ik durf het bijna niet te zeggen maar ik geloof dat ik hem zelfs irritanter vind dan C&Squote:Op donderdag 27 december 2007 20:49 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Beterschap!
Ik kan die Timur ook niet aanhoren, ik hoor 'm voor 't eerst.
Ik weet het wel zeker. Oké, niet ieder liedje is van het kaliber Briljant, maar mensen vragen die platen aan, betalen er geld voor en zodra meneer DJ vindt dat het niet helemaal in z'n Q538Caz-straatje ligt, gaat hij schaapachtig lachen en de keuze van de luisteraar verdomme belachelijk zitten maken. Tyft toch op en ga rukken op je DJ Paul Elstak-remixes lul de stucadoor.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik durf het bijna niet te zeggen maar ik geloof dat ik hem zelfs irritanter vind dan C&S
quote:Op donderdag 27 december 2007 21:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker. Oké, niet ieder liedje is van het kaliber Briljant, maar mensen vragen die platen aan, betalen er geld voor en zodra meneer DJ vindt dat het niet helemaal in z'n Q538Caz-straatje ligt, gaat hij schaapachtig lachen en de keuze van de luisteraar verdomme belachelijk zitten maken. Tyft toch op en ga rukken op je DJ Paul Elstak-remixes lul de stucadoor.
Zo. Dat is gezegd.
Rudyquote:Op donderdag 27 december 2007 21:10 schreef borisz het volgende:
nog 45 minuten timur en dan weer Rudy
Helemaal mee eens (ook absoluut qua stemgeluid).quote:Op donderdag 27 december 2007 20:29 schreef Markeerstift het volgende:
Inderdaad, van mij hoeft die Miluska ook niet zo op de radio. Als ik iets irritant vond op TMF dan was het haar stem/manier van praten wel. Ooit was John Legend te gast, kon ze niet eens Engels, wat mij betreft toch wel enigszins een vereiste is als je van plan bent Engelse gasten te interviewen..
Daarom is het ook erg vervelend voor ze om nu een lijst online te zetten... alsof nu gewacht moet worden totdat de muziekredactie terug is. Gaan die de lijst handmatig in Word typen of zo?quote:Op donderdag 27 december 2007 20:35 schreef TheVulture het volgende:
Hoe meer ik van de 'lijst' hoor des te meer raak ik er van overtuigd dat er nu gewoon willekeurig wordt gedraaid... ze zullen wel alleen de 100 meest aangevraagde platen op volgorde draaien, de rest komt gewoon gemixed voorbij...
naast het feit dat ie een link heeft met C&S zegt het natuurlijk veel dat zo'n figuur alleen maar op dit soort momenten wordt opgetrommeld.......quote:Op donderdag 27 december 2007 21:13 schreef TheVulture het volgende:
pfff... wat is dit vermoeiende radio om naar te luisteren zeg... het is dat ik graag goeie platen hoor maar dit soort figuren doen we gewoon afbreuk aan die SR-vibe
't Is donderdagavond, Hansquote:Op donderdag 27 december 2007 21:24 schreef -Hans- het volgende:
JAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Metallica - wherever i may roam, rock 'n roll ! Met zo'n plaat wordt ik graag wakker op maandagochtend.![]()
Wel zo'n nummer wat ik iets hoger had verwacht in de lijst en wel meer van die platen die ik de afgelopen dagen heb horen langskomen.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:24 schreef -Hans- het volgende:
JAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Metallica - wherever i may roam, rock 'n roll ! Met zo'n plaat wordt ik graag wakker op maandagochtend.![]()
Ik snap niet waarom ze niet gewoon op ranking kunnen draaien, dat is toch veel leuker dan deze janboel... ik zou dat met het oog op volgend jaar echt een hele verbetering vindenquote:Op donderdag 27 december 2007 21:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daarom is het ook erg vervelend voor ze om nu een lijst online te zetten... alsof nu gewacht moet worden totdat de muziekredactie terug is. Gaan die de lijst handmatig in Word typen of zo?En waar halen de dj's die nu moeten draaien hun platen dan vandaan?
't Komt net zo echt over als dat de megahit iedere week volledig democratisch en zonder tussenkomst van platenmaatschappijen door de dj's wordt gekozen.
'Serious' Radio![]()
.
Er zullen ook wel weer commerciële motieven aan ten grondslag liggen ofzo. Blijkbaar erg lastig om volledig eerlijk tegen de luisteraars te zijn... Helaas. Zou ook gewoon leuk zijn voor degenen die geld gedoneerd hebben om een lijst online te zien met de nummers in volgorde plus daarbij de namen van de mensen die gedoneerd hebben en een tijdsindicatie wanneer die plaat gedraaid wordt. Zo lastig kan dat niet zijn. Zo ongeveer alles wordt digitaal aangeleverd, dus gegevens zijn toch eenvoudig uit een database te trekken..quote:Op donderdag 27 december 2007 21:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ze niet gewoon op ranking kunnen draaien, dat is toch veel leuker dan deze janboel... ik zou dat met het oog op volgend jaar echt een hele verbetering vinden
Ze wilde wel heel graag iets doen bij 3FM, maar volgens mij is in de nieuwe programmering helemaal geen plaats voor haar. Laat haar eerst maar wat jaartjes oefenen voor ze wat op 3FM gaat doen. Heb de afgelopen dagen wat TMF gekeken maar dat is tegenwoordig wel heel erg triest. 2 van die domme dames die qua muziekkennis op het niveau zitten van de jumpstyle generatie. Een hoop geouwehoer (beetje met eten gooien enzo, kerstbomen in de fik zetten, haha wat een lol...).quote:Op donderdag 27 december 2007 21:16 schreef TheVulture het volgende:
Maar is het dan al zeker dat die Miluska gaat komen? Ik zit er niet op te wachten... vroeger konden die VJ's van TMF nog wel wat maar tegenwoordig is daar het niveau ook echt om te janken zo slecht
Dat is dus ook de reden waarom ik denk dat het geen 'lijst' is... je maakt mij niet wijs dat Rene Froger of De Kast zoveel zijn aangevraagdquote:Op donderdag 27 december 2007 21:27 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Wel zo'n nummer wat ik iets hoger had verwacht in de lijst en wel meer van die platen die ik de afgelopen dagen heb horen langskomen.
Nummer had van mij ook wel wat hoger mogen staan.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:27 schreef DJKoster het volgende:
Wel zo'n nummer wat ik iets hoger had verwacht in de lijst en wel meer van die platen die ik de afgelopen dagen heb horen langskomen.
quote:Op donderdag 27 december 2007 21:33 schreef DJKoster het volgende:
Nog iemand de lijst van vorig jaar?
Zijn we daar niet ook nog op aan 't wachten?quote:Op donderdag 27 december 2007 21:33 schreef DJKoster het volgende:
Gevonden:quote:Op donderdag 27 december 2007 21:33 schreef DJKoster het volgende:
Dat heeft alles met de dj-keuzes te maken... zo'n Timur verneukt gewoon de boel...quote:Op donderdag 27 december 2007 21:48 schreef Peterchris het volgende:
Toch jammer die top serious request. Leuke muziek dat wel, maar het is in schril contrast met de radio van een week geleden.
Echt toegevoegde waarde heeft hij niet nee, maar om nou te zeggen dat hij de boel verneukt... Ik erger me er (nog) niet aan.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat heeft alles met de dj-keuzes te maken... zo'n Timur verneukt gewoon de boel...
quote:Op donderdag 27 december 2007 22:07 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Queen !!!!
Je was sneller...quote:Op donderdag 27 december 2007 22:07 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Queen !!!!
Dit zijn de spaarzame momenten waar ik op wacht (dat Queen dus wordt gedraaid).quote:
Rudy op de radio en jij trekt je terug in bed.... uuuhhmz.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga in bed nog effe verder luisteren.... bis morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |