quote:Op donderdag 27 december 2007 22:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Rudy op de radio en jij trekt je af in bed.... uuuhhmz.
quote:Op donderdag 27 december 2007 22:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Rudy op de radio en jij trekt je terug in bed.... uuuhhmz.
Nog nergens.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:21 schreef DJKoster het volgende:
Waar staat die lijst dan?
Die flap zei net dat de lijst nu op de site zou staanquote:
lijst van vorig jaarquote:27-12-07 23:00 850
28-12-07 0:00 838
28-12-07 1:00 826
28-12-07 2:00 814
28-12-07 3:00 801
28-12-07 4:00 789
28-12-07 5:00 777
28-12-07 6:00 765
28-12-07 7:00 753
28-12-07 8:00 741
28-12-07 9:00 729
28-12-07 10:00 716
Erg prettig de diversiteit in de playlist.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:31 schreef alwaysleft het volgende:
Ik heb vandaag de hele dag 3FM op mijn werk aangehad en ik vind dat dit format, de meeste vreemde platen achter mekaar hoor je soms en niet de hele dag dezelfde muziek mij veeel beter bevalt dan het format wat ze normaal uitzenden.
Dus tot nieuwjaar lekker genieten van de uitgebreide muziekmix op 3FM nu
dat zekerquote:Op donderdag 27 december 2007 22:57 schreef -Hans- het volgende:
JAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Modest Mouse - Dashboard !![]()
[..]
Erg prettig de diversiteit in de playlist.![]()
Dat zeker. Steve Jablonsky Bijna net zo goed als Hans Zimmerquote:Op donderdag 27 december 2007 23:32 schreef Peterchris het volgende:
Mooie soundtrack hè.
Ja, dat hoorde ik ook. Maar helaas...quote:Op donderdag 27 december 2007 22:40 schreef DJKoster het volgende:
Die flap zei net dat de lijst nu op de site zou staan
De pagina heeft zo te zien wel een update gehad.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:40 schreef broer het volgende:
Ja, dat hoorde ik ook. Maar helaas...
Dit staat er nu:quote:Bovenste deel
Vanaf woensdag 26 december kun je de hele Top Serious Request op deze site vinden. Tot die tijd volstaan we met het bovenste deel.
quote:Bovenste deel
Zodra we alle platen in ons systeem hebben gezet, kun je de hele Top Serious Request op deze site vinden. Tot die tijd volstaan we met het bovenste deel.
Jongens... Ik vind het heel leuk dat jullie zo meeleven met Serious Request, maar back off. Gun ons een beetje rust. We hebben ons met z'n allen letterlijk kapot gewerkt vorige week en werken nu niet met 100% mansbezetting bij 3FM. De TSR is gewoon nog niet af. En hoe kunnen we een lijst online zetten die nog niet af is? Dus luister gewoon lekker naar 3FM en hoor vanzelf of je plaat gedraaid wordt en zo niet, dan niet. We kunnen niet harder werken dan dit en zeuren (want dat is het na twee dagen wel een beetje) heeft geen enkele zin en komt erg verwend over.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:11 schreef DJKoster het volgende:
Ah, hij heeft mijn mailtje over de ontbrekende lijst gelezen
okquote:Op donderdag 27 december 2007 23:50 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Jongens... Ik vind het heel leuk dat jullie zo meeleven met Serious Request, maar back off. Gun ons een beetje rust. We hebben ons met z'n allen letterlijk kapot gewerkt vorige week en werken nu niet met 100% mansbezetting bij 3FM. De TSR is gewoon nog niet af. En hoe kunnen we een lijst online zetten die nog niet af is? Dus luister gewoon lekker naar 3FM en hoor vanzelf of je plaat gedraaid wordt en zo niet, dan niet. We kunnen niet harder werken dan dit en zeuren (want dat is het na twee dagen wel een beetje) heeft geen enkele zin en komt erg verwend over.
Dankjulliewel voor het begrip!
Sluit ik mij graag bij aan!quote:Op donderdag 27 december 2007 23:55 schreef DJKoster het volgende:
Ok, we zullen geduldig afwachten
Thnx voor de reactie![]()
quote:release-/verzenddatum: Maandag 4 Feb
Dat jullie je tijdens SR kapot gewerkt hebben, begrijp ikquote:Op donderdag 27 december 2007 23:55 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Snap ik wel. Maar het samenstellen van de TSR kost helaas meer tijd dan gepland... Spijt ons echt enorm, maar 'we' (de muziekredactie) kan écht niet harder werken dan dit.
Eh. Ja. Was het maar zo simpel... Het gaat wel wat verder dan dat, maar daar ga ik jullie niet mee vermoeien. De lijst was samengesteld tot en met 27 december (vandaag), nu is 'ie af tot en met 28 december (morgen). Ik ga er van uit dat de lijst vrijdag (morgen dus) gepubliceerd zal gaan worden...quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Maar wat is zo lastig aan het op aantal keren of bedrag sorteren van de nummers? En als er geen lijst klaar is, wat draaien de dj's dan nu?? En als je die lijst nu nog aan 't samenstellen bent, wordt 't werk ook steeds meer. Je moet dan ook nog rekening houden met de pallet platen die gedraaid zijn....
Goed dat de genoemde datum nu weg is gehaald. Overigens vind ik dit niet zo heel erg tof: " zeuren (want dat is het na twee dagen wel een beetje) heeft geen enkele zin en komt erg verwend over. " Heb alle begrip dat jullie het erg druk hebben, maar als er op de site staat dat de lijst op 26 dec online staat en het staat er na 2 dagen nog niet op dan is het ons goed recht om daar wat over te zeggen. Dat heeft echt geen fluit met zeuren of verwend zijn te maken.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:55 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Snap ik wel. Maar het samenstellen van de TSR kost helaas meer tijd dan gepland... Spijt ons echt enorm, maar 'we' (de muziekredactie) kan écht niet harder werken dan dit.
sluit ik mij bij aanquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Overigens goed dat de genoemde datum nu weg is gehaald. Overigens vind ik dit niet zo heel erg tof: " zeuren (want dat is het na twee dagen wel een beetje) heeft geen enkele zin en komt erg verwend over. " Heb alle begrip dat jullie het erg druk hebben, maar als er op de site staat dat de lijst op 26 dec online staat en het staat er na 2 dagen nog niet op dan is het ons goed recht om daar wat over te zeggen.
Verder no-hard-feelings enzo...
Is toch opgenomen in de studio van Hans Zimmer? Z'n invloeden hoor je iig in de soundtrack terug. 'Scorponok' en 'arrival to earth'quote:Op donderdag 27 december 2007 23:38 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat zeker. Steve Jablonsky Bijna net zo goed als Hans Zimmer
(geweldige tekst op de foto, zo denk ik er ook over... (niet de tattoo tekst....)
Vanaf 2008 elke vrijdag tussen 22 en 1 uur!quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:53 schreef DJKoster het volgende:
Whehe, die Rudy is wel leuk bezig 's nachts
Flink eind gezakt, vorig jaar 156, nu ongeveer 820quote:I say don't you know
You say you don't know
I say... take me out
I say you don't show
Don't move time is slow
I say... take me out
I say you don't know
You say you don't go
I say... take me out
Vond het wel grappig, totaal niet romantisch ookquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat gebeurt iedere jock wel een keer.
Yepquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:56 schreef Sirolf het volgende:
Ah, vandaag wel LIVE nachtradio met Annemieke?
Toffe plaat idd! Hoorde 'm net in de auto (even op en neer van Zwolle naar 's-Gravenzandequote:Op vrijdag 28 december 2007 00:56 schreef Sirolf het volgende:
Ah, vandaag wel LIVE nachtradio met Annemieke?
Guru Josh!
Aan het einde van de finale werd er duidelijk geroepen 'tot volgend jaar!'.quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:09 schreef T3hTommay het volgende:
Trouwens, lees dit net op wikipedia:
Serious Request 2008
Ook in 2008 zal Serious Request weer gaan plaatsvinden in de dagen voor kerst. De locatie en het doel van de actie zijn nog niet bekendgemaakt.
Wanneer is dat bekend gemaakt dan? O_o
Ja, Gerard is echt een klein mannetje, en Michiel is nog best groot.quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:22 schreef Peterchris het volgende:
Die header op de serious request site van 3fm, is Gerard echt zo klein vergeleken met Michiel?
http://seriousrequest.3fm.nl/page/07_live
Ligt eraan hoe laat je de radio aanzet hè? Als dat al voor 1 uur is hoor je Domien.quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:27 schreef purplerose het volgende:
Gezellie, met michiel en roosmarijn het nieuwe jaar beginnen
Ik zet hem uiteraard psies in de reclame aanquote:Op vrijdag 28 december 2007 01:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe laat je de radio aanzet hè? Als dat al voor 1 uur is hoor je Domien.
Purplerose, jij bent me d'r eendje!quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:40 schreef purplerose het volgende:
Ik heb ook metmichiel badeend tshirt besteld![]()
Reclame om 1 uur 's nachts?quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:41 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik zet hem uiteraard psies in de reclame aan
tja, duckies roel hequote:Op vrijdag 28 december 2007 01:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Purplerose, jij bent me d'r eendje!![]()
zing het eens?quote:Op vrijdag 28 december 2007 02:13 schreef T3hTommay het volgende:
Overigens, is het nog mogelijk om een geluidje aan te vragen van al die talloze jingles? Zoja, graag dat muziekje van Tante Jopie...
Zo nee: Laat maar zitten!
Het wisselt. Het springt van Fleetwood Mac naar Blof (quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hier toch maar ff naar de Top 2000 geswitched. Eens kijken hoe lang we 't volhouden.
"What's going on in the kitchen, but i don't know what's cooking"quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:37 schreef SilentChaos het volgende:
Ik was eergister in Crazy Piano's in Scheveningen, deden ze dit nummer ook (Gangsta's paradise)...Maar dan op piano! Geniaal!
Ik ookquote:Op vrijdag 28 december 2007 09:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hier toch maar ff naar de Top 2000 geswitched. Eens kijken hoe lang we 't volhouden.
Hey, da's de AH hier bij mij om de hoek!quote:Op vrijdag 28 december 2007 02:35 schreef Sirolf het volgende:
Een cover van Big Girl van Mika...
http://nl.youtube.com/watch?v=5_LcFlTNopA
Zou leuk zijnquote:Op vrijdag 28 december 2007 10:10 schreef Impry het volgende:
[..]
Ik ookIs wel erg wisselend soms, maar op zich wel te pruimen.
Wellicht dat JeRa een dezer dagen een rits met statjes van de SR-reeks hier post, heb ik beetje contact met hem over gehad, dus hoop dat het lukt.
Beyonce dus. Godallemachtig, dit is toch wel het meest vreselijke nummer wat ik ooit heb gehoordquote:Op vrijdag 28 december 2007 10:17 schreef cosmick het volgende:
AAARGH, mijn oren.
Op Eerste Kerstdag een concert van Beyonce gezien op BBC HD-tv... Die muziek, tsja... Maar om te zienquote:Op vrijdag 28 december 2007 10:18 schreef cosmick het volgende:
[..]
Beyonce dus. Godallemachtig, dit is toch wel het meest vreselijke nummer wat ik ooit heb gehoord.
Met het geluid uit hoop ik iddquote:Op vrijdag 28 december 2007 10:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Op Eerste Kerstdag een concert van Beyonce gezien op BBC HD-tv... Die muziek, tsja... Maar om te zien![]()
!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |