ga naar www.huubhangop.nl of hang jezelf op maar val ons er niet mee lastigquote:Op maandag 24 december 2007 11:13 schreef ericjuh22 het volgende:
damnit ik heb nog nooit zo lang gedaan om een nummer te vinden! huub hangop met tosti mensen help nou aubik moet em hebben voor vanavond
Nee, is al wel eerder, buiten is ook nog heel spektakel. Denk dat ze rond 5 uur/half 6 naar buiten gaan.quote:Op maandag 24 december 2007 11:22 schreef Seraphina het volgende:
Veiling TV
Met het risico dat dit al honderd keer gevraagd is, maar is bekend wanneer ze nou precies het huis uitkomen? Is dat 19.50-20.00?
Tuurlijk wel!quote:Op maandag 24 december 2007 11:23 schreef SleeplessRadio het volgende:
Niet dat ik verwacht dat mijn bijdragen het verschil maken...
Wel hoofdpijn en pijnlijke spieren in de nek hierquote:Op maandag 24 december 2007 11:14 schreef peaceman het volgende:
ik ben volgens mij bezig ziek te worden
Ben sniperverkouden en pijnlijke spieren...
Ze speelden inderdaad iets van JM vannacht een uurtje of half vier schat ik.quote:Op maandag 24 december 2007 11:22 schreef Seraphina het volgende:
Veiling TV
Met het risico dat dit al honderd keer gevraagd is, maar is bekend wanneer ze nou precies het huis uitkomen? Is dat 19.50-20.00?
En ik zag ergens dat ze Bold as Love gedraaid hebben???????? Van John Mayer???? Moet maar eens ff terugluisteren dan.
btw
quote:Op maandag 24 december 2007 11:27 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wel hoofdpijn en pijnlijke spieren in de nek hier. Winkels zijn open vandaag toch? Even paracetamol halen.
Enigste plaat van hem, die ik nog wel kan aanhorenquote:Op maandag 24 december 2007 11:27 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja, is niet alles, maar nog wel een van de beste platen van hem![]()
wel een schijtnaamquote:Op maandag 24 december 2007 11:29 schreef cosmick het volgende:
Latisha.
Thanx!quote:
dat helpt al niet....mijn neus lektquote:Op maandag 24 december 2007 11:27 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wel hoofdpijn en pijnlijke spieren in de nek hier. Winkels zijn open vandaag toch? Even paracetamol halen.
Snuiten geblazen dus!quote:Op maandag 24 december 2007 11:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat helpt al niet....mijn neus lekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |