Zodra de headlines klaar zijn spring ik weer terug....quote:Op maandag 24 december 2007 02:10 schreef Impry het volgende:
[..]
Maak even een apart StuBru topic aan
Daar gaat het toch omquote:Op maandag 24 december 2007 02:09 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja, ze zag er super uit, maar daar bleef het ook bij [afbeelding]
Neej, zeker niet bijna een kwartier om 2 uur 's nachtsquote:Op maandag 24 december 2007 02:11 schreef TheZapster het volgende:
Met dat srupdates moeten ze echt stoppen hoor, iedereen begrijpt nu wel dat het voor water is, kan me niet herinneren dat het zo erg was de afgelopen jaren.
Hehe, dat zou wel leuk zijn, dat dan een Rihanna ofzo onder de alternatieve muziek valtquote:Op maandag 24 december 2007 02:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat hier alternatief is, is daar normaal en wat hier normaal is, is daar alternatief?
Hier ook al... en nu heb ik wel iets gepland morgenvroeg, in tegenstelling tot de andere ochtenden tot nu toe...quote:Op maandag 24 december 2007 02:14 schreef Impry het volgende:
Kijkt naar klok Eigenlijk ga ik weer veel te lang door...
Ok als ze het maar uitzendenquote:
Towerquote:Op maandag 24 december 2007 02:15 schreef Zyggie het volgende:
Hahahaha all along the watchinhour.
Goed nummer, dat wel!
Precies.... Tyf op danquote:Op maandag 24 december 2007 02:15 schreef toma het volgende:
Liesje: "Ja? Wtf? Wie zijn jullie?"
Ik zeg slechts wat zij zegt. Ik ben gitarist, wat denk je wel?!quote:Op maandag 24 december 2007 02:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tower
Aangevraagd door een lekker wijf
Mja, ik heb niet zozeer echt iets gepland staan. Maar ik weet wel dat ik m'n slaap nodig heb eigenlijk voor de kerstdagen/oud en nieuw. Morgen maar op tijd in bed duikenquote:Op maandag 24 december 2007 02:15 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Hier ook al... en nu heb ik wel iets gepland morgenvroeg, in tegenstelling tot de andere ochtenden tot nu toe...
Ok verkeerd begrepenquote:Op maandag 24 december 2007 02:16 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Ik zeg slechts wat zij zegt. Ik ben gitarist, wat denk je wel?!
snel snel snel.. alles volposten danquote:Op maandag 24 december 2007 02:18 schreef Impry het volgende:
Ik ga door tot pagina 5, dan ben ik weg
LIVE AID ieder land mocht een eigen bijdrage leveren. En wat lieten ze uit Nederland zien.... BB Kingquote:Op maandag 24 december 2007 02:17 schreef Sirolf het volgende:
BB King, da's wel meteen weer heel iets anders.
Dit is niet bepaald opbeurend neequote:Op maandag 24 december 2007 02:18 schreef Zyggie het volgende:
Mwah. Doe dan maar Jimi. Dat houd je nog een beetje wakker.
Inderdaad dit moet je niet om bijna half 3 draaienquote:Op maandag 24 december 2007 02:18 schreef Zyggie het volgende:
Mwah. Doe dan maar Jimi. Dat houdt je nog een beetje wakker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |