazy biatch! :
Die zanger huilt er iig wel bijquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:35 schreef Marc63 het volgende:
Overcome is toch wel de grootste baggerplaat die Live ooit heeft durven maken. En dan ook nog opdringen als de plaat die Amerika moet helpen om 9/11 te verwerken.
Tranen van geluk dat ie eindelijk een manier heeft gevonden om zn single aan de straatstenen kwijt te raken.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die zanger huilt er iig wel bij.
quote:Ground Control to Major Tom
Ground Control to Major Tom
Take your protein pills and put your helmet on
Commencing countdown, engines on
Check ignition and may God’s love be with you
Spoken:
Ten, Nine, Eight, Seven, Six, Five, Four, Three, Two, One, Lift-off
This is Ground Control to Major Tom
You’ve really made the grade
And the papers want to know whose shirts you wear
Now it’s time to leave the capsule if you dare
“This is Major Tom to Ground Control
I’m stepping through the door
And I’m floating in a most peculiar way
And the stars look very different today
For here
Am I sitting in a tin can
Far above the world
Planet Earth is blue
And there’s nothing I can do
Though I’m past one hundred thousand miles
I’m feeling very still
And I think my spaceship knows which way to go
Tell my wife I love her very much (she knows!)
Your circuit’s dead, there’s something wrong
Can you hear me, Major Tom?
Can you hear....
“ am I floating round my tin can
Far above the Moon
Planet Earth is blue
And there’s nothing I can do.?
quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zeg cos, wat zie ik daar in je ondertitel?
Dat zeker, afwachten wat het komende jaar gaat brengen natuurlijkquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
.
Goed hoor. Mooi eind van het jaar
.
Dat duurt nog 365 dagen, dus tijd genoegquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:25 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dat zeker, afwachten wat het komende jaar gaat brengen natuurlijk.
Topquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:39 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik krijg net een fax... Beetje moeilijk te lezen (de fax vlekt een beetje), maar er staat iets over een lijst en rond 17.00 uur ofzo.
* Roel_Jewel de duiven in de buurt in de gaten houdtquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:39 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik krijg net een fax... Beetje moeilijk te lezen (de fax vlekt een beetje), maar er staat iets over een lijst en rond 17.00 uur ofzo.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:39 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ahh, heb jij zo'n nieuwerwetse fax met inkt ipv zo'n ouderwetse met thermisch papier?quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:39 schreef DomienVerschuuren het volgende:
quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:39 schreef DomienVerschuuren het volgende:
quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:18 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Tadaaaa!
http://seriousrequest.3fm.nl/page/07_topseriousrequest/0
staat wonderfull day's ook nog in de lijst ?quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:22 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Nope, 'elaas, this is what you get!
quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:18 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Tadaaaa!
Spuit11quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:34 schreef Sirolf het volgende:
De lijst is er!
Plaats 213quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:53 schreef D.Rose het volgende:
mocht iemand OT Quartet tegen komen, laat even weten
Had net mijn post ge-edit, had niet gezien dat je een lijst gepost hadquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Plaats 213
zondag | 01-02
OT QUARTET - HOLD THAT SUCKER DOWN
Nu compleet met behulp van:quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:47 schreef DJKoster het volgende:
Na een beetje copy + paste: http://members.home.nl/di(...)iousRequestlijst.xls
Nu nog nummers 1 - 750, vanavond laat (rond middernacht) nummers 750 - 2000
Paar kleine foutjes voorbehouden..
quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:48 schreef Sirolf het volgende:
De complete lijst op één pagina: http://www.3fmfan.nl/_files/topsr07.html
Kijk uit, groot bestand!
Met CTRL+F kan je zoeken.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:57 schreef Sjowhan het volgende:
Vanaf 1796-2000 is 't FREE CHOICE - FREE CHOICE.
Denk niet dat dat een artiest is
jepquote:Op vrijdag 28 december 2007 18:00 schreef D.Rose het volgende:
zondag 1-2 betekent dat ie zondag tussen 1 en 2 gedraaid gaat worden?
Handig! ff ctrl + d'en.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:48 schreef Sirolf het volgende:
De complete lijst op één pagina: http://www.3fmfan.nl/_files/topsr07.html
Kijk uit, groot bestand!
Met CTRL+F kan je zoeken.
bij Timur heeft mijn radio besloten flink te storenquote:Op vrijdag 28 december 2007 18:31 schreef -Hans- het volgende:
Wat zal Rudy "blij" zijn wanneer hij Rednex en Dido mag draaien.
Overigens mag hij ook aardig wat platen draaien die je normaal gesproken ook hoort tijdens MYA.![]()
EVERLAST - WHAT IT'S LIKE blijft wel OK.![]()
Straks Timur, dacht ik..
Hadden we al door hoor, we zitten een beetje te dollen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:32 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Als je een beetje logisch nadenkt, weet je dat maandag tot 20 uur nog gewoon Serious Request was en er dus ook nog geen sprake was van een Top-lijst... Foutje van het systeem.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:31 schreef -Hans- het volgende:
Straks Timur, dacht ik..
Maandagochtend zaten we nog in de Serious Request. Het kan best dat de plaat wel is aangevraagd en ook vorige week is gedraaid, maar niet genoeg is aangevraagd om in de Top Serious Request langs te komen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:39 schreef T3hTommay het volgende:
Vier keer Simply Red, maar geen Fairground... Al zal ik zweren dat ik maandag-ochtend Fairground langs heb horen komen.
Dat betekent nog niet dat ie vaak genoeg is langs gekomen om de lijst te hebben gehaald. Ik heb Crowded House met Don't Stop Now aangevraagd. Staat niet in de lijst, maar Michiel heeft me er nog wel wakker voor gebeld om te melden dat ie gedraaid ging worden.quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:39 schreef T3hTommay het volgende:
Vier keer Simply Red, maar geen Fairground... Al zal ik zweren dat ik maandag-ochtend Fairground langs heb horen komen.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat betekent nog niet dat ie vaak genoeg is langs gekomen om de lijst te hebben gehaald. Ik heb Crowded House met Don't Stop Now aangevraagd. Staat niet in de lijst, maar Michiel heeft me er nog wel wakker voor gebeld om te melden dat ie gedraaid ging worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |