Dan hadden de dj's een vooruitziende blik, want die is afgelopen nacht gedraaid.quote:Op zondag 23 december 2007 13:53 schreef Geartsjuh het volgende:
Plaatje aangevraagd: Acda & De Munnik - Het regent zonnestralen
Gaat iemand dat nog bijhoudenquote:DJKoster (vanaf topic 350)
Damzkieee (vanaf topic 350)
WebHawkjuh (vanaf topic 350, sponsort ook de andere 3fm medewerkers)
Aantal topics: 1 (deel 353) (en 9 o.i.d. voor de andere medewerkers)
Tussenstand: 20 euro Iemand moet dit nog bijwerken
Heel de dag al vandaag.quote:Op zondag 23 december 2007 13:55 schreef Sirolf het volgende:
Hee, de headlines staan voor de verandering buiten.
quote:Op zondag 23 december 2007 13:55 schreef Sirolf het volgende:
Hee, de headlines staan voor de verandering buiten.
Dan mag ie mooi nog een keertje gedraaid wordenquote:Op zondag 23 december 2007 13:54 schreef broer het volgende:
[..]
Dan hadden de dj's een vooruitziende blik, want die is afgelopen nacht gedraaid.
Heb hem in de OP gezet, volgend topic staat hij erbijquote:Op zondag 23 december 2007 13:56 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Dan mag ie mooi nog een keertje gedraaid worden.
Dat is de hele week al zo hoor!quote:Op zondag 23 december 2007 13:57 schreef Cootz het volgende:
Deze headlines zijn gelukkig wel live en elk uur anders.
Haha, het zijn herhalingen van woensdag en donderdag grotendeels.quote:Op zondag 23 december 2007 13:57 schreef Cootz het volgende:
Deze headlines zijn gelukkig wel live en elk uur anders.
Thanksquote:Op zondag 23 december 2007 13:57 schreef Impry het volgende:
[..]
Heb hem in de OP gezet, volgend topic staat hij erbij
Jaja ik weet het, maar na zo'n avondje steeds dezelfde headline-herhalingen ben ik altijd blij als ze overdag weer live doenquote:Op zondag 23 december 2007 13:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat is de hele week al zo hoor!
Alleen de headlines vanaf 19 uur 's avonds zijn herhalingen.
Zeker, Albert vond ik ook wel gezelligquote:Op zondag 23 december 2007 14:00 schreef Sirolf het volgende:
Guus was toch echt veruit de leukste 'slaap'gast!
Ja, was echt gaaf gisterenavond!quote:Op zondag 23 december 2007 14:01 schreef Qunix het volgende:
Vet! Dat orkest en Guus live... Heb ik mooi gemist
Moet m nog knippen, maar vanmiddag wel op YouTubequote:Op zondag 23 december 2007 14:01 schreef Qunix het volgende:
Vet! Dat orkest en Guus live... Heb ik mooi gemist
"Het is een nacht, die je normaal alleen in films ziet."quote:Op zondag 23 december 2007 14:01 schreef MariaMena het volgende:
Het is vacht, die je normaal alleen.. hoe ging die nou??
De uitnodiging ging over 2009, niet 2008.quote:Op zondag 23 december 2007 14:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet m nog knippen, maar vanmiddag wel op YouTube
SR volgens jaar in Tilburg?
Was wel het voorstel van Guus, namens de gemeente, om SR in 2009 in Tilburg te doen. Dan bestaat Tilburg 200 jaar.quote:Op zondag 23 december 2007 14:02 schreef Qunix het volgende:
Misschien volgend jaar dus Serious Request te Tilburg?
Ik hoop het niet. Hij mag wel weer terug naar Utrechtquote:Op zondag 23 december 2007 14:02 schreef Qunix het volgende:
Misschien volgend jaar dus Serious Request te Tilburg?
Uiteraard http://www.youtube.com/watch?v=Kabm2JRcfrQquote:Op zondag 23 december 2007 14:04 schreef Cootz het volgende:
Heeft iemand een filmpje van die VeilingTV met Michiel en die blauwe maffe bril? Of van die compilatie die om 12:00 uur in de headlines zat?
Spuit11quote:Op zondag 23 december 2007 14:04 schreef Sirolf het volgende:
MEGA-eend in de headlines!
[ link | afbeelding ]
Thanks! Geniaalquote:Op zondag 23 december 2007 14:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Uiteraard http://www.youtube.com/watch?v=Kabm2JRcfrQ
en niet eens de winst voor SRquote:Op zondag 23 december 2007 14:08 schreef rubbereend het volgende:
ik heb echt genoten vannachtpokeren met SR aan
heerlijke muziek vannacht
quote:Op zondag 23 december 2007 14:12 schreef Ambrosius het volgende:
Daar kan ze op zich ook niks aan doen.
www.djkoelkast.nl/brrbrr.mp3quote:Op zondag 23 december 2007 14:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
lollig riedeltje wat ie net had...... brr wat is 't koud, 't maakt niet uit als je maar van me houd
Nee.quote:Op zondag 23 december 2007 14:22 schreef Cybart het volgende:
[..]
fleur is toch die blonde
die ook savonds het 11 uur journaal op ned 3 doet???
Ja dat had ik ook al lang in de gatenquote:
QoS in je modem/router aanzetten een regel aanmaken die het verkeer naar jouw PC voorrang verleent.quote:Op zondag 23 december 2007 14:23 schreef MariaMena het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook al lang in de gatenmaar internetstream doet hier vaak kut omdat mijn broertje zo nodig ook moet mee kijken op zijn pc.. grom. Dat trekt de internetverbinding dus absoluut niet (1600 kbps is echt te veel
)
quote:Op zondag 23 december 2007 14:28 schreef Ambrosius het volgende:
Michiel zat maar heel kort in een dipje, hij is weer helemaal de oude.
Jow!quote:Op zondag 23 december 2007 14:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik moet er alleen wel vandoor...tot vanavond laat of vannacht mensen, veel plezier stelletje verslaafden
Dat heb ik mij ook al eens afgevraagd... van de nummers van nu die vaak worden aangevraagd snap ik het, maar van dit soort platen (hoewel heel leuk). In de OP staan al aardig wat te gekke nummers die toch best wel een draaibeurtje verdienen....quote:Op zondag 23 december 2007 14:27 schreef Damzkieee het volgende:
Dit nummer heb ik al zovaak gehoord (net als vele andere nummers). Waarom draaien ze niet gewoon álle requests?
Ik ken al 3 anderen die hem hebben aangevraagd. Maar omdat hij niet bekend genoeg is zal hij wel niet gedraaid worden. Kijken of de boycot bij de top SR ook geldt.quote:Op zondag 23 december 2007 14:30 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Dat heb ik mij ook al eens afgevraagd... van de nummers van nu die vaak worden aangevraagd snap ik het, maar van dit soort platen (hoewel heel leuk). In de OP staan al aardig wat te gekke nummers die toch best wel een draaibeurtje verdienen....
Oa die van jou, prachtig nummer! Zeker live vond ik het echt geweldig...
Leuk maar als je geen toegang krijgt tot de instellingen omdat niemand in huis het wachtwoord weet. tja..quote:Op zondag 23 december 2007 14:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
QoS in je modem/router aanzetten een regel aanmaken die het verkeer naar jouw PC voorrang verleent.
Ben ik ook benieuwd naar, uit de OP had ik bv ook Arcade Fire, Blur en mijn eigen aangevraagde Interpol heel graag gehoord, maar dit zijn allemaal nummers die nooit echt als single vaak gedraaid zijn geweest en dus ook nu blijkbaar aan de kan worden geschoven.quote:Op zondag 23 december 2007 14:32 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik ken al 3 anderen die hem hebben aangevraagd. Maar omdat hij niet bekend genoeg is zal hij wel niet gedraaid worden. Kijken of de boycot bij de top SR ook geldt.
Misschien helpt http://www.phenoelit-us.org/dpl/dpl.html je?quote:Op zondag 23 december 2007 14:34 schreef MariaMena het volgende:
[..]
Leuk maar als je geen toegang krijgt tot de instellingen omdat niemand in huis het wachtwoord weet. tja..
Daarom ben ik ook benieuwd of bij de top SR álle requests gedraaid gaan worden.quote:Op zondag 23 december 2007 14:35 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Ben ik ook benieuwd naar, uit de OP had ik bv ook Arcade Fire, Blur en mijn eigen aangevraagde Interpol heel graag gehoord, maar dit zijn allemaal nummers die nooit echt als single vaak gedraaid zijn geweest en dus ook nu blijkbaar aan de kan worden geschoven.
Ik denk dat bv Arcade Fire- Keep the car running, Interpol-heinrich maneuver, Blur- Song 2 wel gedraaid zouden zijn (net als bij Editors Racing Rats al herhaaldelijk).
Maar ja, ik dacht ik kies (uit de platen in het systeem) mijn favoriete plaat van de band waarop ik wil stemmen, niet degene waarvan ik denk dat íe gedraaid zal worden...
de top 11XX was het vorig jaar geloof ikquote:Op zondag 23 december 2007 14:37 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook benieuwd of bij de top SR álle requests gedraaid gaan worden.
Ja, ik ook.. Maar die komt online te staan geloof ik he? Is wat gemakkelijker te checken gelukkig of hij gedraaid wordt... Ik heb overigens naast Interpol ook AF-Intervention aangevraagd, dus die heeft ook al zeker 2 verzoekjes... Maar aangezien die hier al in de OP staat hier niet doorgegeven.quote:Op zondag 23 december 2007 14:37 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook benieuwd of bij de top SR álle requests gedraaid gaan worden.
Gesorteerd op geld toch?quote:Op zondag 23 december 2007 14:38 schreef borisz het volgende:
[..]
de top 11XX was het vorig jaar geloof ikwat ze draaiden
quote:Op zondag 23 december 2007 14:39 schreef rubbereend het volgende:
zo dat waren weer 40 posts dankzijn happy hardcore
Vanaf wanneer ongeveerquote:Op zondag 23 december 2007 14:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Iemand een opname van de laatste vijftien minuten? M'n zusje kwam een aantal keren in beeld voorbij.
blijkbaar niet zo heel hard (ivm de microfoon ook buiten)quote:Op zondag 23 december 2007 14:40 schreef RHCPeter het volgende:
Hoe hard staat het idd eigenlijk daar op het plein?
Iemand een opname van je zusje? De laatste vijftien minuten kwamen namelijk een aantal keren in beeld voorbijquote:Op zondag 23 december 2007 14:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Iemand een opname van de laatste vijftien minuten? M'n zusje kwam een aantal keren in beeld voorbij.
Vrij zacht, hoor ik steeds...quote:Op zondag 23 december 2007 14:40 schreef RHCPeter het volgende:
Vrij zacht. Door de acoustiek van het plein gaat het rondzingen als het geluid te hard gezet wordt.quote:Op zondag 23 december 2007 14:40 schreef RHCPeter het volgende:
Héél erg zacht! Als je 10 meter van een box af staat hoor je er al niks meer van.quote:Op zondag 23 december 2007 14:40 schreef RHCPeter het volgende:
klopt, is niet helemaal perfect daar als je de volumeknop daar open zet.quote:Op zondag 23 december 2007 14:41 schreef Cybart het volgende:
[..]
blijkbaar niet zo heel hard (ivm de microfoon ook buiten)
Waarom zetten ze daar dan eigenlijk niet een soort van telefooncel neer, is dat probleem ook opgelost...quote:Op zondag 23 december 2007 14:41 schreef Cybart het volgende:
[..]
blijkbaar niet zo heel hard (ivm de microfoon ook buiten)
Als je van beeld houdt, dan vraag je het aan Piles...quote:
quote:Op zondag 23 december 2007 14:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Iemand een opname van je zusje? De laatste vijftien minuten kwamen namelijk een aantal keren in beeld voorbij
Zie: http://www.flickr.com/photos/17917402@N05/2102856799/quote:Op zondag 23 december 2007 14:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bass is lekker he? op het eind knalt de bass er ook nog even lekker door.
quote:Op zondag 23 december 2007 14:43 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je naam erbij gezetquote:Op zondag 23 december 2007 14:39 schreef Kolomo het volgende:
Ik heb overigens naast Interpol ook AF-Intervention aangevraagd, dus die heeft ook al zeker 2 verzoekjes... Maar aangezien die hier al in de OP staat hier niet doorgegeven.
Ik heb afgelopen week nog maar 2 verzoekjes gedaan: Silversun Pickups - Lazy Eye en The Feeling - Love it When You Call.quote:Op zondag 23 december 2007 14:44 schreef Impry het volgende:
[..]
Je naam erbij gezetVolgend topic staat hij erin.
" Mijn nieuwe subwoofer alvast voor kerst. "quote:Op zondag 23 december 2007 14:44 schreef Qunix het volgende:
Zie: http://www.flickr.com/photos/17917402@N05/2102856799/
3 keer bij stenders vannacht!!quote:Op zondag 23 december 2007 14:46 schreef kassenbouwer het volgende:
Iemand gisteren nog "Kersfees in Afrika" gehoord?
quote:
Nicequote:Op zondag 23 december 2007 14:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
" Mijn nieuwe subwoofer alvast voor kerst. "
Niet slecht ! wat een ding.![]()
Heb zelf ook een Logitech subwoofer (die bij de X-530 set zit)
http://www.muizenshop.nl/layout/media/601-800/653_1_image.jpg
Kylie
Ga ze er ook bijzetten!quote:Op zondag 23 december 2007 14:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen week nog maar 2 verzoekjes gedaan: Silversun Pickups - Lazy Eye en The Feeling - Love it When You Call.
Ja, echt te gek...!quote:Op zondag 23 december 2007 14:46 schreef kassenbouwer het volgende:
Iemand gisteren nog "Kersfees in Afrika" gehoord?
quote:Op zondag 23 december 2007 14:53 schreef Horloge het volgende:
Meneer, je kunt niet over jezelf heen bieden.
quote:
quote:Hartelijk dank voor je donatie aan de 3FM Serious Request. Samen met jou draagt het Nederlandse Rode Kruis bij aan een wereld met voldoende schoon drinkwater. Het volledige bedrag gaat naar het Nederlandse Rode Kruis die hiermee onder andere bronnen zuivert en aanlegt, maar ook voorlichting geeft over gezondheid en hygiëne.
De plaat die je aangevraagd hebt, FEELING - LOVE IT WHEN YOU CALL, wordt misschien al deze week op 3FM gedraaid maar in ieder geval volgende week tijdens de Top Serious Request.
Het bedrag wordt over enkele dagen van je rekening afgeschreven onder vermelding van kenmerk 3FM22222.
Nee, geen tussenstand vandaag.quote:Op zondag 23 december 2007 14:54 schreef Cootz het volgende:
Komt er nou vandaag, zoals gebruikelijk, geen nieuwe tussenstand?
Waarschijnlijk niet.quote:Op zondag 23 december 2007 14:54 schreef Cootz het volgende:
Denk 't niet idd.quote:Op zondag 23 december 2007 14:54 schreef Cootz het volgende:
Toegevoegd, volgens mij is die tweede als langsgekomen, was die namens jou, of weet je dat niet?quote:Op zondag 23 december 2007 14:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen week nog maar 2 verzoekjes gedaan: Silversun Pickups - Lazy Eye en The Feeling - Love it When You Call.
Die heb ik gisteravond pas aangevraagd.quote:Op zondag 23 december 2007 14:57 schreef Impry het volgende:
[..]
Toegevoegd, volgens mij is die tweede als langsgekomen, was die namens jou, of weet je dat niet?
Dat is de stand van net, of heb je em al eerder aangevraagd?quote:Op zondag 23 december 2007 14:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Viel mij idd ook al op. Er zijn dus al 22.222 platen aangevraagd!
Een paar minuten geleden!quote:Op zondag 23 december 2007 15:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat is de stand van net, of heb je em al eerder aangevraagd?
Ja, precies jaquote:Op zondag 23 december 2007 15:01 schreef rubbereend het volgende:
slim gedaan van Don, tis vast goedkoper dan zelf een clip laten maken en meoten betalen
Ik was al aan het zoeken op de camquote:Op zondag 23 december 2007 15:04 schreef purplerose het volgende:
grrrrrrrrrrrrr uiteraard vonden mijn darmen en maag dat ik niet naar denhaag kon vandaag [afbeelding] [afbeelding]
http://youtube.com/watch?v=L0RqDoHm0GY ?quote:Op zondag 23 december 2007 15:04 schreef Qunix het volgende:
Wat is dit nummer wat Gerard nu zingt?
quote:Op zondag 23 december 2007 15:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Owja, het uur is weer voorbij. Dan word je er weer aan herinnerd dat je op een amateuristische site zit![]()
![]()
.
Same here!quote:Op zondag 23 december 2007 15:05 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik had net nog het YouTube filmpje zitten kijken [afbeelding]
Ik ook, maar het blijft goedquote:Op zondag 23 december 2007 15:05 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik had net nog het YouTube filmpje zitten kijken
Ja inderdaad, het viel me op de youtube versie ook al op...quote:Op zondag 23 december 2007 15:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zie die meid in de deuropening dubbelliggen [afbeelding].
ik was mezelf ook al aan het zoeken en vond mezelf trug op de plee met een emmer voor me snufferdquote:Op zondag 23 december 2007 15:05 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik was al aan het zoeken op de cam
Was vrijdag al iddquote:Op zondag 23 december 2007 15:07 schreef TornadoDK het volgende:
het was een herhaling??
Jepquote:Op zondag 23 december 2007 15:07 schreef TornadoDK het volgende:
het was een herhaling??
Als je het niet erg vind laat ikquote:Op zondag 23 december 2007 15:08 schreef purplerose het volgende:
[..]
ik was mezelf ook al aan het zoeken en vond mezelf trug op de plee met een emmer voor me snufferd
ze hebben er nu ook voor het eerst ruimte voorquote:Op zondag 23 december 2007 15:08 schreef Sirolf het volgende:
Zo hee, ze zijn al begonnen met de podium-opbouw. Gigantisch podium gaan ze dit jaar opzetten zeg, da's wel iets anders dan zo'n podiumwagen!
quote:Op zondag 23 december 2007 15:08 schreef Cybart het volgende:
michiel heeft een dipdag geloof ik
(op zn geweldige we all stand together na dan)
thxquote:Op zondag 23 december 2007 15:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je het niet erg vind laat ikvandaag ff thuis
Beterschap iig
Gelukkig wel; mag wel een keerquote:Op zondag 23 december 2007 15:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze hebben er nu ook voor het eerst ruimte voor
Aaawww... En ook al van de mega-badeend? Of houdt hij die toch stiekem zelf?quote:Op zondag 23 december 2007 15:11 schreef Sirolf het volgende:
Awwwww, Michiel gaat afscheid nemen van Animal...!
moet hij zelf maar bieden!quote:Op zondag 23 december 2007 15:11 schreef Sirolf het volgende:
Awwwww, Michiel gaat afscheid nemen van Animal...!
Die houdt 'ie toch echt zelf.quote:Op zondag 23 december 2007 15:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Aaawww... En ook al van de mega-badeend? Of houdt hij die toch stiekem zelf?
ze kunnen ook voor leke plaat niet alle namen opnoemen denk ik........ beetje onbegonnen werkquote:Op zondag 23 december 2007 15:13 schreef Marc63 het volgende:
Mn zus heeft deze ook aangevraagd, maar is niet genoemd.
Heb je foto`s/ webcam shots...quote:Op zondag 23 december 2007 15:08 schreef Sirolf het volgende:
Zo hee, ze zijn al begonnen met de podium-opbouw. Gigantisch podium gaan ze dit jaar opzetten zeg, da's wel iets anders dan zo'n podiumwagen! [afbeelding]
't Kwam wat snel voorbij, helaas dus...quote:Op zondag 23 december 2007 15:15 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heb je foto`s/ webcam shots...
Soms noemen ze een aantal namen, maar meestal niet. Maakt mij ook niet zoveel uit. Ze had ook haar telefoonnummer niet opgegeven.quote:Op zondag 23 december 2007 15:14 schreef gateway het volgende:
[..]
ze kunnen ook voor leke plaat niet alle namen opnoemen denk ik........ beetje onbegonnen werk
quote:Op zondag 23 december 2007 15:18 schreef Piles het volgende:
Ik open niet, maar Zusje.wmv is aan het opslaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |