Niet op de radio, wel hier thuis, wat een nummerquote:Op maandag 24 december 2007 01:39 schreef Tourniquet het volgende:
Is deze eigenlijk al een keer voorbijgekomen:
http://www.youtube.com/watch?v=wxD2HkJtGXQ
Ja, Leuven is wel een echte studentenstad, die doen daar allemaal niet zo moeilijk omquote:Op maandag 24 december 2007 01:41 schreef Haunter het volgende:
Jeumig, volgens mij denken die belgen dat het 20.40 is nu ofzo
Wat een volk nog!
Ik denk ook dat een boel van de door ons aangevraagde plaatjes in Leuven allang voorbij waren gekomen...quote:Op maandag 24 december 2007 01:37 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Valt mij op dat die belgen veel minder show maken zeker in het huis maar amper minder geld binnenhalen, gewoon muziek draaien en geld ervoor vragen.
De openingspost van het jaar.......quote:Op maandag 24 december 2007 01:39 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Tong doe even een melancholische opener.
Tijdens de "Song van het jaar" uitzending zei Michiel nog dat ie het wel en goed Anthem-lied zou vinden.quote:Op maandag 24 december 2007 01:40 schreef Impry het volgende:
[..]
Niet op de radio, wel hier thuis, wat een nummer
alsof Ekdom niet steeds dezelfde dingen heeftquote:Op maandag 24 december 2007 01:39 schreef Impry het volgende:
Rob valt wel veel in de herhaling met z'n "I respect I" en "Dan nu even naar de buitenwacht, kijken wie er buiten wacht"
Bij Ekdom vind ik het een stuk minder storend dan bij Stenders. Ik ben nu ook wel uitgekeken op z'n 'We hallucineren!' enzo...quote:Op maandag 24 december 2007 01:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alsof Ekdom niet steeds dezelfde dingen heeft
Nee, die herhaalt ook veel, heeft alleen wel een wat groter assortimentquote:Op maandag 24 december 2007 01:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alsof Ekdom niet steeds dezelfde dingen heeft
WebHawkuh is de dader daarvan.quote:Op maandag 24 december 2007 01:44 schreef Meddo het volgende:
wie heeft de kopjes van de OP gemaakt?
mijn "fok op 3fm" kopje moet wel een keer vervangen worden
Donequote:Op maandag 24 december 2007 01:41 schreef Impry het volgende:
Qunix, kun je nog ff een keer de nieuwe OP (zie de link onderaan de OP) kopiėren en plakken? Heb e.e.a. gewijzigd, kun je nu nog doorvoeren in deze OP
Denk 't wel, de rest van de anti-claudia crew is reeds naar bed.quote:Op maandag 24 december 2007 01:44 schreef Impry het volgende:
[..]
Nee, die herhaalt ook veel, heeft alleen wel een wat groter assortiment
Ben ik trouwens de enige die Claudia niet mag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |