Aan het einde van de finale werd er duidelijk geroepen 'tot volgend jaar!'.quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:09 schreef T3hTommay het volgende:
Trouwens, lees dit net op wikipedia:
Serious Request 2008
Ook in 2008 zal Serious Request weer gaan plaatsvinden in de dagen voor kerst. De locatie en het doel van de actie zijn nog niet bekendgemaakt.
Wanneer is dat bekend gemaakt dan? O_o
Ja, Gerard is echt een klein mannetje, en Michiel is nog best groot.quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:22 schreef Peterchris het volgende:
Die header op de serious request site van 3fm, is Gerard echt zo klein vergeleken met Michiel?
http://seriousrequest.3fm.nl/page/07_live
Ligt eraan hoe laat je de radio aanzet hè? Als dat al voor 1 uur is hoor je Domien.quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:27 schreef purplerose het volgende:
Gezellie, met michiel en roosmarijn het nieuwe jaar beginnen
Ik zet hem uiteraard psies in de reclame aanquote:Op vrijdag 28 december 2007 01:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe laat je de radio aanzet hè? Als dat al voor 1 uur is hoor je Domien.
Purplerose, jij bent me d'r eendje!quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:40 schreef purplerose het volgende:
Ik heb ook metmichiel badeend tshirt besteld![]()
Reclame om 1 uur 's nachts?quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:41 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik zet hem uiteraard psies in de reclame aan
tja, duckies roel hequote:Op vrijdag 28 december 2007 01:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Purplerose, jij bent me d'r eendje!![]()
zing het eens?quote:Op vrijdag 28 december 2007 02:13 schreef T3hTommay het volgende:
Overigens, is het nog mogelijk om een geluidje aan te vragen van al die talloze jingles? Zoja, graag dat muziekje van Tante Jopie...
Zo nee: Laat maar zitten!
Het wisselt. Het springt van Fleetwood Mac naar Blof (quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hier toch maar ff naar de Top 2000 geswitched. Eens kijken hoe lang we 't volhouden.
"What's going on in the kitchen, but i don't know what's cooking"quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:37 schreef SilentChaos het volgende:
Ik was eergister in Crazy Piano's in Scheveningen, deden ze dit nummer ook (Gangsta's paradise)...Maar dan op piano! Geniaal!
Ik ookquote:Op vrijdag 28 december 2007 09:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hier toch maar ff naar de Top 2000 geswitched. Eens kijken hoe lang we 't volhouden.
Hey, da's de AH hier bij mij om de hoek!quote:Op vrijdag 28 december 2007 02:35 schreef Sirolf het volgende:
Een cover van Big Girl van Mika...
http://nl.youtube.com/watch?v=5_LcFlTNopA
Zou leuk zijnquote:Op vrijdag 28 december 2007 10:10 schreef Impry het volgende:
[..]
Ik ookIs wel erg wisselend soms, maar op zich wel te pruimen.
Wellicht dat JeRa een dezer dagen een rits met statjes van de SR-reeks hier post, heb ik beetje contact met hem over gehad, dus hoop dat het lukt.
Beyonce dus. Godallemachtig, dit is toch wel het meest vreselijke nummer wat ik ooit heb gehoordquote:Op vrijdag 28 december 2007 10:17 schreef cosmick het volgende:
AAARGH, mijn oren.
Op Eerste Kerstdag een concert van Beyonce gezien op BBC HD-tv... Die muziek, tsja... Maar om te zienquote:Op vrijdag 28 december 2007 10:18 schreef cosmick het volgende:
[..]
Beyonce dus. Godallemachtig, dit is toch wel het meest vreselijke nummer wat ik ooit heb gehoord.
Met het geluid uit hoop ik iddquote:Op vrijdag 28 december 2007 10:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Op Eerste Kerstdag een concert van Beyonce gezien op BBC HD-tv... Die muziek, tsja... Maar om te zien![]()
!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |