En dan weer Ekdom, of Stenders?quote:Op zondag 23 december 2007 15:53 schreef MariaMena het volgende:
Zo nog twee uurtjes Veenstra Veenstra
Noritquote:Op zondag 23 december 2007 15:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waar komt dat geld van het pompen eik vandaan?
En Aqua4life(?) verdubbelt.quote:
Ik neem alles opquote:Op zondag 23 december 2007 15:59 schreef MariaMena het volgende:
Is er iemand die VeiligTV zo gaat opnemen?
Als het goed isquote:Op zondag 23 december 2007 15:55 schreef Piles het volgende:
[..]
En dan weer Ekdom, of Stenders?
Aankondiging voor VeilingTV alvast![]()
Piles neemt alles op volgens mij.quote:Op zondag 23 december 2007 15:59 schreef MariaMena het volgende:
Is er iemand die VeiligTV zo gaat opnemen?
Zolang het werkt jaquote:
quote:Op zondag 23 december 2007 16:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Zolang het werkt ja
En nu nog tijd hebben om het te knippen en up te loaden
Nog een half uur voor Zusje.wmv trouwens
Ik was net aan het editten, dus zie boven je postquote:Op zondag 23 december 2007 16:04 schreef Qunix het volgende:
Heeft iemand nog een youtube link naar guus en het orkest?
Okequote:Op zondag 23 december 2007 16:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik was net aan het editten, dus zie boven je post
Was samen met Sander, donderdags ofzo.quote:Op zondag 23 december 2007 15:59 schreef Qunix het volgende:
Giel ramen wassen in WTC te Amsterdam?
Dat heb ik gemist...
Stond je weer rek oefeningen te doen dan?quote:Op zondag 23 december 2007 16:12 schreef Zotheid het volgende:
Het is hier erg gezellig op het plein. Vooral toen die band kwam, rond half 4. Iemand een caps daarvan?
Heb je het moment van die band? Rond half 4?quote:Op zondag 23 december 2007 16:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Zolang het werkt ja
En nu nog tijd hebben om het te knippen en up te loaden
Nog een half uur voor Zusje.wmv trouwens
Nog 1 poging voor het repareren van het Fabeltjeskrant-fragment. Moet lukken, want Guus met die band zit daar ook bij
Nee ik was met een vriend in de stad en we hebben de halve middag daar gestaan.quote:Op zondag 23 december 2007 16:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Stond je weer rek oefeningen te doen dan?
En hoe is het met je kuit?quote:Op zondag 23 december 2007 16:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee ik was met een vriend in de stad en we hebben de halve middag daar gestaan.
Half 4, das dan niet die band die net voor de Fabeltjeskrant was?quote:Op zondag 23 december 2007 16:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Heb je het moment van die band? Rond half 4?![]()
Was erg gezellig!
Klopt, vandaag is het drukker en gezelliger dan de afgelopen dagen.quote:
Ik voel het nog wel. Die masseur was er weer.quote:
Cool, ik hoop dat het lukt!quote:Op zondag 23 december 2007 16:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb tot 4 uur opnames, maar nog ff afwachten of ik de boel gerepareerd krijg
Waarom nou weer een wijsneus? Omdat 'ie wat doet wat je niet verwacht? Ik vind het een prima initiatiefquote:Op zondag 23 december 2007 16:14 schreef Impry het volgende:
Wat een wijsneus zeg en dan zo'n fokking irritant wijf op de achtergrond
quote:Op zondag 23 december 2007 16:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee ik was met een vriend in de stad en we hebben de halve middag daar gestaan.
Prima initiatief, dat zeker, maar hij voelt z'n eigen nogal watquote:Op zondag 23 december 2007 16:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom nou weer een wijsneus? Omdat 'ie wat doet wat je niet verwacht? Ik vind het een prima initiatief.
Die mensen met die mutsen op die de sneeuwballen aan het vangen waren. Stonden voor me, erg irritant.quote:Op zondag 23 december 2007 16:14 schreef Impry het volgende:
Wat een wijsneus zeg en dan zo'n fokking irritant wijf op de achtergrond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |