Half 4 is een ander bestand (900MBquote:
Plaat was voor iemand aangevraagd omdat ze ernstig ziek was en diegene is vanmorgen overleden... Degene die de plaat aanvroeg heeft dat 5 minuten geleden te horen gekregen...quote:Op zondag 23 december 2007 16:17 schreef N.icka het volgende:
Ik miste het , wat gebeurde er?
Iemand vroeg een plaat aan voor een ernstige zieke maar ze kreeg 5 min geleden te horen dat die gene overleden is.quote:Op zondag 23 december 2007 16:17 schreef N.icka het volgende:
Hier nog 1.quote:Op zondag 23 december 2007 16:17 schreef MariaMena het volgende:
Ik heb hier echt kippenvel
Meer die "rock"band. Ik zal vanavond wel even terugluisteren om de precieze tijd door te geven.quote:Op zondag 23 december 2007 16:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Half 4 is een ander bestand (900MB), ik ga eerst de Fabeltjeskrant doen, en dan aan dit fragment beginnen
Wat voor band is het, dat dweilorkest nog?
Ik ook....quote:Op zondag 23 december 2007 16:17 schreef MariaMena het volgende:
Was iemand ie een plaat wilde aanvragen ook namens een vereniging voor een zieke vrouw(/man?), maar ze heeft net 5 minuten geleden te horen gekregen dat zij(/hij?) overleden is. Dat raakte even de snaar bij Michiel. Hij gooide zijn koptelefoon ff weg.. echt kippenvel momentquote:Op zondag 23 december 2007 16:17 schreef N.icka het volgende:
Jammer. Ik ben geen fan van emo-tv, maar wel van oprechte menselijke reacties.quote:
Ik ook....quote:
En dit is de andere kant. Maakt indruk.quote:Op zondag 23 december 2007 16:19 schreef MutZ het volgende:
[..]
Plaat was voor iemand aangevraagd omdat ze ernstig ziek was en diegene is vanmorgen overleden... Degene die de plaat aanvroeg heeft dat 5 minuten geleden te horen gekregen...
Ik ook...quote:Op zondag 23 december 2007 16:17 schreef MariaMena het volgende:
Verwachtte ik eigenlijk alquote:Op zondag 23 december 2007 16:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ekdom neemt 't ff over...
Jup, heftig verhaal..quote:Op zondag 23 december 2007 16:19 schreef Litton-Lane het volgende:
Dan krijgt het verhaal ineens een wending zeg
Hiermee doelde ik niet alleen op de lol zoals gisteravond.quote:Op zondag 23 december 2007 16:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En dit is de andere kant. Maakt indruk.
Eens maar ook begrijpelijk van zijn kant uitquote:Op zondag 23 december 2007 16:20 schreef Cootz het volgende:
[..]
Jammer. Ik ben geen fan van emo-tv, maar wel van oprechte menselijke reacties.
wat mis ik nou weerquote:Op zondag 23 december 2007 16:17 schreef MariaMena het volgende:
Oei... dit is een lastig moment op de radio.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |