Mooie! Bedankt!quote:
Ik ook! En zingen. Wat moeten m'n huisgenoten wel niet denken..quote:
Dan kunnen ze tenminste ff uitblazenquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mooie! Bedankt!![]()
En zo'n rustig nummer erachter aan.
Hij is vannacht rond 0.10 uur al uitgeroepen tot de officieele plaat!quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:18 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Dit moet de SR-hit worden!
Graag gedaan, ik zou hem als wallpaper lappenquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mooie! Bedankt!![]()
En zo'n rustig nummer erachter aan.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:20 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Graag gedaan, ik zou hem als wallpaper lappen
ik voel een ava aankomenquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:21 schreef Zotheid het volgende:
Heeft iemand een videoopname van die muppet?
En gemist...quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:14 schreef Sirolf het volgende:
[afbeelding] Wombats, eindelijk! [afbeelding]
Dat heb ik dan gemist, maar ik ben wel blij!quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij is vannacht rond 0.10 uur al uitgeroepen tot de officieele plaat!
Maar ik kan helemaal geen gifjes maken. Nouja even googlen en dan moet het lukken.quote:
nadat we de badeend fotosessie hadden gehad zijn we vertrokken. Zelf had ik de trein van iets na half 7. Nog wat gegeten op CS.quote:
Bij de Burger King zeker.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:24 schreef borisz het volgende:
Heb alle topics terug gelezen
[..]
nadat we de badeend fotosessie hadden gehad zijn we vertrokken. Zelf had ik de trein van iets na half 7. Nog wat gegeten op CS.
Is van de muppetshow toch? Weet zn naam zo niet, maar dacht dat het daarvan was.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:24 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Hoe heet die pop?
Mja, elk jaar een SR-hit en dat is dit jaar de Wombats!quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:22 schreef Thealexfiles het volgende:
Wie kan me uitleggen wat er zo geweldig is aan de Wombats
leuke plaat hoor maar is de commotie terecht?
Ik mis ff een stukje, maar over welke pop gaat het?quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:24 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Hoe heet die pop?
animalquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:24 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Hoe heet die pop?
Lekker aan de patat.quote:
voor de volgende keer ooit als ik in den haag komquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Lekker aan de patat.
Dan had je beter bij piet patat bij mijn in de straat kunnen eten, stukken lekkerder.
Das Animal uit de Muppetsquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:18 schreef Impry het volgende:
Die pop is geniaal, ook met die wenkbrauwen!
Jawel.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:31 schreef Impry het volgende:
Die terrasheater staat nog geen eens aan, ofwel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |