Dat jullie je tijdens SR kapot gewerkt hebben, begrijp ikquote:Op donderdag 27 december 2007 23:55 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Snap ik wel. Maar het samenstellen van de TSR kost helaas meer tijd dan gepland... Spijt ons echt enorm, maar 'we' (de muziekredactie) kan écht niet harder werken dan dit.
Eh. Ja. Was het maar zo simpel... Het gaat wel wat verder dan dat, maar daar ga ik jullie niet mee vermoeien. De lijst was samengesteld tot en met 27 december (vandaag), nu is 'ie af tot en met 28 december (morgen). Ik ga er van uit dat de lijst vrijdag (morgen dus) gepubliceerd zal gaan worden...quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Maar wat is zo lastig aan het op aantal keren of bedrag sorteren van de nummers? En als er geen lijst klaar is, wat draaien de dj's dan nu?? En als je die lijst nu nog aan 't samenstellen bent, wordt 't werk ook steeds meer. Je moet dan ook nog rekening houden met de pallet platen die gedraaid zijn....
Goed dat de genoemde datum nu weg is gehaald. Overigens vind ik dit niet zo heel erg tof: " zeuren (want dat is het na twee dagen wel een beetje) heeft geen enkele zin en komt erg verwend over. " Heb alle begrip dat jullie het erg druk hebben, maar als er op de site staat dat de lijst op 26 dec online staat en het staat er na 2 dagen nog niet op dan is het ons goed recht om daar wat over te zeggen. Dat heeft echt geen fluit met zeuren of verwend zijn te maken.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:55 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Snap ik wel. Maar het samenstellen van de TSR kost helaas meer tijd dan gepland... Spijt ons echt enorm, maar 'we' (de muziekredactie) kan écht niet harder werken dan dit.
sluit ik mij bij aanquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Overigens goed dat de genoemde datum nu weg is gehaald. Overigens vind ik dit niet zo heel erg tof: " zeuren (want dat is het na twee dagen wel een beetje) heeft geen enkele zin en komt erg verwend over. " Heb alle begrip dat jullie het erg druk hebben, maar als er op de site staat dat de lijst op 26 dec online staat en het staat er na 2 dagen nog niet op dan is het ons goed recht om daar wat over te zeggen.
Verder no-hard-feelings enzo...
Is toch opgenomen in de studio van Hans Zimmer? Z'n invloeden hoor je iig in de soundtrack terug. 'Scorponok' en 'arrival to earth'quote:Op donderdag 27 december 2007 23:38 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat zeker. Steve Jablonsky Bijna net zo goed als Hans Zimmer
(geweldige tekst op de foto, zo denk ik er ook over... (niet de tattoo tekst....)
Vanaf 2008 elke vrijdag tussen 22 en 1 uur!quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:53 schreef DJKoster het volgende:
Whehe, die Rudy is wel leuk bezig 's nachts
Flink eind gezakt, vorig jaar 156, nu ongeveer 820quote:I say don't you know
You say you don't know
I say... take me out
I say you don't show
Don't move time is slow
I say... take me out
I say you don't know
You say you don't go
I say... take me out
Vond het wel grappig, totaal niet romantisch ookquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat gebeurt iedere jock wel een keer.
Yepquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:56 schreef Sirolf het volgende:
Ah, vandaag wel LIVE nachtradio met Annemieke?
Toffe plaat idd! Hoorde 'm net in de auto (even op en neer van Zwolle naar 's-Gravenzandequote:Op vrijdag 28 december 2007 00:56 schreef Sirolf het volgende:
Ah, vandaag wel LIVE nachtradio met Annemieke?
Guru Josh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |