3 keer bij stenders vannacht!!quote:Op zondag 23 december 2007 14:46 schreef kassenbouwer het volgende:
Iemand gisteren nog "Kersfees in Afrika" gehoord?
quote:
Nicequote:Op zondag 23 december 2007 14:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
" Mijn nieuwe subwoofer alvast voor kerst. "
Niet slecht ! wat een ding.![]()
Heb zelf ook een Logitech subwoofer (die bij de X-530 set zit)
http://www.muizenshop.nl/layout/media/601-800/653_1_image.jpg
Kylie
Ga ze er ook bijzetten!quote:Op zondag 23 december 2007 14:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen week nog maar 2 verzoekjes gedaan: Silversun Pickups - Lazy Eye en The Feeling - Love it When You Call.
Ja, echt te gek...!quote:Op zondag 23 december 2007 14:46 schreef kassenbouwer het volgende:
Iemand gisteren nog "Kersfees in Afrika" gehoord?
quote:Op zondag 23 december 2007 14:53 schreef Horloge het volgende:
Meneer, je kunt niet over jezelf heen bieden.
quote:
quote:Hartelijk dank voor je donatie aan de 3FM Serious Request. Samen met jou draagt het Nederlandse Rode Kruis bij aan een wereld met voldoende schoon drinkwater. Het volledige bedrag gaat naar het Nederlandse Rode Kruis die hiermee onder andere bronnen zuivert en aanlegt, maar ook voorlichting geeft over gezondheid en hygiëne.
De plaat die je aangevraagd hebt, FEELING - LOVE IT WHEN YOU CALL, wordt misschien al deze week op 3FM gedraaid maar in ieder geval volgende week tijdens de Top Serious Request.
Het bedrag wordt over enkele dagen van je rekening afgeschreven onder vermelding van kenmerk 3FM22222.
Nee, geen tussenstand vandaag.quote:Op zondag 23 december 2007 14:54 schreef Cootz het volgende:
Komt er nou vandaag, zoals gebruikelijk, geen nieuwe tussenstand?
Waarschijnlijk niet.quote:Op zondag 23 december 2007 14:54 schreef Cootz het volgende:
Denk 't niet idd.quote:Op zondag 23 december 2007 14:54 schreef Cootz het volgende:
Toegevoegd, volgens mij is die tweede als langsgekomen, was die namens jou, of weet je dat niet?quote:Op zondag 23 december 2007 14:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen week nog maar 2 verzoekjes gedaan: Silversun Pickups - Lazy Eye en The Feeling - Love it When You Call.
Die heb ik gisteravond pas aangevraagd.quote:Op zondag 23 december 2007 14:57 schreef Impry het volgende:
[..]
Toegevoegd, volgens mij is die tweede als langsgekomen, was die namens jou, of weet je dat niet?
Dat is de stand van net, of heb je em al eerder aangevraagd?quote:Op zondag 23 december 2007 14:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Viel mij idd ook al op. Er zijn dus al 22.222 platen aangevraagd!
Een paar minuten geleden!quote:Op zondag 23 december 2007 15:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat is de stand van net, of heb je em al eerder aangevraagd?
Ja, precies jaquote:Op zondag 23 december 2007 15:01 schreef rubbereend het volgende:
slim gedaan van Don, tis vast goedkoper dan zelf een clip laten maken en meoten betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |