.
.

Ik was al aan het zoeken op de camquote:Op zondag 23 december 2007 15:04 schreef purplerose het volgende:
grrrrrrrrrrrrr uiteraard vonden mijn darmen en maag dat ik niet naar denhaag kon vandaag [afbeelding] [afbeelding]

http://youtube.com/watch?v=L0RqDoHm0GY ?quote:Op zondag 23 december 2007 15:04 schreef Qunix het volgende:
Wat is dit nummer wat Gerard nu zingt?

quote:Op zondag 23 december 2007 15:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Owja, het uur is weer voorbij. Dan word je er weer aan herinnerd dat je op een amateuristische site zit

.
 Idd
 Idd  

Same here!quote:Op zondag 23 december 2007 15:05 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik had net nog het YouTube filmpje zitten kijken [afbeelding]

Ik ook, maar het blijft goedquote:Op zondag 23 december 2007 15:05 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik had net nog het YouTube filmpje zitten kijken

Ja inderdaad, het viel me op de youtube versie ook al op...quote:Op zondag 23 december 2007 15:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zie die meid in de deuropening dubbelliggen [afbeelding].

ik was mezelf ook al aan het zoeken en vond mezelf trug op de plee met een emmer voor me snufferdquote:Op zondag 23 december 2007 15:05 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik was al aan het zoeken op de cam

Was vrijdag al iddquote:Op zondag 23 december 2007 15:07 schreef TornadoDK het volgende:
het was een herhaling??

Jepquote:Op zondag 23 december 2007 15:07 schreef TornadoDK het volgende:
het was een herhaling??
 Birgit zat op de achtergrond
 Birgit zat op de achtergrond  

Als je het niet erg vind laat ikquote:Op zondag 23 december 2007 15:08 schreef purplerose het volgende:
[..]
ik was mezelf ook al aan het zoeken en vond mezelf trug op de plee met een emmer voor me snufferd
 vandaag ff thuis
 vandaag ff thuis 

ze hebben er nu ook voor het eerst ruimte voorquote:Op zondag 23 december 2007 15:08 schreef Sirolf het volgende:
Zo hee, ze zijn al begonnen met de podium-opbouw. Gigantisch podium gaan ze dit jaar opzetten zeg, da's wel iets anders dan zo'n podiumwagen!

quote:Op zondag 23 december 2007 15:08 schreef Cybart het volgende:
michiel heeft een dipdag geloof ik
(op zn geweldige we all stand together na dan)
 Hij hing vanochtend ook al halfdood op de bank toen Rob draaide tussen 10 en 2.
 Hij hing vanochtend ook al halfdood op de bank toen Rob draaide tussen 10 en 2.

thxquote:Op zondag 23 december 2007 15:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je het niet erg vind laat ikvandaag ff thuis
Beterschap iig

hoor
 hoor  

Gelukkig wel; mag wel een keerquote:Op zondag 23 december 2007 15:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze hebben er nu ook voor het eerst ruimte voor

Aaawww... En ook al van de mega-badeend? Of houdt hij die toch stiekem zelf?quote:Op zondag 23 december 2007 15:11 schreef Sirolf het volgende:
Awwwww, Michiel gaat afscheid nemen van Animal...!

moet hij zelf maar bieden!quote:Op zondag 23 december 2007 15:11 schreef Sirolf het volgende:
Awwwww, Michiel gaat afscheid nemen van Animal...!

Die houdt 'ie toch echt zelf.quote:Op zondag 23 december 2007 15:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Aaawww... En ook al van de mega-badeend? Of houdt hij die toch stiekem zelf?

ze kunnen ook voor leke plaat niet alle namen opnoemen denk ik........ beetje onbegonnen werkquote:Op zondag 23 december 2007 15:13 schreef Marc63 het volgende:
Mn zus heeft deze ook aangevraagd, maar is niet genoemd.

Heb je foto`s/ webcam shots...quote:Op zondag 23 december 2007 15:08 schreef Sirolf het volgende:
Zo hee, ze zijn al begonnen met de podium-opbouw. Gigantisch podium gaan ze dit jaar opzetten zeg, da's wel iets anders dan zo'n podiumwagen! [afbeelding]

't Kwam wat snel voorbij, helaas dus...quote:Op zondag 23 december 2007 15:15 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heb je foto`s/ webcam shots...

Soms noemen ze een aantal namen, maar meestal niet. Maakt mij ook niet zoveel uit. Ze had ook haar telefoonnummer niet opgegeven.quote:Op zondag 23 december 2007 15:14 schreef gateway het volgende:
[..]
ze kunnen ook voor leke plaat niet alle namen opnoemen denk ik........ beetje onbegonnen werk

quote:Op zondag 23 december 2007 15:18 schreef Piles het volgende:
Ik open niet, maar Zusje.wmv is aan het opslaan
 .
.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |