Moeten we rap doorwerkenquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Zouden we de 400 voor nieuwjaar wel halen
Dan moet het wel vóór het einde van SR, want met TSR zal er vast niet zoveel gepost worden.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:36 schreef Piles het volgende:
[..]
uiteraard doet de ad-server ook zijn duitje in het zakjequote:Op zaterdag 22 december 2007 19:28 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen is dat het komt door AD-replicatie. (even voor de technici onder ons)
ik denk ook wel voor de 29equote:Op zaterdag 22 december 2007 19:36 schreef Piles het volgende:
[..]
nee, we zitten net op 1 gemiddeldquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:38 schreef Zotheid het volgende:
Dat zou gemiddeld 2 topics per dag zijn ofzo. Dat halen we zeker wel.
Ook tijdens en na kerst.
ik zag michiel nog snel een traantje wegvegenquote:
Michiel is ook heel zichtbaar onder de indruk. Zo ken ik hem niet...quote:
Tijdens SR zitten we wel stukken hoger (10 op 1 dag gisteren...quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee, we zitten net op 1 gemiddeld
wb de OP; ik heb voor 25 euri The Scene aangevraagd; "Iedereen is van de wereld". ik heb het liedje op vrijdagnacht [ rond 02.15] horen langskomen... men noemde alleen een andere naam, en niet de mijne...jammer genoeg... maar welicht komt ie nog een keer langs..quote:
Gisteren ging echt nergens overquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tijdens SR zitten we wel stukken hoger (10 op 1 dag gisteren...), maar normaal idd een stuk lager.
Dat heb ik zo niet gezien. Maar kan het me goed voorstellen ja. Ze zijn daar wel hard voor bezigquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:42 schreef purplerose het volgende:
[..]
ik zag michiel nog snel een traantje wegvegen
Mja, ook blije eieren kunnen weleens stil zijn natuurlijk. 't Is ook niet niks.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:42 schreef Cootz het volgende:
[..]
Michiel is ook heel zichtbaar onder de indruk. Zo ken ik hem niet...
Ik had het ook over all-timequote:Op zaterdag 22 december 2007 19:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tijdens SR zitten we wel stukken hoger (10 op 1 dag gisteren...), maar normaal idd een stuk lager.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |