Geeft niks, volgende keer beterquote:Op zondag 23 december 2007 15:33 schreef purplerose het volgende:
Kan iemand mijn request in het lijstje erbij zetten?
Eddie Vedder - Hard Sun
chatsletje!im sorrie
Was je gisteren ook al ziek? Ik heb je gemistquote:Op zondag 23 december 2007 15:33 schreef purplerose het volgende:
Eddie Vedder - Hard Sun
chatsletje!im sorrie
Ben ook zeker voor Brabant! Stuk beter te bereizen ookquote:Op zondag 23 december 2007 15:33 schreef Impry het volgende:
[..]
Daarom -> Brabant!Suffe Hagenezen...
Toegevoegdquote:Op zondag 23 december 2007 15:33 schreef purplerose het volgende:
Eddie Vedder - Hard Sun
chatsletje!im sorrie
Je kan volgende week ook gewoon gaan naar www.uitzendinggemist.nl en zoeken op 'request'. Daar staan grote delen als video om te bekijken.quote:Op zondag 23 december 2007 15:34 schreef JeroenV het volgende:
Jammer dat ik niet zoveel van Serious request kan volgen dit jaar omdat ik veel bezig ben en ik het buitenland zit.
Maar zo te merken gaat het beter dan ooit tevoren en nog recpect van de actie met de badeend
Was het vorig jaar dan zoveel anders? toen werd er dacht ik buiten toch veel beter meegedaan...quote:Op zondag 23 december 2007 15:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het geluid staat gewoon te zacht buiten denk ik.
Ik ben er vorig jaar niet geweest, maar heb idd wel vernomen dat het geluid daar véél harder stond.quote:Op zondag 23 december 2007 15:36 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Was het vorig jaar dan zoveel anders? toen werd er dacht ik buiten toch veel beter meegedaan...
Ik heb nu last van mijn kniequote:Op zondag 23 december 2007 15:33 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Als ze dat daar voor dat huis ook eens wat meer deden [afbeelding] [afbeelding] Ziet er een beetje suf uit zo met twee van die uit-hun-dak-gaande DJ's op de voorgrond [afbeelding]
quote:Op zondag 23 december 2007 15:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heb je Coen weer met z'n Pilssukkel.
Is toch gewoon allemaal een script wat ze volgenquote:Op zondag 23 december 2007 15:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heb je Coen weer met z'n Pilssukkel.
Het is juist leuk om echt live te volgen en hier alles vol te chattenquote:Op zondag 23 december 2007 15:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je kan volgende week ook gewoon gaan naar www.uitzendinggemist.nl en zoeken op 'request'. Daar staan grote delen als video om te bekijken.
Lekker tof elke nacht feesten met jonge studentes, terwijl de rest allemaal afzietquote:Op zondag 23 december 2007 15:39 schreef Remzz het volgende:
Wat een gezeik op CoenHet is toch tof wat ie doet maakt het uit dat hij die liften waarschijnlijk al weken van te voren had.
Nee de rest heeft idd echt een afschuwelijke weekquote:Op zondag 23 december 2007 15:42 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Lekker tof elke nacht feesten met jonge studentes, terwijl de rest allemaal afziet
Toegevoegdquote:Op zondag 23 december 2007 15:41 schreef dndiek het volgende:
Guus Meeuwis - Proosten is mijn 2e request
Tsja..... Kan ie de komende maaaaanden in dat kutprogramma van 'm weer heel stoer gaan doen hoe geweldig goed hij die liften wel niet had geregeld en hoe erg hij wel niet moest afzienquote:Op zondag 23 december 2007 15:39 schreef Remzz het volgende:
Wat een gezeik op CoenHet is toch tof wat ie doet maakt het uit dat hij die liften waarschijnlijk al weken van te voren had.
Wat was je betalingskenmerk trouwens?quote:Op zondag 23 december 2007 15:41 schreef dndiek het volgende:
Guus Meeuwis - Proosten is mijn 2e request
mijne is 3FM22481.quote:Op zondag 23 december 2007 15:48 schreef Impry het volgende:
[..]
Wat was je betalingskenmerk trouwens?
Geen idee. Wel een fan-tas-tisch nummer, vooral in vele minuten durende liveversiesquote:Op zondag 23 december 2007 15:49 schreef Paaskonijn het volgende:
Is Counting Crows - Round Here al een keer gedraaid? [ afbeelding ]
Gewoon f*cking briljantquote:Op zondag 23 december 2007 15:24 schreef avw1982 het volgende:
Bert en Ernie door Veenstra en Ekdom. Geweldig.
http://youtube.com/watch?v=i_PqY2zzsDo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |