Daarom ben ik ook benieuwd of bij de top SR álle requests gedraaid gaan worden.quote:Op zondag 23 december 2007 14:35 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Ben ik ook benieuwd naar, uit de OP had ik bv ook Arcade Fire, Blur en mijn eigen aangevraagde Interpol heel graag gehoord, maar dit zijn allemaal nummers die nooit echt als single vaak gedraaid zijn geweest en dus ook nu blijkbaar aan de kan worden geschoven.
Ik denk dat bv Arcade Fire- Keep the car running, Interpol-heinrich maneuver, Blur- Song 2 wel gedraaid zouden zijn (net als bij Editors Racing Rats al herhaaldelijk).
Maar ja, ik dacht ik kies (uit de platen in het systeem) mijn favoriete plaat van de band waarop ik wil stemmen, niet degene waarvan ik denk dat íe gedraaid zal worden...

de top 11XX was het vorig jaar geloof ikquote:Op zondag 23 december 2007 14:37 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook benieuwd of bij de top SR álle requests gedraaid gaan worden.
 wat ze draaiden
 wat ze draaiden

Ja, ik ook.. Maar die komt online te staan geloof ik he? Is wat gemakkelijker te checken gelukkig of hij gedraaid wordt... Ik heb overigens naast Interpol ook AF-Intervention aangevraagd, dus die heeft ook al zeker 2 verzoekjes... Maar aangezien die hier al in de OP staat hier niet doorgegeven.quote:Op zondag 23 december 2007 14:37 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook benieuwd of bij de top SR álle requests gedraaid gaan worden.

.
.

Gesorteerd op geld toch?quote:Op zondag 23 december 2007 14:38 schreef borisz het volgende:
[..]
de top 11XX was het vorig jaar geloof ikwat ze draaiden

quote:Op zondag 23 december 2007 14:39 schreef rubbereend het volgende:
zo dat waren weer 40 posts dankzijn happy hardcore
 .
.

Vanaf wanneer ongeveerquote:Op zondag 23 december 2007 14:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Iemand een opname van de laatste vijftien minuten? M'n zusje kwam een aantal keren in beeld voorbij.

blijkbaar niet zo heel hard (ivm de microfoon ook buiten)quote:Op zondag 23 december 2007 14:40 schreef RHCPeter het volgende:
Hoe hard staat het idd eigenlijk daar op het plein?

Iemand een opname van je zusje? De laatste vijftien minuten kwamen namelijk een aantal keren in beeld voorbijquote:Op zondag 23 december 2007 14:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Iemand een opname van de laatste vijftien minuten? M'n zusje kwam een aantal keren in beeld voorbij.

Vrij zacht, hoor ik steeds...quote:Op zondag 23 december 2007 14:40 schreef RHCPeter het volgende:

Vrij zacht. Door de acoustiek van het plein gaat het rondzingen als het geluid te hard gezet wordt.quote:Op zondag 23 december 2007 14:40 schreef RHCPeter het volgende:

jeeuuh dat wil je ook echt hebben
 jeeuuh dat wil je ook echt hebben

Héél erg zacht! Als je 10 meter van een box af staat hoor je er al niks meer van.quote:Op zondag 23 december 2007 14:40 schreef RHCPeter het volgende:

klopt, is niet helemaal perfect daar als je de volumeknop daar open zet.quote:Op zondag 23 december 2007 14:41 schreef Cybart het volgende:
[..]
blijkbaar niet zo heel hard (ivm de microfoon ook buiten)

Waarom zetten ze daar dan eigenlijk niet een soort van telefooncel neer, is dat probleem ook opgelost...quote:Op zondag 23 december 2007 14:41 schreef Cybart het volgende:
[..]
blijkbaar niet zo heel hard (ivm de microfoon ook buiten)

Als je van beeld houdt, dan vraag je het aan Piles...quote:

quote:Op zondag 23 december 2007 14:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Iemand een opname van je zusje? De laatste vijftien minuten kwamen namelijk een aantal keren in beeld voorbij

.
.

Zie: http://www.flickr.com/photos/17917402@N05/2102856799/quote:Op zondag 23 december 2007 14:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bass is lekker he? op het eind knalt de bass er ook nog even lekker door.

quote:Op zondag 23 december 2007 14:43 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Je naam erbij gezetquote:Op zondag 23 december 2007 14:39 schreef Kolomo het volgende:
Ik heb overigens naast Interpol ook AF-Intervention aangevraagd, dus die heeft ook al zeker 2 verzoekjes... Maar aangezien die hier al in de OP staat hier niet doorgegeven.
 Volgend topic staat hij erin.
 Volgend topic staat hij erin.

Ik heb afgelopen week nog maar 2 verzoekjes gedaan: Silversun Pickups - Lazy Eye en The Feeling - Love it When You Call.quote:Op zondag 23 december 2007 14:44 schreef Impry het volgende:
[..]
Je naam erbij gezetVolgend topic staat hij erin.

Die insert met cowbell én badeendjes!
 Die insert met cowbell én badeendjes!  

" Mijn nieuwe subwoofer alvast voor kerst. "quote:Op zondag 23 december 2007 14:44 schreef Qunix het volgende:
Zie: http://www.flickr.com/photos/17917402@N05/2102856799/

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |