Namen van links naar rechts?quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:32 schreef TJDoornbos het volgende:
[ afbeelding ]
Groeten vanuit het huis
Iemand dat stuk gestreamd? en heeft iemand beelden van Veenstra die tijdens Chelsea Dagger uit zn dak gaat??
Heb je een tijd, dan zal ik kijken wat ik voor je kan doenquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:32 schreef TJDoornbos het volgende:
[ afbeelding ]
Groeten vanuit het huis
Iemand dat stuk gestreamd? en heeft iemand beelden van Veenstra die tijdens Chelsea Dagger uit zn dak gaat??
jaaa gaaaaaaafquote:
Ja.quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:36 schreef Impry het volgende:
Guus Meeuwis de slaapgast! [afbeelding]
quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:36 schreef Impry het volgende: Brabantsche gezelligheid! [afbeelding]
Guus kennende zal hij wel ff gaan zingen denk ik zoquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja.
Hopelijk treed hij ook op, dan ga ik wel even kijken.
Goede plaat dit!
Leuk! Live is hij erg goed, Als hij met de pet langs gaat gaat er zeker wat geld in.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:39 schreef Impry het volgende:
[..]
Guus kennende zal hij wel ff gaan zingen denk ik zo
In 1x goed....quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:39 schreef Impry het volgende:
[..]
[afbeelding] Geen fan van Guus? [afbeelding]
Neej, denk het ook niet ook, was wel beschamend met Birgit in ieder geval. Echt niets nuttigs uitgekomen, alleen maar beetjequote:Op zaterdag 22 december 2007 20:40 schreef Cootz het volgende:
Ik hoop dat Guus niet de hele avond stilletjes aan tafel gaat zitten.
En nog een keer....quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:38 schreef Impry het volgende:
Gerard zei The Editors! [afbeelding] [afbeelding]
Idd, daar was geen reet aan, ze heb niet eens een reet!quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:41 schreef Impry het volgende:
[..]
Neej, denk het ook niet ook, was wel beschamend met Birgit in ieder geval. Echt niets nuttigs uitgekomen, alleen maar beetjerondkijken en lopen
Ach, ze mag van mij best even langskomenquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:43 schreef purplerose het volgende:
[..]
Idd, daar was geen reet aan, ze heb niet eens een reet!of tieten!
Met een Feyenoordpet in Den Haag, jij durft.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:42 schreef TJDoornbos het volgende:
Weet niet precies hoelaat we erin waren hahahaha
Uhhh met Feyenoordpet ben ik en die meid aan de rechterkant zit ook op fok maar weet de username ff niet meer!!
Echt welquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Met een Feyenoordpet in Den Haag, jij durft.
Etappe inderdaad....quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, uitgegeten, dus de volgende etappe [afbeelding].
Die eerste unkown heb ik gezien tijdens de rekoefeningen die ik eergisteren deed.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:42 schreef Impry het volgende:
Voor in de OP, moeten we eerst ff samen beetje aanvullen, ken maar weinig gezichten achter de Fok!kers
[ afbeelding ]
Van links naar rechts:
Broekie, TJDoornbos, Gerard, unknown, Michiel, Rob, unknown, unknown
Die eerste is Broekie niet hoor, die heeft een andere kleur jas...quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:42 schreef Impry het volgende:
Voor in de OP, moeten we eerst ff samen beetje aanvullen, ken maar weinig gezichten achter de Fok!kers
[ afbeelding ]
Van links naar rechts:
Broekie, TJDoornbos, Gerard, unknown, Michiel, Rob, unknown, unknown
quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:46 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Etappe inderdaad.... [ afbeelding ]
Tsja, hij moest toch wat op de zaterdagavond hebben.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:48 schreef seriousrequeststar het volgende:
ik ben geen fan maar heb wel 4200 euro uitgegeven
quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die eerste is Broekie niet hoor, die heeft een andere kleur jas...
Schitterende regie ook!quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:48 schreef broer het volgende:
Kwaliteitsreportage, zeg. Vooral goed geluid.
Ik was voor Michiel (zhij was met de 4de fles) Maar die gast op de foto is niet Broekie hoor!!quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:44 schreef Impry het volgende:
Maar TJDoornbos, jij was ook nog aan de mic toen je 4e fles vol was heWas ook vol in beeld op TV.
Nu haal ik alles door elkaar danquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:49 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ikzelf ben niet aan de mic geweest toen stond bij Sten bij de brievenbus
Doe dan 2000 miles van Coldplay.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:50 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Héhé, eindelijk weer een kerstliedje!
Was jij dat?quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:51 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ikzelf ook beetje hahahahaha maar ik vroeg Non Stop aan en na mij was Michiel met fles nr 4!!
Of Power of love - Frankie gaat weer naar Hollywoodquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Doe dan 2000 miles van Coldplay. [afbeelding]
Of Driving home for Christmasquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:53 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Of Power of love - Frankie gaat weer naar Hollywood
Die is idd beter. Al is alles beter dan Careyquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:53 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Of Power of love - Frankie gaat weer naar Hollywood
Ohja, jij zat daar net voor inderdaad!quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:51 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ikzelf ook beetje hahahahaha maar ik vroeg Non Stop aan en na mij was Michiel met fles nr 4!!
DIe doet dat op het laatst.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:54 schreef seriousrequeststar het volgende:
dat upc nog niet gebeld heeft.
quote:
mooi dealtje toch, michiel maakt een aantal reclame spots voor upc digital en sr krijgt daar een heleboel kei harde euro`s voor.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:55 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
DIe doet dat op het laatst.
Ik had er gewoon op gerekend.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:55 schreef Impry het volgende:
[..]Neej, inderdaad
Jammer als je dan zoiets net post he
Weet niet of er echt een vast schema is, volgens mij kijken ze het zelf vaak een beetje aan hoe het gaat met iedereen persoonlijk.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:55 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Is er ook ergens een uitzendschema van de 3 DJ's, zodat je kunt zien wie wanneer uitzendt?
Ik zat ook al te wachten jaquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:56 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik had er gewoon op gerekend.
Nu Ekdom en Stenders nog.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:56 schreef Impry het volgende:
Michiel is aan het Fok!ken!Posten maaarrr!
Om de vier uur toch? Gerard wordt om 22:00 afgelost dacht ik.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:57 schreef Impry het volgende:
[..]
Weet niet of er echt een vast schema is, volgens mij kijken ze het zelf vaak een beetje aan hoe het gaat met iedereen persoonlijk.
Ja, wel elke keer shifts van 4 uur. Maar er is niet gepland wie wanneer precies komt volgens mij.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:58 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Om de vier uur toch? Gerard wordt om 22:00 afgelost dacht ik.
Wie komt er dan?quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:58 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Vaanholt is a Hero wat hij voor elkaar krijgt af en toequote:Op zaterdag 22 december 2007 20:54 schreef Impry het volgende:
Die gast waarbij het huiskameroptreden (in die grote kamer) was van Moke was trouwens Herman Vaanholt, mede-organisator van Bavaria City Racing en Dakar-rijder. Mannetje met flink geld in ieder geval(hier z'n C.V.
Alles staat tegenwoordig online )
Ik heb het echt gehad met die updates die elk uur hetzelfde zijn.quote:
Er is ook ingepland wie wanneer aan de beurt is, maar dat kan in de loop van de week nogal weleens wijzigen. Het schema is dan ook niet openbaar gemaakt.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:59 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja, wel elke keer shifts van 4 uur. Maar er is niet gepland wie wanneer precies komt volgens mij.
23:00 uurquote:
ow, dan gaat ie zeker zowat gelijk naar zn nestquote:
quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:53 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Of Driving home for Christmas [afbeelding]
Brabantse nachten zijn lang,brabantse nachten zijn langquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:08 schreef purplerose het volgende:
[..]
ow, dan gaat ie zeker zowat gelijk naar zn nest
Hij zit nu natuurlijk nog in de kroegquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:08 schreef purplerose het volgende:
[..]
ow, dan gaat ie zeker zowat gelijk naar zn nest
Heb jij een soort artiestenbureau?quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:10 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Een van "mijn" zangers heeft die gisteren prachtig gezongen op een thema feest.
(Nu is er een zangeres ziek, hopelijk vind ik snel een andere voor 22.15.....)
Tip: Stenders zong wel mooi mee op dat nummer.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:10 schreef Litton-Lane het volgende:
(Nu is er een zangeres ziek, hopelijk vind ik snel een andere voor 22.15.....)
Dat klopt, door Veenstra volgens mij.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:58 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:09 schreef TJDoornbos het volgende:
Gaan er nog FOK!kers maandag?? En dan blijfk bij de microfoon weg beloof ik!!
Dat nummer wil ik op m'n begrafenis.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:07 schreef Impry het volgende:
[..]
Mijns inziens een van de beste platen ooit!En goede herinneringen aan!
Wij delen onze mening niet vaakquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:09 schreef purplerose het volgende:
ik vind er trouwens geen reet aan, aan dat bitter sweet
Kan het me voorstellen ja! Gave clip ook trouwens.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat nummer wil ik op m'n begrafenis.
alleen de walm dat ie het gegeten heeft is al genoeg voer voor de woordgrapjesquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:10 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Hij zit nu natuurlijk nog in de kroeg![]()
Komt ie met Shoarma binnen
Wat zijn 2 jingles?quote:
Uh, wat was het ookal weerquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:15 schreef WebHawkjuh het volgende:
(inmiddels alweer een stuk of 20 topics terug volgens mij)
[..]
Wat zijn 2 jingles?
Ik denk bij nader inzien dat hij toch zo om 10 uur weer gaat draaien. Rob heb ik al een tijdje niet meer gezien, dus die zou best kunnen liggen slapen om dan om 2 uur weer te moeten.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Michiel ligt katjelam op de bank.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Uh, wat was het ookal weer![]()
"Als je van muziek houdt" ... "dan luister je naar 3FM" (toch?)
Oh, de uuropener...quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Uh, wat was het ookal weer![]()
"Als je van muziek houdt" ... "dan luister je naar 3FM" (toch?)
Because the wah o o o oo o o ?quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:16 schreef broer het volgende:
Why is this song so boring?
Ja, bij die workshop in de 3FM-studioquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:19 schreef WebHawkjuh het volgende:
Maar ehm, waarom kwam het ter sprake? Ging 't mis
Werk bij. Ben (gelukkig) niet de eigenaar...quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:11 schreef Impry het volgende:
[..]
Heb jij een soort artiestenbureau?
Daar ben ik te moe voor....quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:58 schreef purplerose het volgende:
zo, kan nu ff de was doen [afbeelding]
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:22 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Werk bij. Ben (gelukkig) niet de eigenaar...![]()
(Vervangende zangeres is al geregeld...)
Hebben jullie toevallig nog een fotografe nodig?quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:23 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Daar ben ik te moe voor....
Dove cry
I`ll pick you babe.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:25 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hebben jullie toevallig nog een fotografe nodig? [afbeelding] pick me! pick me! [afbeelding]
quote:
Inderdaad, zus + vriend en de honden kwamen langs.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:28 schreef purplerose het volgende:
[..]
chatsletje: duurt ff maar dan heb je ook wat
Tegelijk..... ?quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Inderdaad, zus + vriend en de honden kwamen langs.
Ja, hoezo?quote:
Frank Sinatraquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:31 schreef MadSteven het volgende:
Iemand nog ideeën voor een playlist?
Ik heb zoveel kerstkaartjes deze week bezorgd dat ik deze week meer verstand van postzegels dan muziek heb lijkt het wel....
Groeten, Steven de radio-dj... Of was het postbode?
Kon ook apart....quote:
Wombats natuurlijkquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:31 schreef MadSteven het volgende:
Ik heb zoveel kerstkaartjes deze week bezorgd dat ik deze week meer verstand van postzegels dan muziek heb lijkt het wel....
Eddie Vedder vind ik het tijd voor wordenquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:31 schreef MadSteven het volgende:
Ik vermoedde al zoiets.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:32 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Kon ook apart....
Was te flauw sorry..... (Dat doet een te kort aan slaap uren en een beetje stress met je...)
laat een andere zender opzettenquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik vermoedde al zoiets.
Bah, ik kan geen kerstliedje meer horen dankzij sky radio op mn werk.
Sky Radio! Uw kerst hit station!quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik vermoedde al zoiets.
Bah, ik kan geen kerstliedje meer horen dankzij sky radio op mn werk.
3fm kraakt te erg om fatsoenlijk te luisteren.quote:
Dat begint op 6 december met als dieptepunt de top 50 die gister werd uitgezonden.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:35 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Sky Radio! Uw kerst hit station!
Maar goed dat ik die onzin nooit mee krijg.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat begint op 6 december met als dieptepunt de top 50 die gister werd uitgezonden.
538, slamfm, e-fm en arrow jazz.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:38 schreef borisz het volgende:
CG dan heb je nog veel meer keus dan Saai radio
of kraakt de rest ook ?
Goed idee, ik moet nog kerstkaarten sturen naar iedereen.quote:
iiig alles beter dan Saairadioquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:40 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
538, slamfm, e-fm en arrow jazz.
Ik hoef er nog maar 2 weken heen, dus zo erg is het niet meer. Kan er intussen mee levenquote:
Gadverdammequote:Op zaterdag 22 december 2007 21:49 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
http://cgi.ebay.nl/3FM-De(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
Ander topic? Ga je vreemd?quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:50 schreef cosmick het volgende:
[..]
Idd, ik postte in dat andere topic al![]()
EELS
![]()
.
Werk zequote:
Idd, 25 euro voor een muziekje.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:56 schreef tha_dark het volgende:
Dalijk komt het spannende muziekje nog op 1 bij de top SR
Owwwwquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:58 schreef cosmick het volgende:
[..]
Net thuis en vond alleen zo snel een ander #384 topic.
Zijn er meerder topics??quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Owwww. Dacht dat je in een concurrerend draaitje zat te posten
.
Ik vind het maar goedkoop hoorquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:00 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Check dit bedrag: http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=130184385952&affId=1170092&p=1696&tduid=9ce0c7e7472fb3be601160611e18cc6c
500 - Internal Server Error Nu niet meer.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:03 schreef purplerose het volgende:
http://www.elfyourself.com/?id=1698533807
Was ook niet echt interessant helaas. Ze zat alleen maar te gapen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:00 schreef Hertog_Martin het volgende:
Godver die Schuurmans is lekker
Zie dr helaas alleen nu in het overzicht, live niks gezien..
Zullen die gasten ook veel aan gehad hebben dan.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:06 schreef cosmick het volgende:
[..]
Was ook niet echt interessant helaas. Ze zat alleen maar te gapen.
Wehehehehquote:
quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:03 schreef purplerose het volgende:
http://www.elfyourself.com/?id=1698533807
Gewoon interesse.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:09 schreef Zotheid het volgende:
Wie gaan er maandag naar het Plein?
Tinuzzz_Talpa
Zotheid
Ga jij heen? Zet je even in de lijst.
Dit heeft weinig zin trouwens.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:08 schreef cosmick het volgende:
[..]
Weheheheh.
M'n zusjes vriend heet Paalman van de achternaam. "Zo, die heeft zeker een grote Paalman".
Geen rode knop meer!quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:10 schreef Zotheid het volgende:
Neeee, niet nog live ook nog een keer.
Maar aangezien niemand al die topics door gaat lezen missen veel mensen dit.quote:
ben er bijnaquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:10 schreef cosmick het volgende:
[..]
Alles fresh D.Rose? Hoe is het met je nummertjes?
Hoe heette hij dan?quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:12 schreef Zotheid het volgende:
Holiday!
Mijn naamgenoot heeft een goede smaak!
Heet er nog iemand Zotheid?quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:12 schreef Zotheid het volgende:
Holiday!
Mijn naamgenoot heeft een goede smaak!
Hoi!quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:15 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Dat is het ook mijn naamgenoot.
Goed idee. Maar als je zoveel eet, dan eh...quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:08 schreef Maurisico het volgende:
Crowded House- met chocolate cake...... laten we dan ook Berry van den Bebber met - "doe men unne Mexicano" aanvragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |