Jij hebt nog een ouderwetse hark-antenne op het dak staan? Stubru overigensquote:Op maandag 24 december 2007 05:02 schreef buzzer het volgende:
Het forum lag even plat, maar we zijn weer in de lucht
ja, naast de 27mc mastquote:Op maandag 24 december 2007 05:04 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Jij hebt nog een ouderwetse hark-antenne op het dak staan? Stubru overigens![]()
Ja....quote:Op maandag 24 december 2007 05:02 schreef buzzer het volgende:
Het forum lag even plat, maar we zijn weer in de lucht
quote:Op maandag 24 december 2007 06:59 schreef Againzender het volgende:
Ik zat al te denken: wat zit Rob z'n haar vreemd. Draait hij zich om, blijkt het Claudia te zijn
D.quote:Op maandag 24 december 2007 07:40 schreef DomienVerschuuren het volgende:
BOLD AS LOVE OP 3FM!!!!!!!!
you've got mail pm....quote:Op maandag 24 december 2007 08:14 schreef Piles het volgende:
Goedemorgen allemaal
http://www.megaupload.com/?d=WJR5NRVO is het "kapotte" bestand met daarin Guus & het orkest en de Fabeltjeskrant. Wel normaal af te spelen, maar niet te gebruiken in een ander programma. Wie hem wel omgezet krijgt naar wmv is![]()
Het downloaden is vannacht compleet goed gegaan
5x SDP Downloader met ingestelde timers
Nu net weer 6 stuks ingesteld tot 20.00 uur vanavond![]()
Nu naar mn werk, tot vanavond
Dat ook, maar doelde meer op d'r gedragquote:Op maandag 24 december 2007 08:48 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Niet echt nee
Ken wel wat lekkerders
quote:Op maandag 24 december 2007 08:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nou vooruit, misschien ook voor sommige feministen
quote:Op maandag 24 december 2007 09:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lekker begin van de dag hier. Meisje van de administratie werd niet goed. Lijkt mee te vallen, maar voor de zekerheid toch maar per ambulance afgevoerd
.
quote:Op maandag 24 december 2007 09:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lekker begin van de dag hier. Meisje van de administratie werd niet goed. Lijkt mee te vallen, maar voor de zekerheid toch maar per ambulance afgevoerd
.
Nee idd. Ook handig om te weten dat een brancard hier niet in de lift pastquote:Op maandag 24 december 2007 09:08 schreef Glacier het volgende:
[..]
Dan zit je idd niet meer met een lekker gevoel te werken...
Is het toch nog ergens goed voorquote:Op maandag 24 december 2007 09:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee idd. Ook handig om te weten dat een brancard hier niet in de lift past.
Nee, maar het is nou eenmaal 3FMquote:Op maandag 24 december 2007 09:16 schreef TheArt het volgende:
Ben ik de enige die vind dat de muziekredactie een schop onder de kont mag krijgen.
Idd... in het begin ging het goed...quote:Op maandag 24 december 2007 09:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nee, maar het is nou eenmaal 3FM
Al heb ik wel de indruk dat nagelang de dagen verstrijken er steeds minder naar (onze) requests gekeken wordt.
Ik ben op dit moment even een album van Digitalism aan het luisterenquote:Op maandag 24 december 2007 09:16 schreef TheArt het volgende:
Ben ik de enige die vind dat de muziekredactie een schop onder de kont mag krijgen. Ook al is het al beter dan vorig jaar, het blijft me een slechte lijst met keuzes. Elk uur lijken er wel 3 kerstnummers gedraaid te moeten worden en daarna nog wat Rihanna en andere zooi die eigenlijk niet op 3FM thuishoort![]()
Op StuBru is het wat muziekkeuze betreft echt heul veul beter
eejjjjjjjjquote:
Ok, dan vraag ik het nietquote:Waarom ik nu al wakker ben moet je me niet vragenVeelste vroeg
.
quote:Op maandag 24 december 2007 09:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nee idd. Ook handig om te weten dat een brancard hier niet in de lift past.
Wombats - Let's dance to Joy Divisionquote:Op maandag 24 december 2007 09:28 schreef Eemnesdegekste het volgende:
Vraagje !! hoe heet het liedje met heel vaak smile erin waar ze telkens helemaal op los gaan? Waar ze aan t einde ook klappend op doorzingen..
welke heb je aangevraagd?quote:Op maandag 24 december 2007 09:32 schreef peaceman het volgende:
Mijn plaatje nog steeds niet gedraaid?
quote:Op maandag 24 december 2007 09:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wombats - Let's dance to Joy Division
quote:Op maandag 24 december 2007 09:35 schreef D.Rose het volgende:
Zei Nicole nou dat ze op Gerards gezicht ging zitten?
quote:Op maandag 24 december 2007 09:26 schreef toma het volgende:
[..]
Dan leef ik toch...
[ afbeelding ]
nog een keer.
Als ze dan maar geen windje laatquote:Op maandag 24 december 2007 09:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Hoorde ik rond achten ook al een keer
.
quote:Op maandag 24 december 2007 09:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Als ze dan maar geen windje laat
DIE LUCHT!
quote:Op maandag 24 december 2007 09:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Er zijn ineens nog 400 wachtenden"![]()
.
Dankquote:Op maandag 24 december 2007 09:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wombats - Let's dance to Joy Division
quote:Op maandag 24 december 2007 09:49 schreef Broekie het volgende:
* Broekie ziet zojuist dat de XL Badeend vannacht is gestegen van iets over de vierhonderd (405,-) naar de vijf-fucking-honderd (500,-) euro!
En dat voor een eendje van zo'n 26cm hoogquote:
quote:Op maandag 24 december 2007 09:49 schreef Broekie het volgende:
* Broekie ziet zojuist dat de XL Badeend vannacht is gestegen van iets over de vierhonderd (405,-) naar de vijf-fucking-honderd (500,-) euro!
Na een half jaar hebben we altijd een definitieve opbrengst, na alle afschrijvingen en donaties enzo... De definitieve opbrengst van de veilingstukken wordt daar bij opgeteld. Voor straks pakken we idd de tijdelijke bedragen.quote:Op maandag 24 december 2007 09:51 schreef Broekie het volgende:
Domien, er zijn een heeeeleboel items met een eindtijd veel later dan dat SR07 stopt. Wat doen ze daar mee, de het huidige hoogste bod in de opbrengst mee nemen en het item open laten staan of gewoon de veiling ook meteen stop zetten? Enig idee?
Ahh, okequote:Op maandag 24 december 2007 09:53 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Na een half jaar hebben we altijd een definitieve opbrengst, na alle afschrijvingen en donaties enzo... De definitieve opbrengst van de veilingstukken wordt daar bij opgeteld. Voor straks pakken we idd de tijdelijke bedragen.
Zou me niets verbazen als ze dat doenquote:Op maandag 24 december 2007 09:55 schreef Broekie het volgende:
Hmm, hoor Gerard nu roepen dat ze straks alles, maar dan ook WERKELIJK ALLES uit het huis op het Plein gaan veilen.
Als ze het maar laten om Michiel z'n XXL Badeend te veilen [afbeelding]
Misschien voor de zekerheid maar ricchting het pleinquote:Op maandag 24 december 2007 09:55 schreef Broekie het volgende:
Hmm, hoor Gerard nu roepen dat ze straks alles, maar dan ook WERKELIJK ALLES uit het huis op het Plein gaan veilen.
Als ze het maar laten om Michiel z'n XXL Badeend te veilen
Dat was iig niet de bedoelingquote:Op maandag 24 december 2007 09:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als ze dat doen.
Prima keuzequote:Op maandag 24 december 2007 09:49 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Mijn favoriete plaat ALLERTIJDEN op die radio!!!!
Logisch, maar wellicht voelt ie zich 'verplicht' 'm aan te bieden.quote:Op maandag 24 december 2007 09:58 schreef Broekie het volgende:
[..]
Dat was iig niet de bedoeling
Althans, voor zover ik begrepen heb niet, was het echt een cadeau voor Veenstra en hoop ik dus dat hij óf bij Veenstra thuis óf in het 3FM NPS kantoor terecht gaat komen.
Waarbij dat laatste natuurlijk voor ons het leukste zou zijn, dan zien we hem af en toe nog eens langs komen
Even tegen Domien zeggen (als ie hier nog meeleestquote:Op maandag 24 december 2007 09:58 schreef Broekie het volgende:
[..]
Dat was iig niet de bedoeling [afbeelding]
Althans, voor zover ik begrepen heb niet, was het echt een cadeau voor Veenstra en hoop ik dus dat hij óf bij Veenstra thuis óf in het 3FM NPS kantoor terecht gaat komen.
Waarbij dat laatste natuurlijk voor ons het leukste zou zijn, dan zien we hem af en toe nog eens langs komen [afbeelding]
Bij mijn weten weet Domien dat al. Maar zo niet, Domien, bij deze, 't zou het mooiste zijn als Michiel de XXL Badeend gewoon zelf houdt aangezien het een cadeau voor hemzelf was en niet voor de SR07 actiequote:Op maandag 24 december 2007 10:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Even tegen Domien zeggen (als ie hier nog meeleest) dat ie tegen Michiel moet zeggen dat ie de eend niet mag verkopen
.
Zeg maar dat ie weer terug moetquote:Op maandag 24 december 2007 10:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Even tegen Domien zeggen (als ie hier nog meeleest) dat ie tegen Michiel moet zeggen dat ie de eend niet mag verkopen
.
Volgens Google is het Joe Jackson - The Harder They Comequote:Op maandag 24 december 2007 10:12 schreef alwaysleft het volgende:
Dit is Joe Jackson kreeg ik net mee, maar de titel mensen? Vet nummer namelijk, die moet ik hebben
The harder they comequote:Op maandag 24 december 2007 10:12 schreef alwaysleft het volgende:
Dit is Joe Jackson kreeg ik net mee, maar de titel mensen? Vet nummer namelijk, die moet ik hebben
Thanxquote:Op maandag 24 december 2007 10:13 schreef Broekie het volgende:
[..]
Volgens Google is het Joe Jackson - The Harder They Come
quote:Op maandag 24 december 2007 10:16 schreef Impry het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker ontbijtje!(warme chocolademelk met slagroom
)
Laat maar komenquote:Op maandag 24 december 2007 10:18 schreef Impry het volgende:
[..]
Nee, maar die komt zo nog wel. Goede keus van Rudy iig![]()
Ja, is echt lekker!quote:Op maandag 24 december 2007 10:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Warme chocolademelk met slagroom![]()
![]()
![]()
Past wel bij deze dagen ook
Vanavond maar eens maken dan
Ik iig niet, toen luisterde ik nog via m'n wekkerradioquote:Op maandag 24 december 2007 10:22 schreef Impry het volgende:
Zat iemand trouwens vanochtend al achter de cam te kijken toen Gerard de plaat voor Maikel Steur (begeleider) ging draaien? Volgens mij was het best ff emotioneel toen.
Gewoon deze link http://www.omroep.nl/live/3fm_glazenhuis5.asx openen via Media Player (Bestand -> URL openen) werkt prima en kun je ook nog: Window always on top doen voor het geval je dat nodig vindtquote:Op maandag 24 december 2007 10:29 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
mogguh mensen, main stream doet het niet o pde site
Ik hoorde hem volgens mij net wel lachenquote:Op maandag 24 december 2007 10:31 schreef Broekie het volgende:
Hey, zag ik nou net even snel een Michiel in The Land Of The Living?
Rond 5 á 6 uur.quote:Op maandag 24 december 2007 10:34 schreef RianneB het volgende:
Wat is het hier stil! Hoe laat komen ze eigenlijk het huis uit vandaag?
Volgens mij tussen 19uur en 20uur.quote:Op maandag 24 december 2007 10:34 schreef RianneB het volgende:
Wat is het hier stil! Hoe laat komen ze eigenlijk het huis uit vandaag?
Ja, gisterenavond was het om te jankenquote:Op maandag 24 december 2007 10:39 schreef TheVulture het volgende:
Goeiemorgen, ik ben klaar voor de eindsprint met een snel Fok
Doodzonde want het was hilarisch met mevrouw Dikebquote:Op maandag 24 december 2007 10:39 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja, gisterenavond was het om te janken
quote:Op maandag 24 december 2007 10:41 schreef TheVulture het volgende:
Floortje Dessing rijdt op de automatische piloot naar Utrecht![]()
![]()
Later, denk ik. Nederland 3 schakelt pas om 19.00 uur in...quote:
quote:Op maandag 24 december 2007 10:41 schreef TheVulture het volgende:
Floortje Dessing rijdt op de automatische piloot naar Utrecht![]()
![]()
Ja, prachtig idd. VUILE FOKKERS!!!quote:Op maandag 24 december 2007 10:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Doodzonde want het was hilarisch met mevrouw Dikeb
Mja, hij is niet enorm veel gedraaid, maar dan wordt je hem ook zat ook waarschijnlijk. Had ik vorig jaar ook al...quote:Ben ik trouwens de enige die vindt dat het Anthem niet echt een Anthem is geworden... daarvoor heb ik The Wombats echt te weinig langs horen komen.....
Mwah, ze hebben 't af en toe wel geprobeerd door The Wombats toch regelmatig te draaien..quote:Op maandag 24 december 2007 10:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Doodzonde want het was hilarisch met mevrouw Dikeb
Ben ik trouwens de enige die vindt dat het Anthem niet echt een Anthem is geworden... daarvoor heb ik The Wombats echt te weinig langs horen komen.....
Heb je in het lijstje in de OP gezet, volgend topic sta je erbijquote:Op maandag 24 december 2007 10:46 schreef DeeBee het volgende:
Zo'n coole actie, eindelijk ook maar eens een nummer aangevraagd (of eigenlijk vooral gewoon gedoneerd).
Misschien een beetje afgezaagd, maar toch voor Mark Ronson & Amy Winehouse gegaan, toch m'n favo plaat van het moment waar ik gewoon heel vrolijk van word.
Ik vind zijn: "We gaan even naar de buitenwacht, even zien wie er buiten wacht" iets irritanterquote:Op maandag 24 december 2007 10:51 schreef Broekie het volgende:
Stenders, fuck toch een end op met je I Respect I man!
(Sorry)
Oh sorry, ik hallucineerquote:
quote:Op maandag 24 december 2007 10:51 schreef Broekie het volgende:
Stenders, fuck toch een end op met je I Respect I man!
(Sorry)
En dat is kut omdatquote:
Ik zou Limewire proberenquote:Op maandag 24 december 2007 10:53 schreef ericjuh22 het volgende:
Goedendag wij zijn op zoek naar het nummer van huub hangop met Tosti wat een geweldig nummer is dat weet iemand waar ik dat kan vinden?????? fijne dagen greetz
Ik vind hem wel coolquote:
Rustig maar, het is hier geen chatquote:Op maandag 24 december 2007 10:55 schreef ericjuh22 het volgende:
NEEEDDD huub hangop met tosti!!!! WHO KNOWS???
op tv gaat het nog wel, maar hij is de nieuwe nacht DJ en de keren dat hij radio gemaakt heeft op 3fm was het niet echt veel qua radiomakenquote:Op maandag 24 december 2007 10:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind hem wel cool![]()
Vette toepasselijke plaat: "The Final Countdown"
Zeker toepasselijk, alhoewel Jerk ik out ook gaaf is!quote:Op maandag 24 december 2007 10:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vette toepasselijke plaat: "The Final Countdown"
quote:Op maandag 24 december 2007 10:54 schreef Impry het volgende:
[ afbeelding ]
Nog ff fotootje voor de nabestaanden
Nou aangezien hoeveel er bij komen per minuut zou je haast denken van wel;) tis gewoon een geweldig nummerquote:Op maandag 24 december 2007 10:55 schreef Impry het volgende:
[..]
Rustig maar, het is hier geen chat
[Serious Request @ 3FM #404] Nederland - België
uurtje eerder geworden zo te zien:quote:Op maandag 24 december 2007 10:39 schreef Impry het volgende:
Dus eerdat ze eruit zijn enzo is het uurtje of 6/7 denk ja
Hehequote:Op maandag 24 december 2007 11:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
uurtje eerder geworden zo te zien:
[ afbeelding ]
quote:Dagcijfers van zondag 23 december 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
001. 390 Roel_Jewel
002. 266 MariaMena
003. 216 tong80
004. 208 Impry
005. 206 -Hans-
006. 196 Qunix
007. 195 PeZu
008. 182 bright_side_of_life_
009. 169 Sirolf
010. 168 Zotheid
011. 165 D.Rose
012. 160 Piles
Ben benieuwd wanneer ze er uit gaanquote:Op maandag 24 december 2007 11:02 schreef Impry het volgende:
[..]
HeheSterk
Weet nog wel dat het vorig jaar ongeveer was toen ik zat te eten (was rond 17.30/18.00 dat ze naar buiten gingen)
daar was ie weerquote:Op maandag 24 december 2007 10:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind zijn: "We gaan even naar de buitenwacht, even zien wie er buiten wacht" iets irritanter
Ik niet eens 20quote:Op maandag 24 december 2007 11:12 schreef peaceman het volgende:
ik had maar 64 posts gisteren [afbeelding]
Open er een eigen topic voorquote:Op maandag 24 december 2007 11:13 schreef ericjuh22 het volgende:
damnit ik heb nog nooit zo lang gedaan om een nummer te vinden! huub hangop met tosti mensen help nou aub [afbeelding] ik moet em hebben voor vanavond [afbeelding]
Moet je vandaag nog wat doen?quote:Op maandag 24 december 2007 11:14 schreef peaceman het volgende:
ik ben volgens mij bezig ziek te worden
Ben sniperverkouden en pijnlijke spieren...
Zal ik een paar sinaasappeltjes voor je uitpersen?quote:Op maandag 24 december 2007 11:14 schreef peaceman het volgende:
Hmm ja, gedichten afmaken, stofzuigen, naar familie.... ach ja, het zal wel overgaan, hoop ik.quote:Op maandag 24 december 2007 11:15 schreef Impry het volgende:
[..]
Moet je vandaag nog wat doen?
Zo niet, lekker op bed/bank gaan liggen met de tv aan! Anders ben je met 1e en 2e gourmetdag ook niets waard.
Euh mja, sterkte dan maarquote:Op maandag 24 december 2007 11:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hmm ja, gedichten afmaken, stofzuigen, naar familie.... ach ja, het zal wel overgaan, hoop ik.
ga naar www.huubhangop.nl of hang jezelf op maar val ons er niet mee lastigquote:Op maandag 24 december 2007 11:13 schreef ericjuh22 het volgende:
damnit ik heb nog nooit zo lang gedaan om een nummer te vinden! huub hangop met tosti mensen help nou aubik moet em hebben voor vanavond
Nee, is al wel eerder, buiten is ook nog heel spektakel. Denk dat ze rond 5 uur/half 6 naar buiten gaan.quote:Op maandag 24 december 2007 11:22 schreef Seraphina het volgende:
Veiling TV
Met het risico dat dit al honderd keer gevraagd is, maar is bekend wanneer ze nou precies het huis uitkomen? Is dat 19.50-20.00?
Tuurlijk wel!quote:Op maandag 24 december 2007 11:23 schreef SleeplessRadio het volgende:
Niet dat ik verwacht dat mijn bijdragen het verschil maken...
Wel hoofdpijn en pijnlijke spieren in de nek hierquote:Op maandag 24 december 2007 11:14 schreef peaceman het volgende:
Ze speelden inderdaad iets van JM vannacht een uurtje of half vier schat ik.quote:Op maandag 24 december 2007 11:22 schreef Seraphina het volgende:
Veiling TV
Met het risico dat dit al honderd keer gevraagd is, maar is bekend wanneer ze nou precies het huis uitkomen? Is dat 19.50-20.00?
En ik zag ergens dat ze Bold as Love gedraaid hebben???????? Van John Mayer???? Moet maar eens ff terugluisteren dan.
btw
quote:Op maandag 24 december 2007 11:27 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wel hoofdpijn en pijnlijke spieren in de nek hier. Winkels zijn open vandaag toch? Even paracetamol halen.
Enigste plaat van hem, die ik nog wel kan aanhorenquote:Op maandag 24 december 2007 11:27 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja, is niet alles, maar nog wel een van de beste platen van hem![]()
wel een schijtnaamquote:Op maandag 24 december 2007 11:29 schreef cosmick het volgende:
Latisha.
Thanx!quote:
dat helpt al niet....mijn neus lektquote:Op maandag 24 december 2007 11:27 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wel hoofdpijn en pijnlijke spieren in de nek hier. Winkels zijn open vandaag toch? Even paracetamol halen.
Snuiten geblazen dus!quote:Op maandag 24 december 2007 11:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat helpt al niet....mijn neus lekt
thnxquote:Op maandag 24 december 2007 11:24 schreef Impry het volgende:
[..]
Tuurlijk wel!Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
![]()
kerst-muts.quote:Op maandag 24 december 2007 11:32 schreef TheVulture het volgende:
Floortje Dessing die op de verkeerde plek staat, het blijft![]()
ahh.. prachtig man.quote:Op maandag 24 december 2007 11:43 schreef Impry het volgende:
Faithless!![]()
Vind dat echt zulke saaie muziek
Precies. Geen kraak of smaak aan. Van die voorspelbare 1990 house-deuntjesquote:Op maandag 24 december 2007 11:43 schreef Impry het volgende:
Faithless!![]()
Twee zielen, één gedachtequote:Op maandag 24 december 2007 11:44 schreef borisz het volgende:
deze plaat is aangevraagd door ene Paul R ofzo
GMTAquote:Op maandag 24 december 2007 11:43 schreef TheVulture het volgende:
Request van de heer P. Rabbering denk ik
Ik ook, hoor.quote:Op maandag 24 december 2007 11:43 schreef Impry het volgende:
Faithless!![]()
Jij hebt zeker toen nooit house geluisterdquote:Op maandag 24 december 2007 11:44 schreef cosmick het volgende:
[..]
Precies. Geen kraak of smaak aan. Van die voorspelbare 1990 house-deuntjes.
ja dat helptquote:Op maandag 24 december 2007 11:47 schreef Felixa het volgende:
De Fixkes nu live op de Belg. Ze hebben hun haren afgeschoren voor het goede doel.
terechtquote:Op maandag 24 december 2007 11:48 schreef Impry het volgende:
Alain Clark met z'n superhitHooguit 5 keer gedraaid deze week
Ik draaide toen zelfs op housepartiesquote:Op maandag 24 december 2007 11:47 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Jij hebt zeker toen nooit house geluisterd
Zou wel een stunt zijn!quote:Op maandag 24 december 2007 11:48 schreef RHCPeter het volgende:
Zou het MIKA zijn? Hou het simpel = take it easy
quote:Op maandag 24 december 2007 11:38 schreef Impry het volgende:
Gerard: "Er was een probleem met m'n koptelefoon, ik hoorde Paul McCart nie"
Gelukkig niet neequote:Op maandag 24 december 2007 11:48 schreef Impry het volgende:
Alain Clark met z'n superhitHooguit 5 keer gedraaid deze week
quote:Op maandag 24 december 2007 11:49 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik draaide toen zelfs op houseparties.
Dat is dus ook wat ik dacht.quote:Op maandag 24 december 2007 11:51 schreef Krambo het volgende:
Of het is Frans ''ik ben zo gewoon gebleven'' Baur die in de truck zit
Dat kan ook jaquote:Op maandag 24 december 2007 11:51 schreef Krambo het volgende:
Of het is Frans ''ik ben zo gewoon gebleven'' Baur die in de truck zit
Vraagt ook de Wombats aanquote:Op maandag 24 december 2007 11:52 schreef TheVulture het volgende:
Vera Keur aan de foon... wat gaat ze doneren
Snap er geen hol van waarom ze hem nu niet al draaien... wordt pas gedraaid als ze het huis uit komenquote:
Zouden er nieuwe afspraken gemaakt zijn dit jaar ofzo? Omdat ze vorig jaar te pas en te onpas Chelsea Dagger er doorheen gooiden...quote:
quote:
Is dat zo of denk je dat?quote:Op maandag 24 december 2007 11:55 schreef TheVulture het volgende:
Jammer dat Gerard volgend jaar niet mee doet
Je gaat het wel denken maar zo creëer je toch die gewenste hype nooit... een anthem dat maar een stuk of 8 keer is gedraaid gedurende de hele actiequote:Op maandag 24 december 2007 11:54 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Zouden er nieuwe afspraken gemaakt zijn dit jaar ofzo? Omdat ze vorig jaar te pas en te onpas Chelsea Dagger er doorheen gooiden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |