Jepquote:Op zondag 23 december 2007 15:07 schreef TornadoDK het volgende:
het was een herhaling??
Als je het niet erg vind laat ikquote:Op zondag 23 december 2007 15:08 schreef purplerose het volgende:
[..]
ik was mezelf ook al aan het zoeken en vond mezelf trug op de plee met een emmer voor me snufferd
ze hebben er nu ook voor het eerst ruimte voorquote:Op zondag 23 december 2007 15:08 schreef Sirolf het volgende:
Zo hee, ze zijn al begonnen met de podium-opbouw. Gigantisch podium gaan ze dit jaar opzetten zeg, da's wel iets anders dan zo'n podiumwagen!
quote:Op zondag 23 december 2007 15:08 schreef Cybart het volgende:
michiel heeft een dipdag geloof ik
(op zn geweldige we all stand together na dan)
thxquote:Op zondag 23 december 2007 15:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je het niet erg vind laat ikvandaag ff thuis
Beterschap iig
Gelukkig wel; mag wel een keerquote:Op zondag 23 december 2007 15:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze hebben er nu ook voor het eerst ruimte voor
Aaawww... En ook al van de mega-badeend? Of houdt hij die toch stiekem zelf?quote:Op zondag 23 december 2007 15:11 schreef Sirolf het volgende:
Awwwww, Michiel gaat afscheid nemen van Animal...!
moet hij zelf maar bieden!quote:Op zondag 23 december 2007 15:11 schreef Sirolf het volgende:
Awwwww, Michiel gaat afscheid nemen van Animal...!
Die houdt 'ie toch echt zelf.quote:Op zondag 23 december 2007 15:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Aaawww... En ook al van de mega-badeend? Of houdt hij die toch stiekem zelf?
ze kunnen ook voor leke plaat niet alle namen opnoemen denk ik........ beetje onbegonnen werkquote:Op zondag 23 december 2007 15:13 schreef Marc63 het volgende:
Mn zus heeft deze ook aangevraagd, maar is niet genoemd.
Heb je foto`s/ webcam shots...quote:Op zondag 23 december 2007 15:08 schreef Sirolf het volgende:
Zo hee, ze zijn al begonnen met de podium-opbouw. Gigantisch podium gaan ze dit jaar opzetten zeg, da's wel iets anders dan zo'n podiumwagen! [afbeelding]
't Kwam wat snel voorbij, helaas dus...quote:Op zondag 23 december 2007 15:15 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heb je foto`s/ webcam shots...
Soms noemen ze een aantal namen, maar meestal niet. Maakt mij ook niet zoveel uit. Ze had ook haar telefoonnummer niet opgegeven.quote:Op zondag 23 december 2007 15:14 schreef gateway het volgende:
[..]
ze kunnen ook voor leke plaat niet alle namen opnoemen denk ik........ beetje onbegonnen werk
quote:Op zondag 23 december 2007 15:18 schreef Piles het volgende:
Ik open niet, maar Zusje.wmv is aan het opslaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |