Whehe die jaquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
van Rollergirl zeker![]()
http://www.youtube.com/watch?v=JojzPne1y6Q
zn 2e gedicht was goed, en kort!quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:55 schreef VoreG het volgende:
Die dichter is er weer..
Laat hem dat gedicht voordragen tijdens de SR headlines, die bekijk ik liever dan nog een keer naar die vent te moeten luisteren
met een anticlimax ofcoursequote:Op zaterdag 22 december 2007 18:56 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Hoe is het gisteren trouwens afgelopen met Birgit en de striptease
Ja vooral, omdat het zo lekker kort was.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:56 schreef purplerose het volgende:
[..]
zn 2e gedicht was goed, en kort!
Je had weer niks te doen zeker?quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:56 schreef Zyggie het volgende:
Burgrbrlbl.
Hij staat in de OP, maar: http://nl.youtube.com/watch?v=DPddXv9JLK0quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:56 schreef Impry het volgende:
Klote zeg, was net aan het eten toen Fok! langskwam
Zie de video wel verschijnen, maar het klinkt wel erg goed in ieder geval. En Justice is nog eens een superplaat ook!
http://www.djkoelkast.nl/brrbrr.mp3quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:57 schreef purplerose het volgende:
wie heeft dat liedje gepost van brr brrr wat is het koud?
kan het linkje niet meer trugvinden in de topics
quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Je hebt het "Olifantjes-nummer" gemist
Ja, ik ken m alleen daar van
Michiel met z'n rode knop bedoel je? Ik word er moe vanquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:01 schreef Zotheid het volgende:
En weer dat upc gedoe...
Wát een ding man! Heel mooi!quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij staat in de OP, maar: http://nl.youtube.com/watch?v=DPddXv9JLK0
Yup..quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:04 schreef seriousrequeststar het volgende:
is dat niet dezelfde vent die ook stenders heeft lastig gevallen, met zijn china?
Ja inderdaad...quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Michiel met z'n rode knop bedoel je? Ik word er moe van
Ben je daar ook weer?.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:04 schreef seriousrequeststar het volgende:
is dat niet dezelfde vent die ook stenders heeft lastig gevallen, met zijn china?
Ik kreeg de melding net ook al een paar keer.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:08 schreef Qunix het volgende:
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
't Wordt al druk hier.........
thx, maar kan hem niet opslaanquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:59 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
http://www.djkoelkast.nl/brrbrr.mp3
nee toen hij in de nacht zat was die vent er ook, samen met zijn china en toen heeft hij twee gedichten voorgelezen eentje over china en een hele lange errgens rond half4.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:09 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ben je daar ook weer?.
Nee, dat was iemand anders.
Stenders zijne ging alleen maar over Jezus praten, waar niet alleen Stenders moe van wordt, maar ik ook!
of het bij stenders was weet ik niet maar die china meneer is voor 2e keer aan de mic ja over chinaquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:09 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ben je daar ook weer?.
Nee, dat was iemand anders.
Stenders zijne ging alleen maar over Jezus praten, waar niet alleen Stenders moe van wordt, maar ik ook!
Klik met je rechtermuisknop op deze link: http://www.djkoelkast.nl/brrbrr.mp3quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:10 schreef purplerose het volgende:
[..]
thx, maar kan hem niet opslaan
Rechtsklik op de link (Koppeling opslaan als / Doel opslaan als)quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:10 schreef purplerose het volgende:
[..]
thx, maar kan hem niet opslaan
ja ik weet hoe het moet maar dat doet ie nietquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:11 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Klik met je rechtermuisknop op deze link: http://www.djkoelkast.nl/brrbrr.mp3
En dan op Opslaan (als)...
't Is natuurlijk wel net een paar minuten over het hele uur. Dan loopt vaak bijna elk uur wel te stuiteren.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:08 schreef Qunix het volgende:
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
't Wordt al druk hier.........
quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:13 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Die vent die was toch ook een keer bij Ekstra weekend?
Bij mij wel.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:13 schreef purplerose het volgende:
[..]
ja ik weet hoe het moet maar dat doet ie niet
Hier wel hoor... werkt perfectquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:13 schreef purplerose het volgende:
[..]
ja ik weet hoe het moet maar dat doet ie niet [afbeelding]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:13 schreef purplerose het volgende:
[..]
back-ups worden nu gedaan, daarom krijgen we die melding.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
't Is natuurlijk wel net een paar minuten over het hele uur. Dan loopt vaak bijna elk uur wel te stuiteren.
Tijd voor een dedicated 3FMtopic-serverpark?
Die gaat vast Chinees etenquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:11 schreef purplerose het volgende:
[..]
of het bij stenders was weet ik niet maar die china meneer is voor 2e keer aan de mic ja over china
http://www.piles.nl/hosting/media/brrbrr.rarquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:13 schreef purplerose het volgende:
[..]
Lees ik dat nou goed of komt er echt iets zinnigs uit je mond?quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:14 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
back-ups worden nu gedaan, daarom krijgen we die melding.
Heeft niks met backups te maken, maar de adserver berekent dan de statistiekenquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:15 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Lees ik dat nou goed of komt er echt iets zinnigs uit je mond?
Die mp3 is hier wel goed binnen gekomenquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:15 schreef Piles het volgende:
[..]
http://www.piles.nl/hosting/media/brrbrr.rar
Thxquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:15 schreef Piles het volgende:
[..]
http://www.piles.nl/hosting/media/brrbrr.rar
Goedequote:Op zaterdag 22 december 2007 19:15 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Lees ik dat nou goed of komt er echt iets zinnigs uit je mond?
Te laatquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:17 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Probeer deze eens: http://members.lycos.nl/tinuzzztalpafok/Rest/brrbrr.mp3
combinatie van volgens breuls, doordat er back-ups worden gemaakt word de database server extra belast aldus breulsquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Heeft niks met backups te maken, maar de adserver berekent dan de statistieken
Back-ups maken ze toch in de nacht?quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:17 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
combinatie van volgens breuls, doordat er back-ups worden gemaakt word de database server extra belast aldus breuls
Ik heb je pm gelezen. Ga zo ff reagerenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kon het niet laten.
normaal gezien is dat standaard bij grote websitesquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:19 schreef valing het volgende:
[..]
Back-ups maken ze toch in de nacht?
Dan is de belasting minder en heeft niemand er last van.
ik heb hem ook nog niet gehoordquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:23 schreef BartUlft het volgende:
Poltiebonden geven 'boetegeld' aan 3FM-actie
en ik heb gister ook een plaat aangevraagd: Saybia met On her behalf
heb hem nog niet gehoord, maar heb vandaag ook de hele dag gewerkt. iemand hem misschien voorbij horen komen?
Smakelijk , ik ga ook etenquote:
Wat ik heb begrepen is dat het komt door AD-replicatie. (even voor de technici onder onsquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:19 schreef valing het volgende:
[..]
Back-ups maken ze toch in de nacht?
Dan is de belasting minder en heeft niemand er last van.
Dat is natuurlijk wel zo handig bij acties. Hoeven ze per week maar 1 nieuwe pre-uuropener te maken in plaats van alle uuropeners van alle programma's aan te passen.quote:
Ze kunnen toch wel een beetje snel knippen/plakkenquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel zo handig bij acties. Hoeven ze per week maar 1 nieuwe pre-uuropener te maken in plaats van alle uuropeners van alle programma's aan te passen.
Prutsen noem ik dat.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:28 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen is dat het komt door AD-replicatie. (even voor de technici onder ons)
Idd!quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:29 schreef Cootz het volgende:
Ik vind het jammer dat ze de Wombats niet wat vaker draaien. Het is duidelijk de meest aangevraagde plaat maar ik heb 'm vandaag nog niet gehoord... Zo krijg je nooit een hype natuurlijk
Ik heb hem even in de OP gezetquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:25 schreef purplerose het volgende:
[..]
ik heb hem ook nog niet gehoord
Ik luister al 3-4 uur en ik heb hem nog niet gehoord.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:31 schreef Impry het volgende:
[..]
Is toch al best wat keren langs gekomen
http://www.tvgids.nl/artikel/?ID=26120 dusquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:32 schreef Zotheid het volgende:
Sander is uit op geld!
TVGids.nl betaalt nooit voor interviews, maar voor Serious Request maken we graag een uitzondering. In ruil voor een zak euro's deed Sander Lantinga een boekje open over zijn werk als rent-dj. “We zijn schaamteloos: als ze maar betalen!” Bekijk hier een overzicht van Serious Request op tv. Lees verder...
Mja, daarvoor is hij wel gedraaid in ieder gevalquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:31 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik luister al 3-4 uur en ik heb hem nog niet gehoord.
Ja linkje vergeten..Bedankt.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:33 schreef Piles het volgende:
[..]
http://www.tvgids.nl/artikel/?ID=26120 dus
De fruitella's?quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:33 schreef Impry het volgende:
[..]
Mja, daarvoor is hij wel gedraaid in ieder gevalMaar ik ben van mening dat de fruitella's toen ook te veel gedraaid is
de fruitella'squote:Op zaterdag 22 december 2007 19:33 schreef Impry het volgende:
[..]
Mja, daarvoor is hij wel gedraaid in ieder gevalMaar ik ben van mening dat de fruitella's toen ook te veel gedraaid is
Een schop tegen de server is het medicijnquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:28 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen is dat het komt door AD-replicatie. (even voor de technici onder ons)
quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:34 schreef Cootz het volgende:
Zometeen wel tijd voor Kersfees in Afrika!
Zouden we de 400 voor nieuwjaar wel halenquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:34 schreef D.Rose het volgende:
Damn
2 weken geleden wisten we nog niet of #365 wel haalbaar was voor de 29e
Ik vond m wel mooi.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:34 schreef Impry het volgende:
[..]
Weet hun echte naam ook wel heurMaar beetje gek typen zo af en toe
ik vind hem leuk heur!quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:34 schreef Impry het volgende:
[..]
Weet hun echte naam ook wel heurMaar beetje gek typen zo af en toe
loeterquote:
Moeten we rap doorwerkenquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Zouden we de 400 voor nieuwjaar wel halen
Dan moet het wel vóór het einde van SR, want met TSR zal er vast niet zoveel gepost worden.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:36 schreef Piles het volgende:
[..]
uiteraard doet de ad-server ook zijn duitje in het zakjequote:Op zaterdag 22 december 2007 19:28 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
ik denk ook wel voor de 29equote:Op zaterdag 22 december 2007 19:36 schreef Piles het volgende:
[..]
nee, we zitten net op 1 gemiddeldquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:38 schreef Zotheid het volgende:
Dat zou gemiddeld 2 topics per dag zijn ofzo. Dat halen we zeker wel.
Ook tijdens en na kerst.
ik zag michiel nog snel een traantje wegvegenquote:
Michiel is ook heel zichtbaar onder de indruk. Zo ken ik hem niet...quote:
Tijdens SR zitten we wel stukken hoger (10 op 1 dag gisteren...quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee, we zitten net op 1 gemiddeld
wb de OP; ik heb voor 25 euri The Scene aangevraagd; "Iedereen is van de wereld". ik heb het liedje op vrijdagnacht [ rond 02.15] horen langskomen... men noemde alleen een andere naam, en niet de mijne...jammer genoeg... maar welicht komt ie nog een keer langs..quote:
Gisteren ging echt nergens overquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tijdens SR zitten we wel stukken hoger (10 op 1 dag gisteren...), maar normaal idd een stuk lager.
Dat heb ik zo niet gezien. Maar kan het me goed voorstellen ja. Ze zijn daar wel hard voor bezigquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:42 schreef purplerose het volgende:
[..]
ik zag michiel nog snel een traantje wegvegen
Mja, ook blije eieren kunnen weleens stil zijn natuurlijk. 't Is ook niet niks.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:42 schreef Cootz het volgende:
[..]
Michiel is ook heel zichtbaar onder de indruk. Zo ken ik hem niet...
Ik had het ook over all-timequote:Op zaterdag 22 december 2007 19:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tijdens SR zitten we wel stukken hoger (10 op 1 dag gisteren...), maar normaal idd een stuk lager.
hoeveel hebben we er gister eigenlijk volgeluld?quote:
Ik krijg ook telkens meer respect voor ze.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:43 schreef RHCPeter het volgende:
[..]
Dat heb ik zo niet gezien. Maar kan het me goed voorstellen ja. Ze zijn daar wel hard voor bezig
Zie http://piles.nl/3fm.php#bottom weerquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:44 schreef purplerose het volgende:
[..]
hoeveel hebben we er gister eigenlijk volgeluld?
Ga hem erin zetten!quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:43 schreef Maurisico het volgende:
[..]
wb de OP; ik heb voor 25 euri The Scene aangevraagd; "Iedereen is van de wereld". ik heb het liedje op vrijdagnacht [ rond 02.15] horen langskomen... men noemde alleen een andere naam, en niet de mijne...jammer genoeg... maar welicht komt ie nog een keer langs..
het is gewoon een heel aangrijpend verhaal maar wel heel duidelijk en helder en daarnaast word de oplossing naar voren gebracht, een oplossing waar wij een deel van zijn, wij allemaal zijn helden omdat wij aan de oplossing werken.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:42 schreef Cootz het volgende:
[..]
Michiel is ook heel zichtbaar onder de indruk. Zo ken ik hem niet...
Ja baasquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:45 schreef RHCPeter het volgende:
Ik zit te twijfelen joh om morgen misschien ook ff langs te komen
Oeh, statsquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Zie http://piles.nl/3fm.php#bottom weer
Ook "Living Doll" door Ekdom? Was gisterenavond rond 23:15quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik luisterde ff niet
Was ff de hoogtepunten van vannacht 00-01 uur aan het knippen
Nee, alleen dat ie het callcenter belt, die band, en dat kwade wijfquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:47 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ook "Living Doll" door Ekdom? Was gisterenavond rond 23:15
Dat waren wel hoogtepuntjes jaquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, alleen dat ie het callcenter belt, die band, en dat kwade wijf
Ik ben er, speciaal voor The Opposites.quote:
Ja, da's het aantal aardbevingen, erg hè?quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:49 schreef Zotheid het volgende:
#364 donderdag 20-12-07 23:02 donderdag 20-12-07 23:52 0u:50m = 6 per minuut
#365 donderdag 20-12-07 23:52 vrijdag 21-12-07 00:56 1u:4m = 4.69 per minuut
Dat was toen ik op het plein in m'n tshirtje en korte broek stond te springen
Wanneer was die dronken vrouw er ook alweer?quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:50 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat waren wel hoogtepuntjes ja
Ik moet er 3 uur voor rijden (althans mn pa), maar ik ben er ook bij.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ben er, speciaal voor The Opposites.
Ik ben heul niet zwaar!quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:51 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja, da's het aantal aardbevingen, erg hè?.
Ik schaam me.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:52 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik moet er 3 uur voor rijden (althans mn pa), maar ik ben er ook bij.
Ben je al geweest dan?quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik schaam me.
Ik moet er 30 seconden voor lopen.
In dat korte broekje?quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:53 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je lood in je zakken had.
Ik sta er constant. Nouja vaak in ieder geval.quote:
En ligt dat aan mij of staan er meestal niet zoveel mensen bij het huis?quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
In dat korte broekje?![]()
[..]
Ik sta er constant. Nouja vaak in ieder geval.
jaaaaaaaaaaa kerstfeest in afrika!quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:56 schreef kassenbouwer het volgende:
Mensen, ik ga zo vanavond weer even langs. Even wat cd'tjes afgooien van Kersfees in Afrika!
Jullie kunnen natuurlijk altijd de actie ondersteunen door het nummer ook aan te vragen
De eerste dag was het wel erg rustig maar nu is het er telkens lekker druk. Vooral toen ik vanmiddag aan het hardlopen was was het er erg gezellig druk.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:56 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
En ligt dat aan mij of staan er meestal niet zoveel mensen bij het huis?
elger van der welquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:57 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Heeft er al iemand van FOK! in het callcenter gewerkt?
Hebben ze overgenomen van de Belgen (Music For Life).quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:58 schreef Cootz het volgende:
Ik blijf ze echt schitterend vinden... die stukjes programma waar zo'n jongetje het glas water leeg komt drinken...
Hij was laatst ook in Jensen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hebben ze overgenomen van de Belgen (Music For Life).
Die hebben het een paar weken geleden al uitgevoerd.
dat is die elger die de eerste dag in de headlines zat.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:01 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Zou kunnen als ie bij omroep.nl werkt.
Klopt, was fenomenaal! Echt heel goed!quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:02 schreef Piles het volgende:
Die Tiny Little Big Band gisteravond was trouwens echt![]()
jaquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:02 schreef Piles het volgende:
Die Tiny Little Big Band gisteravond was trouwens echt![]()
Ben je nog lang gebleven?quote:
hoe was hetquote:
quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Maar eerst nog even langs Restaurant Het Laatste Avondmaal!
dat vond ik ook al jaquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:14 schreef Cootz het volgende:
Wat een irritant mens...het is dat ze 500 euro meebrengt...
Mooie! Bedankt!quote:
Ik ook! En zingen. Wat moeten m'n huisgenoten wel niet denken..quote:
Dan kunnen ze tenminste ff uitblazenquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mooie! Bedankt!![]()
En zo'n rustig nummer erachter aan.
Hij is vannacht rond 0.10 uur al uitgeroepen tot de officieele plaat!quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:18 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Dit moet de SR-hit worden!
Graag gedaan, ik zou hem als wallpaper lappenquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mooie! Bedankt!![]()
En zo'n rustig nummer erachter aan.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:20 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Graag gedaan, ik zou hem als wallpaper lappen
ik voel een ava aankomenquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:21 schreef Zotheid het volgende:
Heeft iemand een videoopname van die muppet?
En gemist...quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:14 schreef Sirolf het volgende:
[afbeelding] Wombats, eindelijk! [afbeelding]
Dat heb ik dan gemist, maar ik ben wel blij!quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij is vannacht rond 0.10 uur al uitgeroepen tot de officieele plaat!
Maar ik kan helemaal geen gifjes maken. Nouja even googlen en dan moet het lukken.quote:
nadat we de badeend fotosessie hadden gehad zijn we vertrokken. Zelf had ik de trein van iets na half 7. Nog wat gegeten op CS.quote:
Bij de Burger King zeker.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:24 schreef borisz het volgende:
Heb alle topics terug gelezen
[..]
nadat we de badeend fotosessie hadden gehad zijn we vertrokken. Zelf had ik de trein van iets na half 7. Nog wat gegeten op CS.
Is van de muppetshow toch? Weet zn naam zo niet, maar dacht dat het daarvan was.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:24 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Hoe heet die pop?
Mja, elk jaar een SR-hit en dat is dit jaar de Wombats!quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:22 schreef Thealexfiles het volgende:
Wie kan me uitleggen wat er zo geweldig is aan de Wombats
leuke plaat hoor maar is de commotie terecht?
Ik mis ff een stukje, maar over welke pop gaat het?quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:24 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Hoe heet die pop?
animalquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:24 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Hoe heet die pop?
Lekker aan de patat.quote:
voor de volgende keer ooit als ik in den haag komquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Lekker aan de patat.
Dan had je beter bij piet patat bij mijn in de straat kunnen eten, stukken lekkerder.
Das Animal uit de Muppetsquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:18 schreef Impry het volgende:
Die pop is geniaal, ook met die wenkbrauwen!
Jawel.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:31 schreef Impry het volgende:
Die terrasheater staat nog geen eens aan, ofwel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |