Denk het niet. Hij heeft geloof ik 20 keer geroepen tegen helden Rob, Gerard en Michiel dat hij "echt kapot" was, dus de arme jongen kan wel wat rust gebruiken.quote:Op donderdag 27 december 2007 16:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zou Coen alweer zijn bijgekomen van zijn geweldige, 'fantastische' en vooral zeer 'uitdagende' lifttocht door Europa?
quote:Op donderdag 27 december 2007 16:45 schreef Horloge het volgende:
[..]
Denk het niet. Hij heeft geloof ik 20 keer geroepen tegen helden Rob, Gerard en Michiel dat hij "echt kapot" was, dus de arme jongen kan wel wat rust gebruiken.
Daar gaan we wel van uit!quote:Op donderdag 27 december 2007 17:35 schreef T3hTommay het volgende:
Houdt dat trouwens in dat Gerard, Michiel en Rob er vanaf 7 januari weer zijn? \o/
Caroline dan ook alweer terug? Zouden jullie toch niet mogen missenquote:Op donderdag 27 december 2007 17:40 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Daar gaan we wel van uit!
gek he als ie in de soundtrack zitquote:Op donderdag 27 december 2007 18:10 schreef -Hans- het volgende:
Linkin Park - What i've done doet mij telkens denken aan het slot van de (toffe) Transformers film.
Michiel lijkt er eerder weer te zijn (of ik lees 't verkeerd):quote:Op donderdag 27 december 2007 17:35 schreef T3hTommay het volgende:
Houdt dat trouwens in dat Gerard, Michiel en Rob er vanaf 7 januari weer zijn? \o/
quote:Nieuwsjaarsnacht vanaf 1 uur mag ik weer, samen met Roosmarijn kijken wie het eerst omvalt van de champagne!
Ah, ja.. Hoe eerder hoe beter, zullen we maar zeggen, al hebben ze de rust wel hard nodig na zo'n week.quote:Op donderdag 27 december 2007 18:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Michiel lijkt er eerder weer te zijn (of ik lees 't verkeerd):
http://michielveenstra.hyves.nl/blog/7730473/Burp/N9Ao/
[..]
Psst, 't is Domien, niet Domeinquote:Op donderdag 27 december 2007 18:05 schreef borisz het volgende:
Domein stuur even een fax naar de muziekredactie, die lijst mag nu wel eens online komen te staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |