Ik moet er 3 uur voor rijden (althans mn pa), maar ik ben er ook bij.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ben er, speciaal voor The Opposites.
Ik ben heul niet zwaar!quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:51 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja, da's het aantal aardbevingen, erg hè?.
Ik schaam me.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:52 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik moet er 3 uur voor rijden (althans mn pa), maar ik ben er ook bij.
Ben je al geweest dan?quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik schaam me.
Ik moet er 30 seconden voor lopen.
In dat korte broekje?quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:53 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je lood in je zakken had.
Ik sta er constant. Nouja vaak in ieder geval.quote:
En ligt dat aan mij of staan er meestal niet zoveel mensen bij het huis?quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
In dat korte broekje?![]()
[..]
Ik sta er constant. Nouja vaak in ieder geval.
jaaaaaaaaaaa kerstfeest in afrika!quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:56 schreef kassenbouwer het volgende:
Mensen, ik ga zo vanavond weer even langs. Even wat cd'tjes afgooien van Kersfees in Afrika!
Jullie kunnen natuurlijk altijd de actie ondersteunen door het nummer ook aan te vragen
De eerste dag was het wel erg rustig maar nu is het er telkens lekker druk. Vooral toen ik vanmiddag aan het hardlopen was was het er erg gezellig druk.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:56 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
En ligt dat aan mij of staan er meestal niet zoveel mensen bij het huis?
elger van der welquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:57 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Heeft er al iemand van FOK! in het callcenter gewerkt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |