Jij hebt nog een ouderwetse hark-antenne op het dak staan? Stubru overigensquote:Op maandag 24 december 2007 05:02 schreef buzzer het volgende:
Het forum lag even plat, maar we zijn weer in de lucht
ja, naast de 27mc mastquote:Op maandag 24 december 2007 05:04 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Jij hebt nog een ouderwetse hark-antenne op het dak staan? Stubru overigens![]()
Ja....quote:Op maandag 24 december 2007 05:02 schreef buzzer het volgende:
Het forum lag even plat, maar we zijn weer in de lucht
quote:Op maandag 24 december 2007 06:59 schreef Againzender het volgende:
Ik zat al te denken: wat zit Rob z'n haar vreemd. Draait hij zich om, blijkt het Claudia te zijn
D.quote:Op maandag 24 december 2007 07:40 schreef DomienVerschuuren het volgende:
BOLD AS LOVE OP 3FM!!!!!!!!
you've got mail pm....quote:Op maandag 24 december 2007 08:14 schreef Piles het volgende:
Goedemorgen allemaal
http://www.megaupload.com/?d=WJR5NRVO is het "kapotte" bestand met daarin Guus & het orkest en de Fabeltjeskrant. Wel normaal af te spelen, maar niet te gebruiken in een ander programma. Wie hem wel omgezet krijgt naar wmv is![]()
Het downloaden is vannacht compleet goed gegaan
5x SDP Downloader met ingestelde timers
Nu net weer 6 stuks ingesteld tot 20.00 uur vanavond![]()
Nu naar mn werk, tot vanavond
Dat ook, maar doelde meer op d'r gedragquote:Op maandag 24 december 2007 08:48 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Niet echt nee
Ken wel wat lekkerders
quote:Op maandag 24 december 2007 08:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nou vooruit, misschien ook voor sommige feministen
quote:Op maandag 24 december 2007 09:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lekker begin van de dag hier. Meisje van de administratie werd niet goed. Lijkt mee te vallen, maar voor de zekerheid toch maar per ambulance afgevoerd
.
quote:Op maandag 24 december 2007 09:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lekker begin van de dag hier. Meisje van de administratie werd niet goed. Lijkt mee te vallen, maar voor de zekerheid toch maar per ambulance afgevoerd
.
Nee idd. Ook handig om te weten dat een brancard hier niet in de lift pastquote:Op maandag 24 december 2007 09:08 schreef Glacier het volgende:
[..]
Dan zit je idd niet meer met een lekker gevoel te werken...
Is het toch nog ergens goed voorquote:Op maandag 24 december 2007 09:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee idd. Ook handig om te weten dat een brancard hier niet in de lift past.
Nee, maar het is nou eenmaal 3FMquote:Op maandag 24 december 2007 09:16 schreef TheArt het volgende:
Ben ik de enige die vind dat de muziekredactie een schop onder de kont mag krijgen.
Idd... in het begin ging het goed...quote:Op maandag 24 december 2007 09:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nee, maar het is nou eenmaal 3FM
Al heb ik wel de indruk dat nagelang de dagen verstrijken er steeds minder naar (onze) requests gekeken wordt.
Ik ben op dit moment even een album van Digitalism aan het luisterenquote:Op maandag 24 december 2007 09:16 schreef TheArt het volgende:
Ben ik de enige die vind dat de muziekredactie een schop onder de kont mag krijgen. Ook al is het al beter dan vorig jaar, het blijft me een slechte lijst met keuzes. Elk uur lijken er wel 3 kerstnummers gedraaid te moeten worden en daarna nog wat Rihanna en andere zooi die eigenlijk niet op 3FM thuishoort![]()
Op StuBru is het wat muziekkeuze betreft echt heul veul beter
eejjjjjjjjquote:
Ok, dan vraag ik het nietquote:Waarom ik nu al wakker ben moet je me niet vragenVeelste vroeg
.
quote:Op maandag 24 december 2007 09:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nee idd. Ook handig om te weten dat een brancard hier niet in de lift past.
Wombats - Let's dance to Joy Divisionquote:Op maandag 24 december 2007 09:28 schreef Eemnesdegekste het volgende:
Vraagje !! hoe heet het liedje met heel vaak smile erin waar ze telkens helemaal op los gaan? Waar ze aan t einde ook klappend op doorzingen..
welke heb je aangevraagd?quote:Op maandag 24 december 2007 09:32 schreef peaceman het volgende:
Mijn plaatje nog steeds niet gedraaid?
quote:Op maandag 24 december 2007 09:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wombats - Let's dance to Joy Division
quote:Op maandag 24 december 2007 09:35 schreef D.Rose het volgende:
Zei Nicole nou dat ze op Gerards gezicht ging zitten?
quote:Op maandag 24 december 2007 09:26 schreef toma het volgende:
[..]
Dan leef ik toch...
[ afbeelding ]
nog een keer.
Als ze dan maar geen windje laatquote:Op maandag 24 december 2007 09:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Hoorde ik rond achten ook al een keer
.
quote:Op maandag 24 december 2007 09:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Als ze dan maar geen windje laat
DIE LUCHT!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |