Das ook tof om te volgen jaquote:Op maandag 24 december 2007 01:33 schreef Tourniquet het volgende:
De Belgen draaien nu wel Radiohead.
mooi dat 3fm luisteren danquote:Op maandag 24 december 2007 01:33 schreef Tourniquet het volgende:
't is idd nog heeeeeeel druk in Leuven
Klopt ja, net als die "Vistransploft Willep de Vriep" kerstkaart.quote:Op maandag 24 december 2007 01:34 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]
die site waar dat vanaf komt is ineens een rage aan het worden kreegkreeg al diverse mailtjes met aangepaste hoofden
Valt mij op dat die belgen veel minder show maken zeker in het huis maar amper minder geld binnenhalen, gewoon muziek draaien en geld ervoor vragen.quote:Op maandag 24 december 2007 01:33 schreef Tourniquet het volgende:
't is idd nog heeeeeeel druk in Leuven
Idd jaquote:Op maandag 24 december 2007 01:35 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Klopt ja, net als die "Vistransploft Willep de Vriep" kerstkaart.
Niet op de radio, wel hier thuis, wat een nummerquote:Op maandag 24 december 2007 01:39 schreef Tourniquet het volgende:
Is deze eigenlijk al een keer voorbijgekomen:
http://www.youtube.com/watch?v=wxD2HkJtGXQ
Ja, Leuven is wel een echte studentenstad, die doen daar allemaal niet zo moeilijk omquote:Op maandag 24 december 2007 01:41 schreef Haunter het volgende:
Jeumig, volgens mij denken die belgen dat het 20.40 is nu ofzo
Wat een volk nog!
Ik denk ook dat een boel van de door ons aangevraagde plaatjes in Leuven allang voorbij waren gekomen...quote:Op maandag 24 december 2007 01:37 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Valt mij op dat die belgen veel minder show maken zeker in het huis maar amper minder geld binnenhalen, gewoon muziek draaien en geld ervoor vragen.
De openingspost van het jaar.......quote:Op maandag 24 december 2007 01:39 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Tong doe even een melancholische opener.
Tijdens de "Song van het jaar" uitzending zei Michiel nog dat ie het wel en goed Anthem-lied zou vinden.quote:Op maandag 24 december 2007 01:40 schreef Impry het volgende:
[..]
Niet op de radio, wel hier thuis, wat een nummer
alsof Ekdom niet steeds dezelfde dingen heeftquote:Op maandag 24 december 2007 01:39 schreef Impry het volgende:
Rob valt wel veel in de herhaling met z'n "I respect I" en "Dan nu even naar de buitenwacht, kijken wie er buiten wacht"
Bij Ekdom vind ik het een stuk minder storend dan bij Stenders. Ik ben nu ook wel uitgekeken op z'n 'We hallucineren!' enzo...quote:Op maandag 24 december 2007 01:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alsof Ekdom niet steeds dezelfde dingen heeft
Nee, die herhaalt ook veel, heeft alleen wel een wat groter assortimentquote:Op maandag 24 december 2007 01:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alsof Ekdom niet steeds dezelfde dingen heeft
WebHawkuh is de dader daarvan.quote:Op maandag 24 december 2007 01:44 schreef Meddo het volgende:
wie heeft de kopjes van de OP gemaakt?
mijn "fok op 3fm" kopje moet wel een keer vervangen worden
Donequote:Op maandag 24 december 2007 01:41 schreef Impry het volgende:
Qunix, kun je nog ff een keer de nieuwe OP (zie de link onderaan de OP) kopiëren en plakken? Heb e.e.a. gewijzigd, kun je nu nog doorvoeren in deze OP
Denk 't wel, de rest van de anti-claudia crew is reeds naar bed.quote:Op maandag 24 december 2007 01:44 schreef Impry het volgende:
[..]
Nee, die herhaalt ook veel, heeft alleen wel een wat groter assortiment
Ben ik trouwens de enige die Claudia niet mag?
quote:Op maandag 24 december 2007 01:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Denk 't wel, de rest van de anti-claudia crew is reeds naar bed.
Die hebben we gelukkig nog niet gehoord deze week...quote:Op maandag 24 december 2007 01:48 schreef Qunix het volgende:
Kate Nash
Lekker nummer hequote:Op maandag 24 december 2007 01:49 schreef Felixa het volgende:
Kate Nash... gatverpielekes...
Dat komt wel goed uit als je daar woontquote:Op maandag 24 december 2007 01:50 schreef TheZapster het volgende:
Die belgische dj is toch best leuk. ]Heeft een zwak voor vrouwen met vlaams accent
er was even onderhoud vandaar de traagheidquote:Op maandag 24 december 2007 01:50 schreef DaMook het volgende:
Hier zijn we.
FOK! is weer snel hier gelukkig.
http://www.stubru.be/themes/stubru/stream/stream.htmlquote:Op maandag 24 december 2007 01:51 schreef Zyggie het volgende:
Heb je ook een internetstream van de vlaamskes?
Jammer dat het tijdens de laatste nacht van SR moestquote:Op maandag 24 december 2007 01:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er was even onderhoud vandaar de traagheid
mms://wm.streampower.be/vrt_glazenhuis_mixquote:Op maandag 24 december 2007 01:51 schreef Zyggie het volgende:
Heb je ook een internetstream van de vlaamskes?
ze zijn speciaal voor ons gestopt nu de echte nacht begintquote:Op maandag 24 december 2007 01:53 schreef Impry het volgende:
[..]
Jammer dat het tijdens de laatste nacht van SR moest
Geef d'r eens ongelijk.quote:Op maandag 24 december 2007 01:52 schreef Impry het volgende:
Claudia kan het niet laten om weer ff achter de knoppen te gaan zitten
quote:Op maandag 24 december 2007 01:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze zijn speciaal voor ons gestopt nu de echte nacht begint
Daar zit wel een dikke koebel in.quote:Op maandag 24 december 2007 01:53 schreef Qunix het volgende:
[..]
http://www.stubru.be/themes/stubru/stream/stream.html
Aan de post boven je te zien welquote:Op maandag 24 december 2007 01:58 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik kreeg nog een klein stukje mee. Waren het de Chemical Brothers?
Ik dacht eerst ff dat hij dat vrouwke un dikke koebel noemde...quote:Op maandag 24 december 2007 01:57 schreef Impry het volgende:
[..]
Ow, cowbellIk las het met de klemtoon van kabel
Ja, die kwam ook nog ff in m'n hersenspinsels voorbijquote:Op maandag 24 december 2007 01:58 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Ik dacht eerst ff dat hij dat vrouwke un dikke koebel noemde...
quote:
Tis ook een nog veel minder 'commerciele' (qua muziek dus) zender he... ik wissel door het jaar heen ook altijd af tussen stubru en 3fm, naar gelang waar ik zin in heb.quote:Op maandag 24 december 2007 01:59 schreef Zyggie het volgende:
Ik verdenk die vlamingen ervan een nét iets betere muzieksmaak te hebben. Komen de Doors er meteen bovenop!
Wat kom ik proberen ?quote:Op maandag 24 december 2007 01:50 schreef Impry het volgende:
DaMook komt het toch ook nog maar ff proberen [afbeelding]
Ah okquote:Op maandag 24 december 2007 01:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er was even onderhoud vandaar de traagheid
Margriet Wesselink ook weleens gezien?quote:Op maandag 24 december 2007 02:01 schreef toma het volgende:
oei, eerste keer dat ik fleur wallenburg zie. Ik dacht altijd dat het een super geil wijf zou zijn, maar dit valt toch wel heel erg tegen ....
Ja, daar wordt je stil van hèquote:Op maandag 24 december 2007 02:01 schreef Branieschopper het volgende:
tering wat een OP...
Maak dan volgend jaar je eigen Music for Life-topic zou ik zeggen. Misschien is er nog wel een pallet Belgen dat ook in zo'n topic wil posten.quote:Op maandag 24 december 2007 02:02 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Tis ook een nog veel minder 'commerciele' (qua muziek dus) zender he... ik wissel door het jaar heen ook altijd af tussen stubru en 3fm, naar gelang waar ik zin in heb.
Mijn plaatjes (Arcade Fire en Interpol) waren daar zekersteweten allang voorbij gekomen! Misschien volgend jaar wat meer daar volgen, maar dan moet ik het fokken missen en dat voegt toch ook iets extras toe he...
Ik denk dat ik t liever bij de gedachte hou dat ze bloedmooi is. Anders valt het allemaal zo tegenquote:Op maandag 24 december 2007 02:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Margriet Wesselink ook weleens gezien?
hier ookquote:Op maandag 24 december 2007 01:59 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja, die kwam ook nog ff in m'n hersenspinsels voorbij
Haha, ja wie weetquote:Op maandag 24 december 2007 02:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Maak dan volgend jaar je eigen Music for Life-topic zou ik zeggen. Misschien is er nog wel een pallet Belgen dat ook in zo'n topic wil posten.
Studio Brussel is gewoon een erg goed station, iets alternatiever dan 3fm ergens tussen kink fm en 3fm in denk ik.quote:Op maandag 24 december 2007 01:59 schreef Zyggie het volgende:
Ik verdenk die vlamingen ervan een nét iets betere muzieksmaak te hebben. Komen de Doors er meteen bovenop!
Dat valt best mee hoor.quote:Op maandag 24 december 2007 02:03 schreef toma het volgende:
[..]
Ik denk dat ik t liever bij de gedachte hou dat ze bloedmooi is. Anders valt het allemaal zo tegen
als je ziet wat daar zelfs bij de TMF awards genomineerd is in de loop van de jaren dan weet je dat zeker, niet die standaard slechte top40 shit als hier bij TMFquote:Op maandag 24 december 2007 01:59 schreef Zyggie het volgende:
kan er mee door voor een anorexia patientquote:Op maandag 24 december 2007 02:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat valt best mee hoor.
[ afbeelding ]
Naja ik was ondertussen even met andere dingen bezigquote:Op maandag 24 december 2007 02:02 schreef Impry het volgende:
[..]
Of het nog te doen is qua snelheid [afbeelding]
Die ziet er prima uit ja!quote:Op maandag 24 december 2007 02:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat valt best mee hoor.
[ afbeelding ]
Heel juist! Neigt dan nog net iets meer naar Kink denk ik.quote:Op maandag 24 december 2007 02:05 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Studio Brussel is gewoon een erg goed station, iets alternatiever dan 3fm ergens tussen kink fm en 3fm in denk ik.
quote:
quote:Op maandag 24 december 2007 02:07 schreef Impry het volgende:
Guusje blijft een held! [afbeelding] Wat een verschil met Birgit [afbeelding]
Daar klagen wij dus al de hele tijd over, maarja...quote:Op maandag 24 december 2007 02:07 schreef Ooster het volgende:
Waarom zie ik online steeds dezelfde 'nieuwsuitzending'? Houd's op....
Na 15 keer weet ik het wel!! Terug naar de DJ's
Maak even een apart StuBru topic aanquote:Op maandag 24 december 2007 02:08 schreef Qunix het volgende:
U2 op Studio Brussel!
http://www.stubru.be/themes/stubru/stream/stream.html
Wat hier alternatief is, is daar normaal en wat hier normaal is, is daar alternatief?quote:Op maandag 24 december 2007 02:08 schreef Zyggie het volgende:
Ik denk ook dat zo'n station in België relatief minder alternatief is. Ik ken wel enkele vlamingen en het vlaamse uitgaansleven en zij lijken in de hele popcultuur de 'alternatieve' kant op te neigen.
Zodra de headlines klaar zijn spring ik weer terug....quote:Op maandag 24 december 2007 02:10 schreef Impry het volgende:
[..]
Maak even een apart StuBru topic aan
Daar gaat het toch omquote:Op maandag 24 december 2007 02:09 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja, ze zag er super uit, maar daar bleef het ook bij [afbeelding]
Neej, zeker niet bijna een kwartier om 2 uur 's nachtsquote:Op maandag 24 december 2007 02:11 schreef TheZapster het volgende:
Met dat srupdates moeten ze echt stoppen hoor, iedereen begrijpt nu wel dat het voor water is, kan me niet herinneren dat het zo erg was de afgelopen jaren.
Hehe, dat zou wel leuk zijn, dat dan een Rihanna ofzo onder de alternatieve muziek valtquote:Op maandag 24 december 2007 02:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat hier alternatief is, is daar normaal en wat hier normaal is, is daar alternatief?
Hier ook al... en nu heb ik wel iets gepland morgenvroeg, in tegenstelling tot de andere ochtenden tot nu toe...quote:Op maandag 24 december 2007 02:14 schreef Impry het volgende:
Kijkt naar klok Eigenlijk ga ik weer veel te lang door...
Ok als ze het maar uitzendenquote:
Towerquote:Op maandag 24 december 2007 02:15 schreef Zyggie het volgende:
Hahahaha all along the watchinhour.
Goed nummer, dat wel!
Precies.... Tyf op danquote:Op maandag 24 december 2007 02:15 schreef toma het volgende:
Liesje: "Ja? Wtf? Wie zijn jullie?"
Ik zeg slechts wat zij zegt. Ik ben gitarist, wat denk je wel?!quote:Op maandag 24 december 2007 02:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tower
Aangevraagd door een lekker wijf
Mja, ik heb niet zozeer echt iets gepland staan. Maar ik weet wel dat ik m'n slaap nodig heb eigenlijk voor de kerstdagen/oud en nieuw. Morgen maar op tijd in bed duikenquote:Op maandag 24 december 2007 02:15 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Hier ook al... en nu heb ik wel iets gepland morgenvroeg, in tegenstelling tot de andere ochtenden tot nu toe...
Ok verkeerd begrepenquote:Op maandag 24 december 2007 02:16 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Ik zeg slechts wat zij zegt. Ik ben gitarist, wat denk je wel?!
snel snel snel.. alles volposten danquote:Op maandag 24 december 2007 02:18 schreef Impry het volgende:
Ik ga door tot pagina 5, dan ben ik weg
LIVE AID ieder land mocht een eigen bijdrage leveren. En wat lieten ze uit Nederland zien.... BB Kingquote:Op maandag 24 december 2007 02:17 schreef Sirolf het volgende:
BB King, da's wel meteen weer heel iets anders.
Dit is niet bepaald opbeurend neequote:Op maandag 24 december 2007 02:18 schreef Zyggie het volgende:
Mwah. Doe dan maar Jimi. Dat houd je nog een beetje wakker.
Inderdaad dit moet je niet om bijna half 3 draaienquote:Op maandag 24 december 2007 02:18 schreef Zyggie het volgende:
Mwah. Doe dan maar Jimi. Dat houdt je nog een beetje wakker.
Slaap ze!quote:Op maandag 24 december 2007 02:20 schreef Impry het volgende:
Euj Toad, jij ook hier, we doen wel wisseling van de wacht. Ik ben er weer vandoor![]()
Veel plezier nog allemaal en tot morgen (laatste dag alweer)
Ja, doe maarquote:Op maandag 24 december 2007 02:20 schreef Kolomo het volgende:
Oe, pagina 5... of moest die ook nog vol zijn, Impry ???
Mooiste nieuws van de dagquote:Op maandag 24 december 2007 02:22 schreef Kolomo het volgende:
Claudia gaat slapen zometeen...
Jij hebt liever Herman van Idols?quote:Op maandag 24 december 2007 02:23 schreef Felixa het volgende:
O nee, dat meissie gaat toch niet zingen hè.
Weer zo'n troela die denkt dat ze wat kan toevoegen aan de muziekgeschiedenis.
Vrouwen die zingen...
goeie omschrijving welquote:
Wie? Nog nooit van gehoord... Ik heb nog nooit naar Idols gekeken.quote:
quote:Op maandag 24 december 2007 02:27 schreef Felixa het volgende:
[..]
Wie? Nog nooit van gehoord... Ik heb nog nooit naar Idols gekeken.
Gelukkig heb ik al geruktquote:
Tatum? van Tatum en Jennifer?quote:Op maandag 24 december 2007 02:28 schreef BonJovi het volgende:
omg wie is die kerstvrouw
ik denk dat ze allemaal wel een beetje naar de klote zijnquote:
Claudia mag best bij mij komen slapen zolang ze niet praatquote:Op maandag 24 december 2007 02:33 schreef tha_dark het volgende:
Claudia ga alsjeblieft NU slapen!
Je weet dat ze op vrouwen valt.quote:Op maandag 24 december 2007 02:34 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Claudia mag best bij mij komen slapen zolang ze niet praat
En dat is nu net het probleemquote:Op maandag 24 december 2007 02:34 schreef TheZapster het volgende:
[..]
ik denk niet dat ze zo geintresseerd is in jouquote:Op maandag 24 december 2007 02:34 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Nou hij heeft de ogen echt op half 7 hoorquote:Op maandag 24 december 2007 02:34 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik denk dat ze allemaal wel een beetje naar de klote zijn
Ja, de muziekkwaliteit is daar over het algemeen wat beter dan hiero.quote:
Zie http://fok.3fmfan.nlquote:Op maandag 24 december 2007 02:40 schreef tha_dark het volgende:
Met welk topic zijn we ook alweer begonnen aan deze SR :´)
Die dj van stubru oogt ook veel fitter dan dat michiel doet maar hij heeft altijd deze dienst, misschien dat dat scheelt dan afentoe de graveyardshift.quote:
en dan vroegen een aantal mensen zich in het begin af of we de 400 zouden kunnen halen tijdens SRquote:
quote:Op maandag 24 december 2007 02:45 schreef buzzer het volgende:
Thijs Mulders wou niet bij naam genoemd worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |