quote:Op zondag 23 december 2007 16:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee ik was met een vriend in de stad en we hebben de halve middag daar gestaan.
Prima initiatief, dat zeker, maar hij voelt z'n eigen nogal watquote:Op zondag 23 december 2007 16:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom nou weer een wijsneus? Omdat 'ie wat doet wat je niet verwacht? Ik vind het een prima initiatief.
Die mensen met die mutsen op die de sneeuwballen aan het vangen waren. Stonden voor me, erg irritant.quote:Op zondag 23 december 2007 16:14 schreef Impry het volgende:
Wat een wijsneus zeg en dan zo'n fokking irritant wijf op de achtergrond
Half 4 is een ander bestand (900MBquote:
Plaat was voor iemand aangevraagd omdat ze ernstig ziek was en diegene is vanmorgen overleden... Degene die de plaat aanvroeg heeft dat 5 minuten geleden te horen gekregen...quote:Op zondag 23 december 2007 16:17 schreef N.icka het volgende:
Ik miste het , wat gebeurde er?
Iemand vroeg een plaat aan voor een ernstige zieke maar ze kreeg 5 min geleden te horen dat die gene overleden is.quote:Op zondag 23 december 2007 16:17 schreef N.icka het volgende:
Ik miste het , wat gebeurde er?
Hier nog 1.quote:Op zondag 23 december 2007 16:17 schreef MariaMena het volgende:
Ik heb hier echt kippenvel
Meer die "rock"band. Ik zal vanavond wel even terugluisteren om de precieze tijd door te geven.quote:Op zondag 23 december 2007 16:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Half 4 is een ander bestand (900MB), ik ga eerst de Fabeltjeskrant doen, en dan aan dit fragment beginnen
Wat voor band is het, dat dweilorkest nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |