ja ik weet hoe het moet maar dat doet ie nietquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:11 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Klik met je rechtermuisknop op deze link: http://www.djkoelkast.nl/brrbrr.mp3
En dan op Opslaan (als)...
't Is natuurlijk wel net een paar minuten over het hele uur. Dan loopt vaak bijna elk uur wel te stuiteren.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:08 schreef Qunix het volgende:
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
't Wordt al druk hier.........
quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:13 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Die vent die was toch ook een keer bij Ekstra weekend?
Bij mij wel.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:13 schreef purplerose het volgende:
[..]
ja ik weet hoe het moet maar dat doet ie niet
Hier wel hoor... werkt perfectquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:13 schreef purplerose het volgende:
[..]
ja ik weet hoe het moet maar dat doet ie niet [afbeelding]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:13 schreef purplerose het volgende:
[..]
back-ups worden nu gedaan, daarom krijgen we die melding.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
't Is natuurlijk wel net een paar minuten over het hele uur. Dan loopt vaak bijna elk uur wel te stuiteren.
Tijd voor een dedicated 3FMtopic-serverpark?
Die gaat vast Chinees etenquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:11 schreef purplerose het volgende:
[..]
of het bij stenders was weet ik niet maar die china meneer is voor 2e keer aan de mic ja over china
http://www.piles.nl/hosting/media/brrbrr.rarquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:13 schreef purplerose het volgende:
[..]
Lees ik dat nou goed of komt er echt iets zinnigs uit je mond?quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:14 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
back-ups worden nu gedaan, daarom krijgen we die melding.
Heeft niks met backups te maken, maar de adserver berekent dan de statistiekenquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:15 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Lees ik dat nou goed of komt er echt iets zinnigs uit je mond?
Die mp3 is hier wel goed binnen gekomenquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:15 schreef Piles het volgende:
[..]
http://www.piles.nl/hosting/media/brrbrr.rar
Thxquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:15 schreef Piles het volgende:
[..]
http://www.piles.nl/hosting/media/brrbrr.rar
Goedequote:Op zaterdag 22 december 2007 19:15 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Lees ik dat nou goed of komt er echt iets zinnigs uit je mond?
Te laatquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:17 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Probeer deze eens: http://members.lycos.nl/tinuzzztalpafok/Rest/brrbrr.mp3
combinatie van volgens breuls, doordat er back-ups worden gemaakt word de database server extra belast aldus breulsquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Heeft niks met backups te maken, maar de adserver berekent dan de statistieken
Back-ups maken ze toch in de nacht?quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:17 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
combinatie van volgens breuls, doordat er back-ups worden gemaakt word de database server extra belast aldus breuls
Ik heb je pm gelezen. Ga zo ff reagerenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kon het niet laten.
normaal gezien is dat standaard bij grote websitesquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:19 schreef valing het volgende:
[..]
Back-ups maken ze toch in de nacht?
Dan is de belasting minder en heeft niemand er last van.
ik heb hem ook nog niet gehoordquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:23 schreef BartUlft het volgende:
Poltiebonden geven 'boetegeld' aan 3FM-actie
en ik heb gister ook een plaat aangevraagd: Saybia met On her behalf
heb hem nog niet gehoord, maar heb vandaag ook de hele dag gewerkt. iemand hem misschien voorbij horen komen?
Smakelijk , ik ga ook etenquote:
Wat ik heb begrepen is dat het komt door AD-replicatie. (even voor de technici onder onsquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:19 schreef valing het volgende:
[..]
Back-ups maken ze toch in de nacht?
Dan is de belasting minder en heeft niemand er last van.
Dat is natuurlijk wel zo handig bij acties. Hoeven ze per week maar 1 nieuwe pre-uuropener te maken in plaats van alle uuropeners van alle programma's aan te passen.quote:
Ze kunnen toch wel een beetje snel knippen/plakkenquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel zo handig bij acties. Hoeven ze per week maar 1 nieuwe pre-uuropener te maken in plaats van alle uuropeners van alle programma's aan te passen.
Prutsen noem ik dat.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:28 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen is dat het komt door AD-replicatie. (even voor de technici onder ons)
Idd!quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:29 schreef Cootz het volgende:
Ik vind het jammer dat ze de Wombats niet wat vaker draaien. Het is duidelijk de meest aangevraagde plaat maar ik heb 'm vandaag nog niet gehoord... Zo krijg je nooit een hype natuurlijk
Ik heb hem even in de OP gezetquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:25 schreef purplerose het volgende:
[..]
ik heb hem ook nog niet gehoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |