Towerquote:Op maandag 24 december 2007 02:15 schreef Zyggie het volgende:
Hahahaha all along the watchinhour.
Goed nummer, dat wel!
Precies.... Tyf op danquote:Op maandag 24 december 2007 02:15 schreef toma het volgende:
Liesje: "Ja? Wtf? Wie zijn jullie?"
Ik zeg slechts wat zij zegt. Ik ben gitarist, wat denk je wel?!quote:Op maandag 24 december 2007 02:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tower
Aangevraagd door een lekker wijf
Mja, ik heb niet zozeer echt iets gepland staan. Maar ik weet wel dat ik m'n slaap nodig heb eigenlijk voor de kerstdagen/oud en nieuw. Morgen maar op tijd in bed duikenquote:Op maandag 24 december 2007 02:15 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Hier ook al... en nu heb ik wel iets gepland morgenvroeg, in tegenstelling tot de andere ochtenden tot nu toe...
Ok verkeerd begrepenquote:Op maandag 24 december 2007 02:16 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Ik zeg slechts wat zij zegt. Ik ben gitarist, wat denk je wel?!
snel snel snel.. alles volposten danquote:Op maandag 24 december 2007 02:18 schreef Impry het volgende:
Ik ga door tot pagina 5, dan ben ik weg
LIVE AID ieder land mocht een eigen bijdrage leveren. En wat lieten ze uit Nederland zien.... BB Kingquote:Op maandag 24 december 2007 02:17 schreef Sirolf het volgende:
BB King, da's wel meteen weer heel iets anders.
Dit is niet bepaald opbeurend neequote:Op maandag 24 december 2007 02:18 schreef Zyggie het volgende:
Mwah. Doe dan maar Jimi. Dat houd je nog een beetje wakker.
Inderdaad dit moet je niet om bijna half 3 draaienquote:Op maandag 24 december 2007 02:18 schreef Zyggie het volgende:
Mwah. Doe dan maar Jimi. Dat houdt je nog een beetje wakker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |