QoS in je modem/router aanzetten een regel aanmaken die het verkeer naar jouw PC voorrang verleent.quote:Op zondag 23 december 2007 14:23 schreef MariaMena het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook al lang in de gatenmaar internetstream doet hier vaak kut omdat mijn broertje zo nodig ook moet mee kijken op zijn pc.. grom. Dat trekt de internetverbinding dus absoluut niet (1600 kbps is echt te veel
)
quote:Op zondag 23 december 2007 14:28 schreef Ambrosius het volgende:
Michiel zat maar heel kort in een dipje, hij is weer helemaal de oude.
Jow!quote:Op zondag 23 december 2007 14:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik moet er alleen wel vandoor...tot vanavond laat of vannacht mensen, veel plezier stelletje verslaafden
Dat heb ik mij ook al eens afgevraagd... van de nummers van nu die vaak worden aangevraagd snap ik het, maar van dit soort platen (hoewel heel leuk). In de OP staan al aardig wat te gekke nummers die toch best wel een draaibeurtje verdienen....quote:Op zondag 23 december 2007 14:27 schreef Damzkieee het volgende:
Dit nummer heb ik al zovaak gehoord (net als vele andere nummers). Waarom draaien ze niet gewoon álle requests?
Ik ken al 3 anderen die hem hebben aangevraagd. Maar omdat hij niet bekend genoeg is zal hij wel niet gedraaid worden. Kijken of de boycot bij de top SR ook geldt.quote:Op zondag 23 december 2007 14:30 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Dat heb ik mij ook al eens afgevraagd... van de nummers van nu die vaak worden aangevraagd snap ik het, maar van dit soort platen (hoewel heel leuk). In de OP staan al aardig wat te gekke nummers die toch best wel een draaibeurtje verdienen....
Oa die van jou, prachtig nummer! Zeker live vond ik het echt geweldig...
Leuk maar als je geen toegang krijgt tot de instellingen omdat niemand in huis het wachtwoord weet. tja..quote:Op zondag 23 december 2007 14:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
QoS in je modem/router aanzetten een regel aanmaken die het verkeer naar jouw PC voorrang verleent.
Ben ik ook benieuwd naar, uit de OP had ik bv ook Arcade Fire, Blur en mijn eigen aangevraagde Interpol heel graag gehoord, maar dit zijn allemaal nummers die nooit echt als single vaak gedraaid zijn geweest en dus ook nu blijkbaar aan de kan worden geschoven.quote:Op zondag 23 december 2007 14:32 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik ken al 3 anderen die hem hebben aangevraagd. Maar omdat hij niet bekend genoeg is zal hij wel niet gedraaid worden. Kijken of de boycot bij de top SR ook geldt.
Misschien helpt http://www.phenoelit-us.org/dpl/dpl.html je?quote:Op zondag 23 december 2007 14:34 schreef MariaMena het volgende:
[..]
Leuk maar als je geen toegang krijgt tot de instellingen omdat niemand in huis het wachtwoord weet. tja..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |