uuhhh, nu je het zegt.. Misschien hebben Paul en Sander geswitched qua tijd.quote:Op donderdag 27 december 2007 14:10 schreef Remzz het volgende:
Is Sander de Heer er niet ?
klinkt wel zo logisch, want Sander om 1600-1900 kan hij eten want om 2300 zit hij in de studio van radio2 de top2000 te presenteren.quote:Op donderdag 27 december 2007 14:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhh, nu je het zegt.. Misschien hebben Paul en Sander geswitched qua tijd.
Litton-Lane
Doet Sander mee aan de top 2000? dat wist ik niet.quote:Op donderdag 27 december 2007 14:14 schreef borisz het volgende:
klinkt wel zo logisch, want Sander om 1600-1900 kan hij eten want om 2300 zit hij in de studio van radio2 de top2000 te presenteren.
Sander zit vaker op 2quote:Op donderdag 27 december 2007 14:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Doet Sander mee aan de top 2000? dat wist ik niet.dan zou het idd wel logisch zijn als ze hebben geswitched.
oa het platenpaleisquote:
Hij heeft volgens zelfs op 1(weg met BNN),2(het platenpaleis) en 3(Huis van de Heer) zijn eigen show, maar ik denk idd dat ze hebben gewisselt jaquote:Op donderdag 27 december 2007 14:24 schreef borisz het volgende:
[..]
oa het platenpaleis
en Sander zit ook wel eens op 1 bij dat BNN programma savonds als invaller
dan nu nog Klassiek volgens de Heer op radio 4 en De Heer in Desmet op radio 5 en het is compleetquote:Op donderdag 27 december 2007 14:32 schreef Remzz het volgende:
[..]
Hij heeft volgens zelfs op 1(weg met BNN),2(het platenpaleis) en 3(Huis van de Heer) zijn eigen show, maar ik denk idd dat ze hebben gewisselt ja
Kende je 'm nog niet?quote:Op donderdag 27 december 2007 15:46 schreef -Hans- het volgende:
Aparte versie is dit van Straight up![]()
De versie van Paula Abdul ken ik wel, maar deze had ik nog niet eerder gehoord. Wel grappig.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:48 schreef Tourniquet het volgende:
Kende je 'm nog niet?
http://www.youtube.com/watch?v=DvtI4935qIc
Ze hebben een hele cd met 80's covers (Cover Up), bijv. ook The Edge Of Heavenquote:Op donderdag 27 december 2007 15:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
De versie van Paula Abdul ken ik wel, maar deze had ik nog niet eerder gehoord. Wel grappig.
Flipper toch een end op man!quote:
Volgens mij heb ik die cover wel eens eerder gehoord.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:58 schreef Tourniquet het volgende:
Ze hebben een hele cd met 80's covers (Cover Up), bijv. ook The Edge Of Heaven
Afdeling transflop? Goeieflipper.quote:Op donderdag 27 december 2007 16:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is die reclame nou nog steeds niet geflopt?
Denk het niet. Hij heeft geloof ik 20 keer geroepen tegen helden Rob, Gerard en Michiel dat hij "echt kapot" was, dus de arme jongen kan wel wat rust gebruiken.quote:Op donderdag 27 december 2007 16:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zou Coen alweer zijn bijgekomen van zijn geweldige, 'fantastische' en vooral zeer 'uitdagende' lifttocht door Europa?
quote:Op donderdag 27 december 2007 16:45 schreef Horloge het volgende:
[..]
Denk het niet. Hij heeft geloof ik 20 keer geroepen tegen helden Rob, Gerard en Michiel dat hij "echt kapot" was, dus de arme jongen kan wel wat rust gebruiken.
Daar gaan we wel van uit!quote:Op donderdag 27 december 2007 17:35 schreef T3hTommay het volgende:
Houdt dat trouwens in dat Gerard, Michiel en Rob er vanaf 7 januari weer zijn? \o/
Caroline dan ook alweer terug? Zouden jullie toch niet mogen missenquote:Op donderdag 27 december 2007 17:40 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Daar gaan we wel van uit!
gek he als ie in de soundtrack zitquote:Op donderdag 27 december 2007 18:10 schreef -Hans- het volgende:
Linkin Park - What i've done doet mij telkens denken aan het slot van de (toffe) Transformers film.
Michiel lijkt er eerder weer te zijn (of ik lees 't verkeerd):quote:Op donderdag 27 december 2007 17:35 schreef T3hTommay het volgende:
Houdt dat trouwens in dat Gerard, Michiel en Rob er vanaf 7 januari weer zijn? \o/
quote:Nieuwsjaarsnacht vanaf 1 uur mag ik weer, samen met Roosmarijn kijken wie het eerst omvalt van de champagne!
Ah, ja.. Hoe eerder hoe beter, zullen we maar zeggen, al hebben ze de rust wel hard nodig na zo'n week.quote:Op donderdag 27 december 2007 18:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Michiel lijkt er eerder weer te zijn (of ik lees 't verkeerd):
http://michielveenstra.hyves.nl/blog/7730473/Burp/N9Ao/
[..]
Psst, 't is Domien, niet Domeinquote:Op donderdag 27 december 2007 18:05 schreef borisz het volgende:
Domein stuur even een fax naar de muziekredactie, die lijst mag nu wel eens online komen te staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |