Tis ook een nog veel minder 'commerciele' (qua muziek dus) zender he... ik wissel door het jaar heen ook altijd af tussen stubru en 3fm, naar gelang waar ik zin in heb.quote:Op maandag 24 december 2007 01:59 schreef Zyggie het volgende:
Ik verdenk die vlamingen ervan een nét iets betere muzieksmaak te hebben. Komen de Doors er meteen bovenop!
Wat kom ik proberen ?quote:Op maandag 24 december 2007 01:50 schreef Impry het volgende:
DaMook komt het toch ook nog maar ff proberen [afbeelding]
Ah okquote:Op maandag 24 december 2007 01:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er was even onderhoud vandaar de traagheid
Margriet Wesselink ook weleens gezien?quote:Op maandag 24 december 2007 02:01 schreef toma het volgende:
oei, eerste keer dat ik fleur wallenburg zie. Ik dacht altijd dat het een super geil wijf zou zijn, maar dit valt toch wel heel erg tegen ....
Ja, daar wordt je stil van hèquote:Op maandag 24 december 2007 02:01 schreef Branieschopper het volgende:
tering wat een OP...
Maak dan volgend jaar je eigen Music for Life-topic zou ik zeggen. Misschien is er nog wel een pallet Belgen dat ook in zo'n topic wil posten.quote:Op maandag 24 december 2007 02:02 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Tis ook een nog veel minder 'commerciele' (qua muziek dus) zender he... ik wissel door het jaar heen ook altijd af tussen stubru en 3fm, naar gelang waar ik zin in heb.
Mijn plaatjes (Arcade Fire en Interpol) waren daar zekersteweten allang voorbij gekomen! Misschien volgend jaar wat meer daar volgen, maar dan moet ik het fokken missen en dat voegt toch ook iets extras toe he...
Ik denk dat ik t liever bij de gedachte hou dat ze bloedmooi is. Anders valt het allemaal zo tegenquote:Op maandag 24 december 2007 02:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Margriet Wesselink ook weleens gezien?
hier ookquote:Op maandag 24 december 2007 01:59 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja, die kwam ook nog ff in m'n hersenspinsels voorbij
Haha, ja wie weetquote:Op maandag 24 december 2007 02:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Maak dan volgend jaar je eigen Music for Life-topic zou ik zeggen. Misschien is er nog wel een pallet Belgen dat ook in zo'n topic wil posten.
Studio Brussel is gewoon een erg goed station, iets alternatiever dan 3fm ergens tussen kink fm en 3fm in denk ik.quote:Op maandag 24 december 2007 01:59 schreef Zyggie het volgende:
Ik verdenk die vlamingen ervan een nét iets betere muzieksmaak te hebben. Komen de Doors er meteen bovenop!
Dat valt best mee hoor.quote:Op maandag 24 december 2007 02:03 schreef toma het volgende:
[..]
Ik denk dat ik t liever bij de gedachte hou dat ze bloedmooi is. Anders valt het allemaal zo tegen
als je ziet wat daar zelfs bij de TMF awards genomineerd is in de loop van de jaren dan weet je dat zeker, niet die standaard slechte top40 shit als hier bij TMFquote:Op maandag 24 december 2007 01:59 schreef Zyggie het volgende:
kan er mee door voor een anorexia patientquote:Op maandag 24 december 2007 02:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat valt best mee hoor.
[ afbeelding ]
Naja ik was ondertussen even met andere dingen bezigquote:Op maandag 24 december 2007 02:02 schreef Impry het volgende:
[..]
Of het nog te doen is qua snelheid [afbeelding]
Die ziet er prima uit ja!quote:Op maandag 24 december 2007 02:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat valt best mee hoor.
[ afbeelding ]
Heel juist! Neigt dan nog net iets meer naar Kink denk ik.quote:Op maandag 24 december 2007 02:05 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Studio Brussel is gewoon een erg goed station, iets alternatiever dan 3fm ergens tussen kink fm en 3fm in denk ik.
quote:
quote:Op maandag 24 december 2007 02:07 schreef Impry het volgende:
Guusje blijft een held! [afbeelding] Wat een verschil met Birgit [afbeelding]
Daar klagen wij dus al de hele tijd over, maarja...quote:Op maandag 24 december 2007 02:07 schreef Ooster het volgende:
Waarom zie ik online steeds dezelfde 'nieuwsuitzending'? Houd's op....
Na 15 keer weet ik het wel!! Terug naar de DJ's
Maak even een apart StuBru topic aanquote:Op maandag 24 december 2007 02:08 schreef Qunix het volgende:
U2 op Studio Brussel!
http://www.stubru.be/themes/stubru/stream/stream.html
Wat hier alternatief is, is daar normaal en wat hier normaal is, is daar alternatief?quote:Op maandag 24 december 2007 02:08 schreef Zyggie het volgende:
Ik denk ook dat zo'n station in België relatief minder alternatief is. Ik ken wel enkele vlamingen en het vlaamse uitgaansleven en zij lijken in de hele popcultuur de 'alternatieve' kant op te neigen.
Zodra de headlines klaar zijn spring ik weer terug....quote:Op maandag 24 december 2007 02:10 schreef Impry het volgende:
[..]
Maak even een apart StuBru topic aan
Daar gaat het toch omquote:Op maandag 24 december 2007 02:09 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja, ze zag er super uit, maar daar bleef het ook bij [afbeelding]
Neej, zeker niet bijna een kwartier om 2 uur 's nachtsquote:Op maandag 24 december 2007 02:11 schreef TheZapster het volgende:
Met dat srupdates moeten ze echt stoppen hoor, iedereen begrijpt nu wel dat het voor water is, kan me niet herinneren dat het zo erg was de afgelopen jaren.
Hehe, dat zou wel leuk zijn, dat dan een Rihanna ofzo onder de alternatieve muziek valtquote:Op maandag 24 december 2007 02:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat hier alternatief is, is daar normaal en wat hier normaal is, is daar alternatief?
Hier ook al... en nu heb ik wel iets gepland morgenvroeg, in tegenstelling tot de andere ochtenden tot nu toe...quote:Op maandag 24 december 2007 02:14 schreef Impry het volgende:
Kijkt naar klok Eigenlijk ga ik weer veel te lang door...
Ok als ze het maar uitzendenquote:
Towerquote:Op maandag 24 december 2007 02:15 schreef Zyggie het volgende:
Hahahaha all along the watchinhour.
Goed nummer, dat wel!
Precies.... Tyf op danquote:Op maandag 24 december 2007 02:15 schreef toma het volgende:
Liesje: "Ja? Wtf? Wie zijn jullie?"
Ik zeg slechts wat zij zegt. Ik ben gitarist, wat denk je wel?!quote:Op maandag 24 december 2007 02:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tower
Aangevraagd door een lekker wijf
Mja, ik heb niet zozeer echt iets gepland staan. Maar ik weet wel dat ik m'n slaap nodig heb eigenlijk voor de kerstdagen/oud en nieuw. Morgen maar op tijd in bed duikenquote:Op maandag 24 december 2007 02:15 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Hier ook al... en nu heb ik wel iets gepland morgenvroeg, in tegenstelling tot de andere ochtenden tot nu toe...
Ok verkeerd begrepenquote:Op maandag 24 december 2007 02:16 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Ik zeg slechts wat zij zegt. Ik ben gitarist, wat denk je wel?!
snel snel snel.. alles volposten danquote:Op maandag 24 december 2007 02:18 schreef Impry het volgende:
Ik ga door tot pagina 5, dan ben ik weg
LIVE AID ieder land mocht een eigen bijdrage leveren. En wat lieten ze uit Nederland zien.... BB Kingquote:Op maandag 24 december 2007 02:17 schreef Sirolf het volgende:
BB King, da's wel meteen weer heel iets anders.
Dit is niet bepaald opbeurend neequote:Op maandag 24 december 2007 02:18 schreef Zyggie het volgende:
Mwah. Doe dan maar Jimi. Dat houd je nog een beetje wakker.
Inderdaad dit moet je niet om bijna half 3 draaienquote:Op maandag 24 december 2007 02:18 schreef Zyggie het volgende:
Mwah. Doe dan maar Jimi. Dat houdt je nog een beetje wakker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |