quote:Op maandag 24 december 2007 09:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nee idd. Ook handig om te weten dat een brancard hier niet in de lift past.
Wombats - Let's dance to Joy Divisionquote:Op maandag 24 december 2007 09:28 schreef Eemnesdegekste het volgende:
Vraagje !! hoe heet het liedje met heel vaak smile erin waar ze telkens helemaal op los gaan? Waar ze aan t einde ook klappend op doorzingen..
welke heb je aangevraagd?quote:Op maandag 24 december 2007 09:32 schreef peaceman het volgende:
Mijn plaatje nog steeds niet gedraaid?
quote:Op maandag 24 december 2007 09:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wombats - Let's dance to Joy Division
quote:Op maandag 24 december 2007 09:35 schreef D.Rose het volgende:
Zei Nicole nou dat ze op Gerards gezicht ging zitten?
quote:Op maandag 24 december 2007 09:26 schreef toma het volgende:
[..]
Dan leef ik toch...
[ afbeelding ]
nog een keer.
Als ze dan maar geen windje laatquote:Op maandag 24 december 2007 09:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Hoorde ik rond achten ook al een keer
.
quote:Op maandag 24 december 2007 09:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Als ze dan maar geen windje laat
DIE LUCHT!
quote:Op maandag 24 december 2007 09:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Er zijn ineens nog 400 wachtenden"![]()
.
Dankquote:Op maandag 24 december 2007 09:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wombats - Let's dance to Joy Division
quote:Op maandag 24 december 2007 09:49 schreef Broekie het volgende:
* Broekie ziet zojuist dat de XL Badeend vannacht is gestegen van iets over de vierhonderd (405,-) naar de vijf-fucking-honderd (500,-) euro!
En dat voor een eendje van zo'n 26cm hoogquote:
quote:Op maandag 24 december 2007 09:49 schreef Broekie het volgende:
* Broekie ziet zojuist dat de XL Badeend vannacht is gestegen van iets over de vierhonderd (405,-) naar de vijf-fucking-honderd (500,-) euro!
Na een half jaar hebben we altijd een definitieve opbrengst, na alle afschrijvingen en donaties enzo... De definitieve opbrengst van de veilingstukken wordt daar bij opgeteld. Voor straks pakken we idd de tijdelijke bedragen.quote:Op maandag 24 december 2007 09:51 schreef Broekie het volgende:
Domien, er zijn een heeeeleboel items met een eindtijd veel later dan dat SR07 stopt. Wat doen ze daar mee, de het huidige hoogste bod in de opbrengst mee nemen en het item open laten staan of gewoon de veiling ook meteen stop zetten? Enig idee?
Ahh, okequote:Op maandag 24 december 2007 09:53 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Na een half jaar hebben we altijd een definitieve opbrengst, na alle afschrijvingen en donaties enzo... De definitieve opbrengst van de veilingstukken wordt daar bij opgeteld. Voor straks pakken we idd de tijdelijke bedragen.
Zou me niets verbazen als ze dat doenquote:Op maandag 24 december 2007 09:55 schreef Broekie het volgende:
Hmm, hoor Gerard nu roepen dat ze straks alles, maar dan ook WERKELIJK ALLES uit het huis op het Plein gaan veilen.
Als ze het maar laten om Michiel z'n XXL Badeend te veilen [afbeelding]
Misschien voor de zekerheid maar ricchting het pleinquote:Op maandag 24 december 2007 09:55 schreef Broekie het volgende:
Hmm, hoor Gerard nu roepen dat ze straks alles, maar dan ook WERKELIJK ALLES uit het huis op het Plein gaan veilen.
Als ze het maar laten om Michiel z'n XXL Badeend te veilen
Dat was iig niet de bedoelingquote:Op maandag 24 december 2007 09:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als ze dat doen.
Prima keuzequote:Op maandag 24 december 2007 09:49 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Mijn favoriete plaat ALLERTIJDEN op die radio!!!!
Logisch, maar wellicht voelt ie zich 'verplicht' 'm aan te bieden.quote:Op maandag 24 december 2007 09:58 schreef Broekie het volgende:
[..]
Dat was iig niet de bedoeling
Althans, voor zover ik begrepen heb niet, was het echt een cadeau voor Veenstra en hoop ik dus dat hij óf bij Veenstra thuis óf in het 3FM NPS kantoor terecht gaat komen.
Waarbij dat laatste natuurlijk voor ons het leukste zou zijn, dan zien we hem af en toe nog eens langs komen
Even tegen Domien zeggen (als ie hier nog meeleestquote:Op maandag 24 december 2007 09:58 schreef Broekie het volgende:
[..]
Dat was iig niet de bedoeling [afbeelding]
Althans, voor zover ik begrepen heb niet, was het echt een cadeau voor Veenstra en hoop ik dus dat hij óf bij Veenstra thuis óf in het 3FM NPS kantoor terecht gaat komen.
Waarbij dat laatste natuurlijk voor ons het leukste zou zijn, dan zien we hem af en toe nog eens langs komen [afbeelding]
Bij mijn weten weet Domien dat al. Maar zo niet, Domien, bij deze, 't zou het mooiste zijn als Michiel de XXL Badeend gewoon zelf houdt aangezien het een cadeau voor hemzelf was en niet voor de SR07 actiequote:Op maandag 24 december 2007 10:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Even tegen Domien zeggen (als ie hier nog meeleest) dat ie tegen Michiel moet zeggen dat ie de eend niet mag verkopen
.
Zeg maar dat ie weer terug moetquote:Op maandag 24 december 2007 10:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Even tegen Domien zeggen (als ie hier nog meeleest) dat ie tegen Michiel moet zeggen dat ie de eend niet mag verkopen
.
Volgens Google is het Joe Jackson - The Harder They Comequote:Op maandag 24 december 2007 10:12 schreef alwaysleft het volgende:
Dit is Joe Jackson kreeg ik net mee, maar de titel mensen? Vet nummer namelijk, die moet ik hebben
The harder they comequote:Op maandag 24 december 2007 10:12 schreef alwaysleft het volgende:
Dit is Joe Jackson kreeg ik net mee, maar de titel mensen? Vet nummer namelijk, die moet ik hebben
Thanxquote:Op maandag 24 december 2007 10:13 schreef Broekie het volgende:
[..]
Volgens Google is het Joe Jackson - The Harder They Come
quote:Op maandag 24 december 2007 10:16 schreef Impry het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker ontbijtje!(warme chocolademelk met slagroom
)
Laat maar komenquote:Op maandag 24 december 2007 10:18 schreef Impry het volgende:
[..]
Nee, maar die komt zo nog wel. Goede keus van Rudy iig![]()
Ja, is echt lekker!quote:Op maandag 24 december 2007 10:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Warme chocolademelk met slagroom![]()
![]()
![]()
Past wel bij deze dagen ook
Vanavond maar eens maken dan
Ik iig niet, toen luisterde ik nog via m'n wekkerradioquote:Op maandag 24 december 2007 10:22 schreef Impry het volgende:
Zat iemand trouwens vanochtend al achter de cam te kijken toen Gerard de plaat voor Maikel Steur (begeleider) ging draaien? Volgens mij was het best ff emotioneel toen.
Gewoon deze link http://www.omroep.nl/live/3fm_glazenhuis5.asx openen via Media Player (Bestand -> URL openen) werkt prima en kun je ook nog: Window always on top doen voor het geval je dat nodig vindtquote:Op maandag 24 december 2007 10:29 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
mogguh mensen, main stream doet het niet o pde site
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |