De compilatie van VeilingTVquote:Op zondag 23 december 2007 15:24 schreef avw1982 het volgende:
Bert en Ernie door Veenstra en Ekdom. Geweldig.
http://youtube.com/watch?v=i_PqY2zzsDo
Blijft geweldig idd!quote:Op zondag 23 december 2007 15:24 schreef avw1982 het volgende:
Leaf - Wonderwomanquote:Op zondag 23 december 2007 15:26 schreef Remzz het volgende:
Hoe heet dit nummer, vraag ik me al een tijd af
Rudy isquote:Op zondag 23 december 2007 15:26 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik ben opzich wel tevreden over de nieuwe vrijdag avond programmering als ik Rudy zo hoor...
Geweldigquote:Op zondag 23 december 2007 15:24 schreef avw1982 het volgende:
Ah okeequote:Op zondag 23 december 2007 15:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Leaf - Wonderwoman
Is een band uit Utrecht.
Nog maar even herinneren dat deze actie ook nog open staatquote:DJKoster (vanaf topic 350)
Damzkieee (vanaf topic 350)
WebHawkjuh (vanaf topic 350, sponsort ook de andere 3fm medewerkers)
Aantal topics: 1 (deel 353) (en 9 o.i.d. voor de andere medewerkers)
Tussenstand: 20 euro Iemand moet dit nog bijwerken
quote:Op zondag 23 december 2007 15:26 schreef Piles het volgende:
[..]
De compilatie van VeilingTV
VeilingTV van 22-12
Gerard & The Young Ones
Michiel heeft gistermiddag ook nog gepost. Vlak na het ontvangen van de badeend.quote:Op zondag 23 december 2007 15:27 schreef Impry het volgende:
[..]
Nog maar even herinneren dat deze actie ook nog open staat
En jammer dat er weer Leaf gedraaid wordt, draai eens wat meer requestjes
En Domien een aantal keer.quote:Op zondag 23 december 2007 15:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Michiel heeft gistermiddag ook nog gepost. Vlak na het ontvangen van de badeend.
En Domien ook nog wel een paar keer.quote:Op zondag 23 december 2007 15:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Michiel heeft gistermiddag ook nog gepost. Vlak na het ontvangen van de badeend.
Michiel heeft in nog een topic gepost dacht ik.quote:Op zondag 23 december 2007 15:27 schreef Impry het volgende:
[..]
Nog maar even herinneren dat deze actie ook nog open staat
En jammer dat er weer Leaf gedraaid wordt, draai eens wat meer requestjes
ook een van mijn..quote:Op zondag 23 december 2007 15:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Rudy is [afbeelding]
MYA is een van mn favoriete programma's op 3FM.
Dan moet je terug gaan zoeken wantquote:Op zondag 23 december 2007 15:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Domien is zo ongeveer onderdeel van het meubilair hier.
Wombats!
quote:Op zondag 23 december 2007 15:24 schreef avw1982 het volgende:
Als ze dat daar voor dat huis ook eens wat meer dedenquote:Op zondag 23 december 2007 15:30 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
ook een van mijn..The Wombats
Ik ga even springen
Daarom -> Brabant!quote:Op zondag 23 december 2007 15:33 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Als ze dat daar voor dat huis ook eens wat meer deden![]()
Ziet er een beetje suf uit zo met twee van die uit-hun-dak-gaande DJ's op de voorgrond
Het geluid staat gewoon te zacht buiten denk ik.quote:Op zondag 23 december 2007 15:33 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Als ze dat daar voor dat huis ook eens wat meer deden![]()
Ziet er een beetje suf uit zo met twee van die uit-hun-dak-gaande DJ's op de voorgrond
Geeft niks, volgende keer beterquote:Op zondag 23 december 2007 15:33 schreef purplerose het volgende:
Kan iemand mijn request in het lijstje erbij zetten?
Eddie Vedder - Hard Sun
chatsletje!im sorrie
Was je gisteren ook al ziek? Ik heb je gemistquote:Op zondag 23 december 2007 15:33 schreef purplerose het volgende:
Eddie Vedder - Hard Sun
chatsletje!im sorrie
Ben ook zeker voor Brabant! Stuk beter te bereizen ookquote:Op zondag 23 december 2007 15:33 schreef Impry het volgende:
[..]
Daarom -> Brabant!Suffe Hagenezen...
Toegevoegdquote:Op zondag 23 december 2007 15:33 schreef purplerose het volgende:
Eddie Vedder - Hard Sun
chatsletje!im sorrie
Je kan volgende week ook gewoon gaan naar www.uitzendinggemist.nl en zoeken op 'request'. Daar staan grote delen als video om te bekijken.quote:Op zondag 23 december 2007 15:34 schreef JeroenV het volgende:
Jammer dat ik niet zoveel van Serious request kan volgen dit jaar omdat ik veel bezig ben en ik het buitenland zit.
Maar zo te merken gaat het beter dan ooit tevoren en nog recpect van de actie met de badeend
Was het vorig jaar dan zoveel anders? toen werd er dacht ik buiten toch veel beter meegedaan...quote:Op zondag 23 december 2007 15:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het geluid staat gewoon te zacht buiten denk ik.
Ik ben er vorig jaar niet geweest, maar heb idd wel vernomen dat het geluid daar véél harder stond.quote:Op zondag 23 december 2007 15:36 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Was het vorig jaar dan zoveel anders? toen werd er dacht ik buiten toch veel beter meegedaan...
Ik heb nu last van mijn kniequote:Op zondag 23 december 2007 15:33 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Als ze dat daar voor dat huis ook eens wat meer deden [afbeelding] [afbeelding] Ziet er een beetje suf uit zo met twee van die uit-hun-dak-gaande DJ's op de voorgrond [afbeelding]
quote:Op zondag 23 december 2007 15:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heb je Coen weer met z'n Pilssukkel.
Is toch gewoon allemaal een script wat ze volgenquote:Op zondag 23 december 2007 15:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heb je Coen weer met z'n Pilssukkel.
Het is juist leuk om echt live te volgen en hier alles vol te chattenquote:Op zondag 23 december 2007 15:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je kan volgende week ook gewoon gaan naar www.uitzendinggemist.nl en zoeken op 'request'. Daar staan grote delen als video om te bekijken.
Lekker tof elke nacht feesten met jonge studentes, terwijl de rest allemaal afzietquote:Op zondag 23 december 2007 15:39 schreef Remzz het volgende:
Wat een gezeik op CoenHet is toch tof wat ie doet maakt het uit dat hij die liften waarschijnlijk al weken van te voren had.
Nee de rest heeft idd echt een afschuwelijke weekquote:Op zondag 23 december 2007 15:42 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Lekker tof elke nacht feesten met jonge studentes, terwijl de rest allemaal afziet
Toegevoegdquote:Op zondag 23 december 2007 15:41 schreef dndiek het volgende:
Guus Meeuwis - Proosten is mijn 2e request
Tsja..... Kan ie de komende maaaaanden in dat kutprogramma van 'm weer heel stoer gaan doen hoe geweldig goed hij die liften wel niet had geregeld en hoe erg hij wel niet moest afzienquote:Op zondag 23 december 2007 15:39 schreef Remzz het volgende:
Wat een gezeik op CoenHet is toch tof wat ie doet maakt het uit dat hij die liften waarschijnlijk al weken van te voren had.
Wat was je betalingskenmerk trouwens?quote:Op zondag 23 december 2007 15:41 schreef dndiek het volgende:
Guus Meeuwis - Proosten is mijn 2e request
mijne is 3FM22481.quote:Op zondag 23 december 2007 15:48 schreef Impry het volgende:
[..]
Wat was je betalingskenmerk trouwens?
Geen idee. Wel een fan-tas-tisch nummer, vooral in vele minuten durende liveversiesquote:Op zondag 23 december 2007 15:49 schreef Paaskonijn het volgende:
Is Counting Crows - Round Here al een keer gedraaid? [ afbeelding ]
Gewoon f*cking briljantquote:Op zondag 23 december 2007 15:24 schreef avw1982 het volgende:
En dan weer Ekdom, of Stenders?quote:Op zondag 23 december 2007 15:53 schreef MariaMena het volgende:
Zo nog twee uurtjes Veenstra Veenstra
Noritquote:Op zondag 23 december 2007 15:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waar komt dat geld van het pompen eik vandaan?
En Aqua4life(?) verdubbelt.quote:
Ik neem alles opquote:Op zondag 23 december 2007 15:59 schreef MariaMena het volgende:
Is er iemand die VeiligTV zo gaat opnemen?
Als het goed isquote:Op zondag 23 december 2007 15:55 schreef Piles het volgende:
[..]
En dan weer Ekdom, of Stenders?
Aankondiging voor VeilingTV alvast![]()
Piles neemt alles op volgens mij.quote:Op zondag 23 december 2007 15:59 schreef MariaMena het volgende:
Is er iemand die VeiligTV zo gaat opnemen?
Zolang het werkt jaquote:
quote:Op zondag 23 december 2007 16:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Zolang het werkt ja
En nu nog tijd hebben om het te knippen en up te loaden
Nog een half uur voor Zusje.wmv trouwens
Ik was net aan het editten, dus zie boven je postquote:Op zondag 23 december 2007 16:04 schreef Qunix het volgende:
Heeft iemand nog een youtube link naar guus en het orkest?
Okequote:Op zondag 23 december 2007 16:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik was net aan het editten, dus zie boven je post
Was samen met Sander, donderdags ofzo.quote:Op zondag 23 december 2007 15:59 schreef Qunix het volgende:
Giel ramen wassen in WTC te Amsterdam?
Dat heb ik gemist...
Stond je weer rek oefeningen te doen dan?quote:Op zondag 23 december 2007 16:12 schreef Zotheid het volgende:
Het is hier erg gezellig op het plein. Vooral toen die band kwam, rond half 4. Iemand een caps daarvan?
Heb je het moment van die band? Rond half 4?quote:Op zondag 23 december 2007 16:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Zolang het werkt ja
En nu nog tijd hebben om het te knippen en up te loaden
Nog een half uur voor Zusje.wmv trouwens
Nog 1 poging voor het repareren van het Fabeltjeskrant-fragment. Moet lukken, want Guus met die band zit daar ook bij
Nee ik was met een vriend in de stad en we hebben de halve middag daar gestaan.quote:Op zondag 23 december 2007 16:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Stond je weer rek oefeningen te doen dan?
En hoe is het met je kuit?quote:Op zondag 23 december 2007 16:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee ik was met een vriend in de stad en we hebben de halve middag daar gestaan.
Half 4, das dan niet die band die net voor de Fabeltjeskrant was?quote:Op zondag 23 december 2007 16:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Heb je het moment van die band? Rond half 4?![]()
Was erg gezellig!
Klopt, vandaag is het drukker en gezelliger dan de afgelopen dagen.quote:
Ik voel het nog wel. Die masseur was er weer.quote:
Cool, ik hoop dat het lukt!quote:Op zondag 23 december 2007 16:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb tot 4 uur opnames, maar nog ff afwachten of ik de boel gerepareerd krijg
Waarom nou weer een wijsneus? Omdat 'ie wat doet wat je niet verwacht? Ik vind het een prima initiatiefquote:Op zondag 23 december 2007 16:14 schreef Impry het volgende:
Wat een wijsneus zeg en dan zo'n fokking irritant wijf op de achtergrond
quote:Op zondag 23 december 2007 16:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee ik was met een vriend in de stad en we hebben de halve middag daar gestaan.
Prima initiatief, dat zeker, maar hij voelt z'n eigen nogal watquote:Op zondag 23 december 2007 16:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom nou weer een wijsneus? Omdat 'ie wat doet wat je niet verwacht? Ik vind het een prima initiatief.
Die mensen met die mutsen op die de sneeuwballen aan het vangen waren. Stonden voor me, erg irritant.quote:Op zondag 23 december 2007 16:14 schreef Impry het volgende:
Wat een wijsneus zeg en dan zo'n fokking irritant wijf op de achtergrond
Half 4 is een ander bestand (900MBquote:
Plaat was voor iemand aangevraagd omdat ze ernstig ziek was en diegene is vanmorgen overleden... Degene die de plaat aanvroeg heeft dat 5 minuten geleden te horen gekregen...quote:Op zondag 23 december 2007 16:17 schreef N.icka het volgende:
Ik miste het , wat gebeurde er?
Iemand vroeg een plaat aan voor een ernstige zieke maar ze kreeg 5 min geleden te horen dat die gene overleden is.quote:Op zondag 23 december 2007 16:17 schreef N.icka het volgende:
Hier nog 1.quote:Op zondag 23 december 2007 16:17 schreef MariaMena het volgende:
Ik heb hier echt kippenvel
Meer die "rock"band. Ik zal vanavond wel even terugluisteren om de precieze tijd door te geven.quote:Op zondag 23 december 2007 16:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Half 4 is een ander bestand (900MB), ik ga eerst de Fabeltjeskrant doen, en dan aan dit fragment beginnen
Wat voor band is het, dat dweilorkest nog?
Ik ook....quote:Op zondag 23 december 2007 16:17 schreef MariaMena het volgende:
Was iemand ie een plaat wilde aanvragen ook namens een vereniging voor een zieke vrouw(/man?), maar ze heeft net 5 minuten geleden te horen gekregen dat zij(/hij?) overleden is. Dat raakte even de snaar bij Michiel. Hij gooide zijn koptelefoon ff weg.. echt kippenvel momentquote:Op zondag 23 december 2007 16:17 schreef N.icka het volgende:
Jammer. Ik ben geen fan van emo-tv, maar wel van oprechte menselijke reacties.quote:
Ik ook....quote:
En dit is de andere kant. Maakt indruk.quote:Op zondag 23 december 2007 16:19 schreef MutZ het volgende:
[..]
Plaat was voor iemand aangevraagd omdat ze ernstig ziek was en diegene is vanmorgen overleden... Degene die de plaat aanvroeg heeft dat 5 minuten geleden te horen gekregen...
Ik ook...quote:Op zondag 23 december 2007 16:17 schreef MariaMena het volgende:
Verwachtte ik eigenlijk alquote:Op zondag 23 december 2007 16:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ekdom neemt 't ff over...
Jup, heftig verhaal..quote:Op zondag 23 december 2007 16:19 schreef Litton-Lane het volgende:
Dan krijgt het verhaal ineens een wending zeg
Hiermee doelde ik niet alleen op de lol zoals gisteravond.quote:Op zondag 23 december 2007 16:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En dit is de andere kant. Maakt indruk.
Eens maar ook begrijpelijk van zijn kant uitquote:Op zondag 23 december 2007 16:20 schreef Cootz het volgende:
[..]
Jammer. Ik ben geen fan van emo-tv, maar wel van oprechte menselijke reacties.
wat mis ik nou weerquote:Op zondag 23 december 2007 16:17 schreef MariaMena het volgende:
Oei... dit is een lastig moment op de radio.
Ja inderdaad. Heel erg veel respect. Vooral omdat ze er elkaar ook zo bovenop helpen.quote:Op zondag 23 december 2007 16:23 schreef Impry het volgende:Nogmaals hulde voor de DJ's!
Moeten toch een partij impressies zijn als je daar zo staat!
Moment, dit fragment gaat ff voor allesquote:Op zondag 23 december 2007 16:22 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ik was ook even met iets anders bezig, had het wel willen zien.. al is het wel triest nieuws
quote:Op zondag 23 december 2007 16:22 schreef MariaMena het volgende:
Respect voor die gastenhoe die elkaar opbeuren...
[ afbeelding ]
Je ziet het Fabeltjes-krant item wel helemaal? Dan zou je schermopname-software kunnen gebruiken om het beeld van je PC (met dus het afspelen van de video) en het bijbehorende geluid opnieuw op te nemen.quote:Op zondag 23 december 2007 15:49 schreef Piles het volgende:
Grrrr, de opname van de Fabeltjeskrant speelt wel gewoon af, maar blijft bij alle programma's op 63% hangen
Kan ik m niet knippen![]()
Die cap is de mooiste samenvatting van dit moment...quote:Op zondag 23 december 2007 16:22 schreef MariaMena het volgende:
Respect voor die gastenhoe die elkaar opbeuren...
[ afbeelding ]
Dat krijg je he, als je niet eet.quote:
quote:Op zondag 23 december 2007 16:26 schreef Ambrosius het volgende:
Gesignaleerd door ons alledrie, en ook gesigneerd trouwens![]()
.
* Sirolf staat alvast vooraan met z'n vlaggetje op je youtube-channel.quote:Op zondag 23 december 2007 16:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Moment, dit fragment gaat ff voor alles
Dat zal wel moeten ja, nog tips voor software? PMquote:Op zondag 23 december 2007 16:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je ziet het Fabeltjes-krant item wel helemaal? Dan zou je schermopname-software kunnen gebruiken om het beeld van je PC (met dus het afspelen van de video) en het bijbehorende geluid opnieuw op te nemen.
Zo'n beetje alle screen recording software die output als WMV heeft voldoet. Je hebt dus keuze uit een paar pallets aan software.quote:Op zondag 23 december 2007 16:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat zal wel moeten ja, nog tips voor software? PM
quote:Op zondag 23 december 2007 16:26 schreef Ambrosius het volgende:
Gesignaleerd door ons alledrie, en ook gesigneerd trouwens![]()
.
Beterschap gewenst voor je vader!quote:Op zondag 23 december 2007 16:29 schreef Zotheid het volgende:
Ik moet naar een ander goed doel, me pa die gisteren geopereerd is.
Tot straks!
quote:Op zondag 23 december 2007 16:29 schreef Zotheid het volgende:
Tot straks!
Fay Lovski en dan Christmas ofzoquote:Op zondag 23 december 2007 16:30 schreef Qunix het volgende:
Hoe heet dit nummer?
Fay Lovsky - Christmas Was A Friend Of Minequote:Op zondag 23 december 2007 16:30 schreef Qunix het volgende:
Hoe heet dit nummer?
Bedankt.quote:
quote:
Sterkte voor julliequote:Op zondag 23 december 2007 16:29 schreef Zotheid het volgende:
Tot straks!
quote:Op zondag 23 december 2007 16:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bedankt.
[..]
![]()
Tokiohotel.
En nu echt weg!
Idd, is een hele verbetering!quote:Op zondag 23 december 2007 16:32 schreef Cootz het volgende:
Hehe gelukkig, dan gaat ze nu eindelijk weg uit beeld.
wel zo gezelligquote:Op zondag 23 december 2007 16:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik denk dat velen met je mee willen doen.
We worden er stil van...quote:Op zondag 23 december 2007 16:34 schreef MariaMena het volgende:
Topic 396 al weer bijna de realiteit
Thanks.quote:Op zondag 23 december 2007 16:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Fay Lovsky - Christmas Was A Friend Of Mine
quote:
quote:Op zondag 23 december 2007 16:40 schreef Babsie22 het volgende:
High & Dry van Radiohead aangevraagd voor mn moeder!! (Zie een paar topics terug...)
quote:Op zondag 23 december 2007 16:44 schreef MariaMena het volgende:
> Wat voor beesten zijn jullie?
< Dat weten we zelf ook niet
Dat wordt dus een topic met een pallet vraagtekens.quote:Op zondag 23 december 2007 16:43 schreef Cootz het volgende:
Wie opent vast het nieuwe topic, dan kunnen we daar 28 keer het bedrag herhalen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |