Ik hoorde hem volgens mij net wel lachenquote:Op maandag 24 december 2007 10:31 schreef Broekie het volgende:
Hey, zag ik nou net even snel een Michiel in The Land Of The Living?
Rond 5 á 6 uur.quote:Op maandag 24 december 2007 10:34 schreef RianneB het volgende:
Wat is het hier stil! Hoe laat komen ze eigenlijk het huis uit vandaag?
Volgens mij tussen 19uur en 20uur.quote:Op maandag 24 december 2007 10:34 schreef RianneB het volgende:
Wat is het hier stil! Hoe laat komen ze eigenlijk het huis uit vandaag?
Ja, gisterenavond was het om te jankenquote:Op maandag 24 december 2007 10:39 schreef TheVulture het volgende:
Goeiemorgen, ik ben klaar voor de eindsprint met een snel Fok
Doodzonde want het was hilarisch met mevrouw Dikebquote:Op maandag 24 december 2007 10:39 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja, gisterenavond was het om te janken
quote:Op maandag 24 december 2007 10:41 schreef TheVulture het volgende:
Floortje Dessing rijdt op de automatische piloot naar Utrecht![]()
![]()
Later, denk ik. Nederland 3 schakelt pas om 19.00 uur in...quote:
quote:Op maandag 24 december 2007 10:41 schreef TheVulture het volgende:
Floortje Dessing rijdt op de automatische piloot naar Utrecht![]()
![]()
Ja, prachtig idd. VUILE FOKKERS!!!quote:Op maandag 24 december 2007 10:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Doodzonde want het was hilarisch met mevrouw Dikeb
Mja, hij is niet enorm veel gedraaid, maar dan wordt je hem ook zat ook waarschijnlijk. Had ik vorig jaar ook al...quote:Ben ik trouwens de enige die vindt dat het Anthem niet echt een Anthem is geworden... daarvoor heb ik The Wombats echt te weinig langs horen komen.....
Mwah, ze hebben 't af en toe wel geprobeerd door The Wombats toch regelmatig te draaien..quote:Op maandag 24 december 2007 10:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Doodzonde want het was hilarisch met mevrouw Dikeb
Ben ik trouwens de enige die vindt dat het Anthem niet echt een Anthem is geworden... daarvoor heb ik The Wombats echt te weinig langs horen komen.....
Heb je in het lijstje in de OP gezet, volgend topic sta je erbijquote:Op maandag 24 december 2007 10:46 schreef DeeBee het volgende:
Zo'n coole actie, eindelijk ook maar eens een nummer aangevraagd (of eigenlijk vooral gewoon gedoneerd).
Misschien een beetje afgezaagd, maar toch voor Mark Ronson & Amy Winehouse gegaan, toch m'n favo plaat van het moment waar ik gewoon heel vrolijk van word.
Ik vind zijn: "We gaan even naar de buitenwacht, even zien wie er buiten wacht" iets irritanterquote:Op maandag 24 december 2007 10:51 schreef Broekie het volgende:
Stenders, fuck toch een end op met je I Respect I man!
(Sorry)
Oh sorry, ik hallucineerquote:
quote:Op maandag 24 december 2007 10:51 schreef Broekie het volgende:
Stenders, fuck toch een end op met je I Respect I man!
(Sorry)
En dat is kut omdatquote:
Ik zou Limewire proberenquote:Op maandag 24 december 2007 10:53 schreef ericjuh22 het volgende:
Goedendag wij zijn op zoek naar het nummer van huub hangop met Tosti wat een geweldig nummer is dat weet iemand waar ik dat kan vinden?????? fijne dagen greetz
Ik vind hem wel coolquote:
Rustig maar, het is hier geen chatquote:Op maandag 24 december 2007 10:55 schreef ericjuh22 het volgende:
NEEEDDD huub hangop met tosti!!!! WHO KNOWS???
op tv gaat het nog wel, maar hij is de nieuwe nacht DJ en de keren dat hij radio gemaakt heeft op 3fm was het niet echt veel qua radiomakenquote:Op maandag 24 december 2007 10:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind hem wel cool![]()
Vette toepasselijke plaat: "The Final Countdown"
Zeker toepasselijk, alhoewel Jerk ik out ook gaaf is!quote:Op maandag 24 december 2007 10:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vette toepasselijke plaat: "The Final Countdown"
quote:Op maandag 24 december 2007 10:54 schreef Impry het volgende:
[ afbeelding ]
Nog ff fotootje voor de nabestaanden
Nou aangezien hoeveel er bij komen per minuut zou je haast denken van wel;) tis gewoon een geweldig nummerquote:Op maandag 24 december 2007 10:55 schreef Impry het volgende:
[..]
Rustig maar, het is hier geen chat
[Serious Request @ 3FM #404] Nederland - België
uurtje eerder geworden zo te zien:quote:Op maandag 24 december 2007 10:39 schreef Impry het volgende:
Dus eerdat ze eruit zijn enzo is het uurtje of 6/7 denk ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |