Ja inderdaad. Heel erg veel respect. Vooral omdat ze er elkaar ook zo bovenop helpen.quote:Op zondag 23 december 2007 16:23 schreef Impry het volgende:Nogmaals hulde voor de DJ's!
Moeten toch een partij impressies zijn als je daar zo staat!
Moment, dit fragment gaat ff voor allesquote:Op zondag 23 december 2007 16:22 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ik was ook even met iets anders bezig, had het wel willen zien.. al is het wel triest nieuws
quote:Op zondag 23 december 2007 16:22 schreef MariaMena het volgende:
Respect voor die gastenhoe die elkaar opbeuren...
[ afbeelding ]
Je ziet het Fabeltjes-krant item wel helemaal? Dan zou je schermopname-software kunnen gebruiken om het beeld van je PC (met dus het afspelen van de video) en het bijbehorende geluid opnieuw op te nemen.quote:Op zondag 23 december 2007 15:49 schreef Piles het volgende:
Grrrr, de opname van de Fabeltjeskrant speelt wel gewoon af, maar blijft bij alle programma's op 63% hangen
Kan ik m niet knippen![]()
Die cap is de mooiste samenvatting van dit moment...quote:Op zondag 23 december 2007 16:22 schreef MariaMena het volgende:
Respect voor die gastenhoe die elkaar opbeuren...
[ afbeelding ]
Dat krijg je he, als je niet eet.quote:
quote:Op zondag 23 december 2007 16:26 schreef Ambrosius het volgende:
Gesignaleerd door ons alledrie, en ook gesigneerd trouwens![]()
.
* Sirolf staat alvast vooraan met z'n vlaggetje op je youtube-channel.quote:Op zondag 23 december 2007 16:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Moment, dit fragment gaat ff voor alles
Dat zal wel moeten ja, nog tips voor software? PMquote:Op zondag 23 december 2007 16:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je ziet het Fabeltjes-krant item wel helemaal? Dan zou je schermopname-software kunnen gebruiken om het beeld van je PC (met dus het afspelen van de video) en het bijbehorende geluid opnieuw op te nemen.
Zo'n beetje alle screen recording software die output als WMV heeft voldoet. Je hebt dus keuze uit een paar pallets aan software.quote:Op zondag 23 december 2007 16:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat zal wel moeten ja, nog tips voor software? PM
quote:Op zondag 23 december 2007 16:26 schreef Ambrosius het volgende:
Gesignaleerd door ons alledrie, en ook gesigneerd trouwens![]()
.
Beterschap gewenst voor je vader!quote:Op zondag 23 december 2007 16:29 schreef Zotheid het volgende:
Ik moet naar een ander goed doel, me pa die gisteren geopereerd is.
Tot straks!
quote:Op zondag 23 december 2007 16:29 schreef Zotheid het volgende:
Tot straks!
Fay Lovski en dan Christmas ofzoquote:Op zondag 23 december 2007 16:30 schreef Qunix het volgende:
Hoe heet dit nummer?
Fay Lovsky - Christmas Was A Friend Of Minequote:Op zondag 23 december 2007 16:30 schreef Qunix het volgende:
Hoe heet dit nummer?
Bedankt.quote:
quote:
Sterkte voor julliequote:Op zondag 23 december 2007 16:29 schreef Zotheid het volgende:
Tot straks!
quote:Op zondag 23 december 2007 16:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bedankt.
[..]
![]()
Tokiohotel.
En nu echt weg!
Idd, is een hele verbetering!quote:Op zondag 23 december 2007 16:32 schreef Cootz het volgende:
Hehe gelukkig, dan gaat ze nu eindelijk weg uit beeld.
wel zo gezelligquote:Op zondag 23 december 2007 16:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik denk dat velen met je mee willen doen.
We worden er stil van...quote:Op zondag 23 december 2007 16:34 schreef MariaMena het volgende:
Topic 396 al weer bijna de realiteit
Thanks.quote:Op zondag 23 december 2007 16:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Fay Lovsky - Christmas Was A Friend Of Mine
quote:
quote:Op zondag 23 december 2007 16:40 schreef Babsie22 het volgende:
High & Dry van Radiohead aangevraagd voor mn moeder!! (Zie een paar topics terug...)
quote:Op zondag 23 december 2007 16:44 schreef MariaMena het volgende:
> Wat voor beesten zijn jullie?
< Dat weten we zelf ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |